36

707 34 11
                                    

A/N: hey crazy taco's! in het vorige hoofdstuk vroeg ik of jullie het nog wel leuk vonden.Jullie zeiden bijna allemaal dat er minder Eva in voor moet komen, dus ik ging terug lezen en ik kwam er achter dat er inderdaad te veel Eva in zit.Dus daar ga ik voortaan op letten! Het spijt me heel erg, want dat verpest gewoon heel het boek. bedankt voor jullie commentaar! xx

POV. Harry

Het is maandag en dat betekend de eerste schooldag voor Liv! Gisterenavond heb ik uren geluisterd naar Eva, die over haar verrassingsdate met Liam vertelde.Ze waren naar een groot meer geweest en hebben daar gegeten ofzo.Ik stap uit bed, kleed me aan en loop naar beneden.Het is 6:30 uur, dus Liv kan nog wel even blijven slapen.Ik loop naar de keuken en maak het tasje van Liv klaar, waarna ik aan het ontbijt begin.Als het ongeveer 7:00 uur is, loop ik naar boven om Liv wakker te maken.Ik loop haar kamer in en ga op de rand van haar bed zitten.'lieverd, wakker worden' zeg ik.'ik wil niet' gromt Liv.'schat je moet naar school' zeg ik.Liv doet moeizaam haar ogen open.Ik druk een kus op haar hoofd en til haar uit bed.Liv kleed zich, met hulp van mij, aan en loopt dan samen met mij naar beneden, waar Louis al aan tafel zit.We beginnen aan het ontbijt, waarna we onze tanden poetsen.Het is 8:00 uur als we klaar zijn, maar Liv moet pas om 8:30 uur op school zijn, dus we hebben nog even tijd.Liv gaat op de bank zitten en kijkt nog een beetje tv, terwijl ik zenuwachtig door de keuken loop.'Hazz, rustig' grinnikt Louis, die aan de keukentafel zit.'sorry Lou, ik ben gewoon heel zenuwachtig' 'lieverd, het komt goed' Zegt Louis, terwijl hij opstaat en me een knuffel geeft.'dankje Lou.' 'Waarvoor?' 'Gewoon dat je er voor me bent' zeg ik.Louis glimlacht en drukt een kus op mijn lippen.

A/N: het spijt me echt heel erg dat ik een week niet heb geschreven, maar jullie weten de reden! ik ga nu weer gewoon zo veel mogelijk schrijven.Ik weet dat dit hoofdstuk heel kort is, maar ik moet er weer even inkomen.

omg het concert was zo geweldig! best day of my life <3 ik heb wel echt medelijden met Niall :(

life of the party van Shawn Mendes is zo mooi!

ik heb het album X van Ed Sheeran!

zo dat was wel weer genoeg over mij :)

de vraag: hoe gaat het met jullie en wat houdt jullie de laatste tijd bezig? xx ly

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu