30

885 37 13
                                    

POV. Harry

Vandaag moet ik weer gaan werken.Ik en Louis hebben de dagen een beetje anders ingedeeld, zodat er altijd iemand bij Liv is.Binnenkort gaat Liv naar school, dus dan veranderen de uren ook.'ik ben weg' zeg ik tegen Louis.Hij geeft me een kus en knuffel.'doei pappie' zegt Liv, terwijl ze me een knuffel geeft.Ik glimlach en vertrek naar het restaurant.Als ik daar aan kom, zie ik dat Liam, Eva, Sarah en Niall er al zijn.Zayn is vandaag ook vrij.Het is niet zo'n groot restaurant en je kan hier alleen ontbijten en lunchen, dus veel medewerking hebben we niet nodig.Er loopt een groepje mensen naar binnen.Ik verwelkom ze en leid ze naar een tafel.Niall komt al aanlopen om het drinken op te nemen.Ik ga achter de bar staan.'vier koffie, een cappuccino en een muntthee' zegt Niall.Ik knik en begin alles te maken.Als het klaar is pakken Niall en Sarah alles op en brengen het naar de tafel.Ik zie dat Niall een klein tikje op Sarah's kont geeft als ze de muntthee neer zet.Sarah kijkt nep boos naar Niall, wat er heel grappig uit ziet, en loopt dan weg.Niall zet snel al het drinken neer en loopt achter Sarah aan.Ik grinnik.Ze zijn echt een leuk stel.Niall en Sarah verwelkomen allebei nog een groep mensen, die worden begeleid naar een tafel en het drinken wordt opgenomen.Ik schenk alles in en Sarah en Niall serveren het.Ik besluit om bij de eerste groep te gaan vragen of ze iets willen eten.'6 keer de ontbijt aanbieding' zegt een man.Ik knik en loop naar de bar.Er verbaast me dat ik Eva nog niet aan het werk heb gezien.Ik maak het luikje, zodat je de keuken in kan kijken, open en glimlach als ik zie wat er gebeurt.Eva zit op het aanrecht en Liam staat tussen haar benen.Ze zoenen en hebben niet in de gaten dat ik kijk.Ik kuch en meteen laten Liam en Eva elkaar los.'eh Hazz we eh' stottert Liam.Ik schud grinnikend mijn hoofd.Eva, we hebben je nodig en Liam 6 keer de ontbijt aanbieding' zeg ik.Liam knikt en stopt een paar broodjes in de oven.Eva loopt de keuken uit en komt naast me achter de bar staan.'zijn jullie altijd zo klef?' 'Ja' zegt Eva, waarna ze naar Sarah toe loopt.Ik lach en serveer het eten.

~*~

Ik heb pauze en loop de "tuin" van het restaurant in.Hier hebben ik en Louis elkaar echt leren kennen.nouja echt, ik heb hier voor het eerst met hem gepraat.Ik ga op een muurtje zitten en kijk op mijn mobiel.Ik heb een berichtje van Louis.

hey schat, liv is aan het verven :) x

Er zit een foto van Liv bij.Ze zit helemaal onder de verf.Ik grinnik, stel de foto als achtergrond in en stop mijn mobiel weer in mijn zak.Op dat moment gaat de deur open en Liam en Eva lopen verstrengelt in elkaar en zoenend de tuin in.Liam duwt Eva tegen de muur en ze zoenen verder.'guys, ik zit hier ook' grinnik ik.'o sorry Hazz' zegt Eva met een rood hoofd.'en wat doen jullie eigenlijk hier? Jullie hebben toch helemaal geen pauze? Nu staan Niall en Sarah alles alleen te doen' zeg ik.'ja sorry, maar we konden niks doen' zegt Liam.'ga maar snel naar binnen, voordat Niall of Sarah hier achter komt' zeg ik, waarna Liam en Eva weer naar binnen verdwijnen.

~*~

We zijn klaar met werken.'jongens, zullen we nog even iets drinken?' Vraagt Niall.We stemmen allemaal in.Niall loopt naar de bar en komt even later terug met vijf glazen cola.Ik neem een slok.Het smaakt vreemd.'wat is dit voor cola?' Vraagt Eva.'bacardi cola' zegt Niall.Meteen zetten Eva en Sarah het weg.'Dit is wel heel sterke bacardi' zeg ik.'maar wel lekker'.We drinken alles op.opeens voel ik me heel draaierig worden.Het is geen dronken gevoel.Ik word ook niet snel dronken, maar het is wel een naar gevoel en het komt zeker door de bacardi.Ik ga snel zitten en meteen rent Eva naar me toe.'gaat het wel? Je bent helemaal wit!' Vraagt Eva.'beetje draaierig' zeg ik.Sarah drukt een glas water in mijn hand.Ik neem een paar slokken.Niall veegt het zweet van mijn voorhoofd en Liam hurkt bij me neer.'je moet je hoofd tussen je knieën doen' beveelt Eva me.Ik doe wat ze zegt.Het helpt! Het draaierige gevoel gaat weg.Langzaam kom ik weer omhoog.'gaat het weer?' Vraagt Liam.'ja, dankje jongens! Ik denk dat ik gewoon niet tegen die bacardi kan' zeg ik.We staan op en lopen naar de deur.'kan je alleen naar huis?' Vraagt Eva.Ik knik en geef haar nog een knuffel.'het komt goed.' Stel ik haar gerust.Ik begin naar huis te lopen en net als ik onze straat inloop, komt het draaierige gevoel terug.ik negeer het en steek over.Ik hoor luid getoeter en daarna wordt alles zwart.

hey crazy taco's! YAAAASSSSS weer een beetje actie :) ik ben echt niet normaal hyper!!

de vraag: welke provicie/stad wonen jullie?

mijn antwoord: Noord-Brabant, Veldhoven. (dicht bij Eindhoven)

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu