Gözlerimi açtığımda bana bakan bir çift siyah göz ile karşılaştım.
Sasuke:
"Uyandın mı?"
Ben:
"Sence?"
Sasuke:
"Tamam benim işim bitti. Gidiyorum ve panzehir için...
Neyse boşver..."
Sakura:
"Boşver demene gerek yoktu. Zaten seninle ilgili olan her şeyi öyle yapıyorum."Taamam. İtachi'ye benziyordu ama asla bir İtachi olamazdı. Bu çocuğu kendimden uzak tutmak istediğim için ona kötü davranacaktım.
Sasuke:
"Demek yeni kız böyle biri ha..."
Ben:
"Hayır. Bu sadece sana karşı..."
Sasuke:
"O zaman sana göre ben özelim..."deyip, yandan gülümsedi.
Ben:
"Evet. Kötü anlamda bir özellik bu..."Laf sokmanın verdiği keyif ile ayağa kalktım. Yanından geçerken yandan ona bakmıştım. O da bana yandan baktığı için göz göze geldik.
Ben şeytanice sırıtınca o da bana şeytanice sırıttı.~~~~~~
Sabah alarmın sesi ile uyandım. Lanet olsun!
Hemen hazırlanıp, bisikletime atladım ve okula doğru sürmeye başladım.Okula vardığımda herkesin gözü bende idi.
Bence pembe saça alışmaları gerekiyordu.
Sınıfa girdiğimde hemen Gaara'nın yanına oturdum.
Ben:
"Gaara neden herkes bana bakıyor?"
Gaara:
"Demek bilmiyorsun. Herkes seni konuşuyor. Sasuke'yi yendiğin için ayrıca genjutsudan etkilenmediğin dedikodusu aldı başını gitti ama doğru bir dedikodu... Bir de bunun üstüne medical jutsu yapabildiğin dedikodusu yayıldı. Herkes sana o yüzden bakıyor."
Ben:
"Bence o kadar abartılacak bir şey değil. Hem Sasuke kabul edelim güçlü ama beni önemsemedi yeni geldiğim için bu yüzden dikkat etmedi ve yenildi bence..."Tam o sırada karşımda Sasuke belirdi.
Sasuke:
"Yanılıyorsun... Sana herkesten çok dikkat ettim çünkü o zaman tek sen el kaldırdın. Medical jutsu bilen biri hemen iyileşebilir. O yüzden seni hemen kısa sürede yenmem gerektiğini düşündüm veya iyileşmene fırsat vermemek de olabilirdi. Sadece o zehirli kunai olmasaydı. Ben kazanırdım. Senin güç topun daha güçlü olduğu için kazanmadın. 2 dakika içinde bayılacağımı biliyordun, o yüzden de çarpışmayı tam benim bayılacağım zamana denk getirdin. Ben sana chidori ile saldırırken yarıda bayıldım. Sende yarı güç chidori ile ayakta kalabildin. Benim de bayılma sebebim senin gücün değil, o zehir..."Biraz fazla mı zekimi ne? Ama bana sökmez!
Ben:
"Sana dediğimi hatırlıyorum. O zehir benim kendi özel yapıpım ve panzehirini ben ve çok üstün olan medical jutsucukar harici sıradan biri bilemez. Söylesene Sasuke! O zehir de benim bir gücüm değil midir?"
Sasuke:
"Yanılıyorsun... Güç jutsu, genjutsu ve tajutsudur. Birkaç zehir değildir."
Ben:
"O zaman neden yenildin? Eğer zehir güç değilse neden? Ayrıca sadece zehir değil. Karşıdaki kişiyi kışkırtmak ve onun sakinliğini bozup, heyecanlandırmak da güçtür. Heyecanlanan ve çıldıran biri mantıklı düşünemez. O yüzden sakin kalan kişi baştan itaberen kazanmıştır. Ayrıca ben seni sadece zehir ile yenmedim. Genjutsuya dayanaklıyım, eğer o zaman öyle bir gücüm olmasaydı çoktan kaybetmeştim. Ayrıca medical jutsum olmasaydı kendimi iyileştiremezdim ve bu da beni kötü yönden etkilerdi."O sırada sınıfa Obito-sensei girdi.
Obito:
"Sasuke, Sakura! Bu kadar yeter ama şu konuda Sakura'ya katılıyorum. Güç sadece jutsu, tajutsu ve genjutsudan oluşmaz. Zehirler, stratijiler, rakibinizin psikolojisi, düşmanın saldırılarından etkilenmeme her şey etkiler. Eğer düşmanınızı herhangi bir şey ile olumsuz etkilerseniz bu sizin gücünüzdür."Ben Sasuke'ye baktığımda düşünceli bir hali vardı. Ben ise ona 'sinsice hayra alamet olmayan' gülüşümü yolluyordum. O da ise dişlerini sıkarak 'tıh' diye bir ses çıkardı.
Gaara'nın yanına oturdum. Ders başlamıştı.
Bugünki konumuz strateji idi.
Nasıl bir durumda ne yapacağımızı öğreniyorduk işte...Dersi biraz dinledikten sonra sırayı karalamaya başladım. Cidden çok sıkıcı idi. Ben bunların hepsini biliyordum ki!
Kafamı sıraya koyduğumda gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.
~~~~~~~~
Gözlerimi açtığımda mavi gözler gördüm. Birisinin nefesini yüzümde hissediyordum. O mavi gözlerin etrafında siyah halka vardı. Bu Gaara idi ama bana neden bu kada yakındı?
Gözlerimi büyüttüm. Şu anda aramızda çok az bir mesafe vardı.
Tam Gaara beni öpecek iken içeriye Sasuke girdi.Gaara fan girls ;)
Sasuke fan girls ;D
Neyse bu arada yorum yapın ya. Tama vote veriyosunuz ve cidden çok seviniyorum buna ama fikirlerinizi hiç bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Aşk
ФэнтезиHayatımın macerası Sakura çiçekleri ile başladı. Ne kadar ironiktir ki adım da Sakura... Konaha lisesinde Uchiha'lardan bir kişiyi görmem ile her şey değişti. Kim bilebilirdi ki? Bu kişinin Konaha'ya bir casus olarak girebileceğini... Ve gine kim bi...