Uchiha Sasuke! Ne?!
O da bana şaşırmış gözler ile bakıyordu. Hak elini çembere uzattı ve kalkanı kaldırdı.
Hak ise Sasuke'nin önünde eğilip:
"Prensim..."Prens mi?! Diğer herkese baktığımda herkesin eğildiğini gördüm.
Ben:
"Sasuke?"
Sasuke:
"Sakura?"
Hak:
"Kuroku?"
Kuroku:
"Hak?"
Ben:
"Hak?"
Sasuke:
"Kuroku?"
Ben:
"Tamam yeter bu kadar..."Sasuke ise elimden tutup, beni çekiştirmeye başladı. Bende onun peşinden gidiyordum.
Bir açıklama bekliyordum.Uchiha Sasuke prens miydi?
Neden buradaydı?
Konaha ve bu ülke düşman ise Sasuke neden her iki tarafta da vardı?
Yoksa Konaha'ya giden bir ajan mıydı?
Neden?
Niçin?
Nasıl?Kafamda deli sorular...
Sasuke'nin elimi bırakması ile gerçek dünyaya döndüm.
Sasuke beni kocaman bir odaya getirmişti. Sanki mafya babalarının oturduğu koltuklar gibi bir koltuğa oturdu. Önünde masa vardı.
Sandalyesini masaya doğru çekti ve ellerini masanın üzerinde birleştirdi. Şu anda tam mafya babalarına benziyordu ama tabi doğru ya! O bir prensti.
Sasuke:
"Otursana..."Eli ile karşısındaki sandalyeyi işaret etti. Ettiği sandalyeye oturdum.
Sasuke:
"Bir açıklama bekliyorsun."
Ben:
"Evet."
Sasuke:
"Ben bu ülkenin tek prensiyim."
Ben:
"Onu bende anladım. O zaman neden Konaha Lisesinde idin?"
Sasuke:
"O zaman sen neden burdasın?"
Ben:
"Sanane!"
Sasuke:
"Sen söylersen bende söylerim."
Ben:
"Ah! Pekala tamam! Sen beni sinir edince bara gittim. Sızmışım. Orada tanıştığım arkadaşım beni bu ülkeye getirmiş çünkü evi burda imiş. Şimdi sen soracaksın. Bu ülkeye sadece büyü yapma potansiyeli olabilenler girebilir? Cevabım da demek ki büyü yapma potansiyelim varmış. Bu ülkeden çıkmak için ve de güçlü olmak için de büyücü lisesine yazıldım! Oldu mu prens hazretleri?!"
Sasuke:
"Oldu! Şimdi sana ben açıklama yapacağım. Bildiğin gibi ninjalar ve büyücüler düşman ama bu düşmanlık savaşa dönüşmek üzere... Anlıcağın şöyle 1 yıl sonra Dünya'yı yerinden oynatacak bir savaş olacak. Bende Konaha köyüne o yüzden gittim. Ajanjılık yapmak için..."
Ben:
"A-ama senin çakran var? N-nasıl prens? Yani ş-şey..."
Sasuke:
"Uchihalar hakkında bilmediğin çok şey var. Uchihalılar hem büyü yapabilir ve hem de çakraları olabilir de asıl sen nesin? Asıl sen hem büyü hem de çakra yapabiliyorsun?"
Ben:
"Bilmiyorum. Bende yeni öğrendim."
Sasuke:
"Anlıyorum."Tavana biraz baktıktan sonra aklıma gelen şey ile konuşmaya başladım.
Ben:
"Dur biraz! O zaman sen Konaha'nın düşmanısın! O zaman benimle de düşmansın!"
Sasuke:
"Bir prensi öldürebileceğini sanmıyorum. Benim ülkemde anında kafan gider."Kafan gider derken baş parmağı ile kafasını kesiyormuş gibi yaptı.
Ben:
"Bu bir tehdit mi?"
Sasuke:
"Nasıl istiyorsan öyle anla!"Ayağa kalkıp, Sasuke'nin karşısında durdum ve en şeytani gülümsememi yaptım.
Ben:
"Ama savaş alanında prens olmanın bir önemi yok değil mi?"Arkamı dönmüş kocaman odadan çıkarken Sasuke'nin sesi ile durdum.
Sasuke:
"Bu bir tehdit mi?"
Ben:
"Nasıl anlamak istiyorsan öyle anla!"Artık Uchiha Sasuke ile düşmandım. Bu düşmanlığı ve nefreti kesinlikle hiç bir duygu bozamayacaktı! Kesinlikle!
Medya Naruto op 19
Resimde de çok tatlişler!
Her neyse sınırı geçtiniz! Tebrikler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Aşk
FantasiHayatımın macerası Sakura çiçekleri ile başladı. Ne kadar ironiktir ki adım da Sakura... Konaha lisesinde Uchiha'lardan bir kişiyi görmem ile her şey değişti. Kim bilebilirdi ki? Bu kişinin Konaha'ya bir casus olarak girebileceğini... Ve gine kim bi...