Just Friends {Larry Stylinson}

3.9K 72 1
                                    

'Harry wakker worden! De nieuwe jongen komt vandaag'.ik open mijn ogen en kijk in het gezicht van mijn beste vriend de kleine blonde Ier "Niall". Ik kreun en sla de dekens van me af.vandaag komt de nieuwe jongen in het restaurant werken.samen met Niall en mijn twee andere beste vrienden Liam en Zayn zijn we een restaurantje gestart.ik kleed me aan en maak me klaar om te gaan.even later staan we met z'n vieren in het restaurant.liam vertrekt naar de keuken, Zayn en Niall pakken allebei een dienblad en ik ga achter de bar staan.ik pak een doekje en begin een paar glazen af te wassen.Eva loopt vrolijk het restaurant binnen en drukt een kus op mijn wang, waarna ze naast me achter de bar komt staan.Eva is mijn beste vriendin sinds groep 3. Sarah die samen met Eva binnen gekomen is vliegt Niall om zijn hals, waarna ze ook een dienblad pakt.Sarah is de beste vriendin van Niall.Ik vind dat ze goed bij elkaar passen.ik zie in mijn ooghoek dat Zayn een groep vrouwen verwelkomt en Niall de bestelling van een al wat oudere man opneemt.'een munt thee voor tafel 3' roept Niall naar mij.ik schenk een munt thee in en geef die aan Niall die hem weer naar de man brengt.de deur gaat open en een jongen met warrig bruin haar en fel blauwe ogen stapt naar binnen.hij is best aantrekkelijk.'hey ik ben Louis,ik kom hier werken'.

Samenvatting:

Louis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu