Sasuke bizim derslerimize girecekti. Gerçekten hala inanması bile zordu. O ukala ve burnu havada bize bir kelime bile öğretmezdi.
Gözlerimle ile Uchiha Sasuke'yi takip ediyordum. Sıraların arasında dolaşmaya başlamıştı. Gerçekten sinir bozucuydu. Sasuke:
" Bugün dediğim gibi öğretmeniniz benim... Görüyorum ki Hak size bazı şeyleri öğretmemiş."
Ben:
" Ne mesela? "
Sasuke:
" Mesela Kara ormanın içindeki kişiyi..."
Arka sıradaki bir kız:
" Aslında bize onu anlattı. "
Sasuke:
" Shut up! "
Saçlarını dağıttıktan sonra eline kalemi aldı ve oynamaya başladı. Bir anda kalemi yanağımı sıyıracak şekilde, arka sırada söz olan kızın alnını vurdu. Sınıftan çat diye bir ses gelince yanağımdaki ıslaklığı fark edebildim. Elimle kontrol ettikten sonra bu ıslaklığın kan olduğunu gördüm. Hemen jutsu yaparak yanağımı iyileştirmeye başladım.
Sasuke ise bana yan göz ile bakıyordu. Sonunda şu ukala düşman olduğumuzu anladı. Belki de düşündüğüm kadar salak değildir? Klasik filmlerdeki gibi içimden bunu ona ödeteceğim dedikten sonra , parmağmı Sasuke'nin yanağını sıyıracak şekilde tuttum.
Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Sasuke:
" Bir şey mi oldu?"
Ben:
" Evet, oldu. Yanağınız kanıyor."
Bir şey demesine fırsat vermeden parmağıma topladığım çakraları kalemin eni kadar olacak şekilde saldım. Mavi çakra sanki bir kılıç idi. Sasuke'nin yanağında aynı benimkisi gibi bir yara oldu. Tek farkı çakra olduğu için biraz zor kapanacaktı. Yanağı kesildikten sonra çakra akışını durdurdum. Sanki parmağımda silah varmış gibi ucunu üfledim.
Zafer sırıtışımı yüzüme yerleştirdim ve Sasuke'ye göz kırptım. Kesinlikle o uyuz daha çok sinirleniyordu.
Sasuke:
" Fikrimi değiştirdim. Arenaya gideceğiz ve herkes ben ve Sakura' nın dövüşünü izleyecek."
Ben:
" Hey! Ben daha kabul etmedim! "
Sasuke:
" Eğer kim kazanırsa, kaybedene bir hafta boyunca hizmet edecek."
Ben:
" Kabul! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Aşk
FantasyHayatımın macerası Sakura çiçekleri ile başladı. Ne kadar ironiktir ki adım da Sakura... Konaha lisesinde Uchiha'lardan bir kişiyi görmem ile her şey değişti. Kim bilebilirdi ki? Bu kişinin Konaha'ya bir casus olarak girebileceğini... Ve gine kim bi...