38

740 33 5
                                    

A/N: sorry voor dit hoofdstuk.ik ben een beetje melig :)

POV. Harry

Het is tijd om Liv op te halen uit school.Ik stap samen met Louis de auto uit en ga op het schoolplein staan.Na een tijdje gaat de bel en de school stroomt leeg.Kinderen uit de onderbouw die naar hun ouders rennen en hun knutselwerkjes laten zien, De bovenbouw die lachend naar hun fiets rennen en samen ergens gaan chillen en de kleutertjes die naar hun ouders rennen en ze knuffelen.Na een tijdje zie ik hoe Sanne met Liv aan haar hand de school verlaat en naar ons toe loopt.Zodra Liv ons ziet rent ze op ons af.ik til haar lachend op en zwier haar door de lucht.'hoe was het prinses?' vraag ik, waarna ik een kus op haar hoofdje druk.'leuk!' zegt Liv vrolijk.'Liv heeft het heel goed gedaan.Ze heeft al veel vrienden en ze vermaakt zich prima' zegt sanne tegen Louis.'dankuwel en tot morgen' zeg ik.Sanne knikt en loopt de school weer in.het blonde meisje, lisa geloof ik, naast wie Liv vanochtend moest gaan zitten rent naar ons toe.'zullen we afspreken?' vraagt ze aan Liv.Liv kijkt ons smekend aan.'tuurlijk mag dat' zeg ik.Liv glimlacht en geeft mij en Louis allebei een knuffel.Een vrouw, ik denk de moeder van Lisa, loopt op ons af.'ik begreep dat de meiden wilde afspreken, dus Liv kan mee naar ons als jullie dat goed vinden' zegt ze.Ik knik vriendelijk.'zou ik haar dan rond vijf uur ophalen?' vraag ik.De vrouw knikt.Ik wens Liv nog veel plezier en daarna rent ze samen met Lisa weg, met lisa's moeder achter ze aan.

**

ik loop samen met Louis de tuin in.ik ga op een van de tuinstoelen zitten en louis neemt plaats op mijn schoot.'zullen we naar de rest gaan?' vraag ik.het restaurant is vandaag gesloten, dus iedereen is vrij.Louis knikt.Ik pak mijn mobiel en whatsapp iedereen.

hey guys, vriendenmiddagje? x hazz en lou

gezellig! jullie kunnen bij mij komen zwemmen?! x li

okii! tot zo xx eef

'we gaan zwemmen bij liam' zegt ik.we pakken onze zwemspullen en vertrekken naar Liam's huis.

**

als we aankomen is de rest er al.we maken ons meteen een weg naar de tuin, waar een mega zwembad is ingebouwt.We gaan op het gras bij de rest liggen.Sarah, Eva en Perrie staan op en trekken hun kleren uit.Ze hebben, net als de rest, hun zwemkleren al aan.Zayn kijkt verlekkert naar Perrie.Ik grinnik.'zayn, veeg je mond eens af' zeg ik.'hoezo?' 'er zit een beetje kwijl' lach ik.De rest lacht ook en Zayn rolt met zijn ogen.'ik geef toe, ze is lekker.evenals Eva en sarah' grinnikt Louis.De jongens kijken hem nep boos aan en na nog geen vijf seconden ligt hij in het zwembad.Ik schater het uit.Louis klimt lachend het zwembad uit en trekt zijn kletsnatte shirt over zijn hoofd.druppels water glijden over zijn gebruinde sixpack.hij is zo hot!

**

we hebben net gezwommen.ik lig samen met Louis op het gras.Liam en Eva zijn aan het voetballen, Niall en Sarah staan te kleffen en Zayn en Perrie zijn aan het overgooien met een badeend.Na een tijdje gaat iedereen op het gras zitten.Perrie bukt om iets op te pakken en meteen begint Zayn weer te kwijlen.'Pezz, ik weet wel wat er vanavond gaat gebeuren' grinnik ik.'Zayn knipoogt naar mij en begint tegen Perrie aan te rijden.'Zayn doe dat vanavond!' roept Liam.'dat doe ik zeker!' grijnst Zayn.Ze gaan weer zitten.'maak het niet te laat he! je moet morgen werken' zegt Niall.'Ik beloof niks' grijnst Zayn, terwijl hij dichter tegen Perrie aan gaat zitten.'jongens, waarom zo'n dirty bui?' vraagt Eva.'ga nou niet zeggen dat jij dat nooit hebt' zegt Louis.'dat zeg ik niet.ik vind het wel grappig!' zegt Eva.Liam trekt Eva op zijn schoot en drukt een kus in Eva's nek.'gaan we nou allemaal dirty doen?' vraagt Sarah.Liam knikt en begint Eva te zoenen.Zayn en perrie doen hetzelfde, waarna Niall en Sarah ook beginnen.Ik grijns en duw Louis achterover.Ik ga op zijn heupen zitten en zoen hem.

**

we hebben net Liv opgehaalt.Ze slaapt nu en ik zit samen met louis op de bank.We zitten allebei op onze mobiel.ik krijg een whatsappje.Ik open hem en zie dat hij van Louis is.

zin in iets... leuks?x

kom maar schatje x

o dat doe ik zeker x

Louis schuift dichter tegen me aan en laat zijn hand via mijn knie tussen mijn benen glijden.Ik verstijf als hij mijn gedeelte bereikt.Ik grom en leg mijn hand op die van hem.Louis grijnst en knoopt mijn broek los.Na een tijdje ben ik naakt.Louis laat zijn vingers over mijn vriend glijden.Ik kreun en trek aan zijn haar.Louis trekt een paar keer zacht.Ik grom en trek Louis ruw op me.Louis begint me wild te zoenen en ik begin zijn kleren uit te trekken.

**

hijgent laat ik me van Louis afglijden.Na een tijdje te hebben gezoent en gestreelt besluiten we om een film te gaan kijken.We trekken onze kleren aan en genieten van de kleine zeemeermin.

A/N: omg echt een raar hoofdstuk!

de vraag: vinden jullie zulke hoofdstukken leuk of niet? xx

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu