15. Bölüm

555 43 17
                                    

Ne refleksi ya! Şu büyücülük işi ile refleksin bence bir alakası yoktu. Refleks ninjalarda olurdu bi kere! Şu Hak'ı anlayabilene ilk ben rozet takacağım. Neyse... En azından bildiğim yerden çıkmıştı.
Şimdi yazık Hak'ı bunda yenmek zevkli olacaktı.

Sakura piç mod: on

Hak bizi sınıftan çıkarmıştı ve tek sıra halinde onu takip ediyorduk.
Hepimiz şu anda dışardan kesilmeye giden koyun gibi duruyorduk.
Bu Hak reflekslerimizi nasıl ölçecekti ki? Ama Hak'tan bahsediyorduk. Onun da bir yolunu bulurdu.

Küçük ama içinde bir tek bile eşya olmayan bir odaya geldik.
Ben:
"Şimdi zeka küpü bizim reflekslerimizi nasıl ölçmeyi planlıyorsun?"
Hak:
"Eve çok zekiyim birazdan herkes görecek ama ondan önce herkes odayı incelesin..."
Saçları iki yandan örülü kız:
"Boş odayı nasıl inceleyeceğiz ki?"
Hak:
"Siz sadece dediğimizi yapın!"

Bu neden durduk yere bağırıyordu ki! Tamam! Herhalde zeka küpü bir şeyler düşünüyordu. Boş duvarları incelemeye başlamıştım.
Hmm... Ne kadar da boş bir duvar...
Arkadan bir kız yere düştü ve ne olduğunu bakmaya arkama dönmüştüm ki biri beni ittirdi. Tabi ki müthiş reflekslerim vet aynı zamanda da dengem sayesinde düşmedim ama arkama baktığımda çoğu kişi yere düşmüştü.

Etrafta Hak'ı göremiyordum. Taaa kiii Hak'ın sesi duyulana kadar!
Hak:
"Görünmezlik büyüsü ve hız kazandırma büyüsü zor büyülerdir ama reflekslerinizi ölçmek için... Herkes ayağa kalksın... Tekrar saldıracağım ve bu sefer yere düştüğünüzde tekrar yaptığım büyü ile yer ile temas eden yerleriniz yanacak ama deriye değmeyecek. Yani genjutsu gibi... Beni yakalayana ise ödülüm var. Bir kere yere düşen elenir! Oyun başlasın!"

Allah'ın salağı! Bula bula bunu mu bulmuştu.
Ben:
"Herkes duvarlara tutunsun!"

Elimi duvara koymam ile çekmem bir oldu. Elim yanmıştı. Tamam, belki de o kadar salak değildi.
Ben:
"Hak bir deprem olur ve bu odanın yeri çökerse nereye çöker?"
Hak:
"Ciddi misin? Depoya çöker ve depoda da hiç bir şey yok ve eğer öyle bir şey olursa büyü ile herkesi havada tutarım."

Tamam! Plan basitti.
Hak yavaş yavaş herkesi düşürüyordu. Yere düşen kişiler çığlık atıyordu. Yani vücudun yanıyordu. Sevinmelerini beklemezdim.
Belimde tuhaf bir his hissetiğimde hızla arkamı döndüm ve boş olan havaya yumruk attım.
Hak'ı vurmuştum ve yere düşmüştü. Tamam! Şimdi onun büyülerini çökertmedeydi sıra!

Elimi yumruk yaptığım gibi yere vurdum ve tam da tahmin ettiğim gibi yer çöktü. Herkes düşüyordu ki herkes havada asılı kaldı. Arkama baktığımda ise Hak görünmezlik ve diğer büyüleri devam ettiremez hale geldiği ve tüm sınıfı havada asılı tuttuğu için gücü bittiği için büyüler de kaybolmuştu!
Ben kazandım!
Ben:
"Hak ben kazandım!"
Hak:
"Aferim sana şimdi herkes revire! Bu genjutsu içerikli bir büyü idi. Genjutsu'dan yani yanma hislerinden kurtulmak için revire gitmeliyiz."
Ben:
"Revire gerek yok. Ben genjutsudan etkilenmiyorum. Ayrıca iyileştirme büyüsü çok güç harcar. Ayırca bir kişi bir büyü ile tüm sınıfı iyileştiremez. Her kes sınıfa gitsin ve yanan yerleri açsın! "
Hak:
"Hey burada öğretmen olan benim!"
Ben:
"Burada da öğretmenden zeki olan benim!"

Hak da benim dediğimi haklı bulmuş veya yanma hissine dayanamamış olacak ki sınıfa doğru gidiyorduk. Herkes bir yerlerini tutuyordu. Ben ise önden hiç bir şey olmamış gibi gidiyordum. Sınıfa girdiğimizde, herkes sıralara yığıldı.
Ben:
"İkili sıra olun ve acıyan yerleri gösterin!"

Herkes hemen önümde ikili sıra olmuştu bile... Yanma acısı gerçekten yakardı. Elimdekü eldivenleri çıkarttım ve sağ elim ile sağdaki kişileri, sol elim ile de soldaki kişileri iyileştirmeye başladım.
Herkes çakra kullandığımı anlamış ki bana masum köylü bakışları atıyorlardı.
Sıra Hak'a gelince, tüm ciddiyetim ile iyileştirmeye devam ettim. Aptal! Neden böyle bir şey yaptı ki?! Sanki benim kazanacağımı bilmiyordu.
Ben:
"Kafanı da uzat... Fazla güç kaybettin! "
Bu sefer çakra stilimi değiştirerek kafasına dokundum yanı alnına işte...
O da bitince bir kaç kişi kalmıştı ama benim çakram bitti bitecekti!

Son kişiyi de iyileştirdikten sonra herkes bana klasik bir teşekkür etti. Oturduğum yerden kalkıyordum ki birden başım dönmeye başladı.
Lanet olsun!
Fazla çakra kaybetmiştim ve birazdan bayılacaktım.
Ben:
"Tutun beni..."

Veee gözlerim kapanır... Son hissettiğim şey ise birisi beni kucaklamıştı...

Kuzen diye bir kitap var. Çok güzel okumayan okusun! Onun sayesinde bölüm yazdım... :* Herkesi öpüyorum. Baya zaman geçti. Malumunuz TEOG!!!
Neyse derslerim iyi gidiyor. Şöyle özetlersek:
Türkçe=3 yanlış
Matematik=4 yanlış
Din=0yanlış
Fen=2 veya 3 yanlış
Sosyal=0yanlış
İngiliççe=8 veya 1 yanlış

Eh idare eder... Sizin dersler nasıl???

Kötü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin