Ik kreeg een aantal vragen van Daphne, dus hier komen de antwoorden :)
1) Harry, hoe reageerde jou ouders?
"Mijn ouders schrokken wel even, want ze hadden het niet echt verwacht.Maar al snel accepteerde ze het en Gemma vond het alleen maar leuk dat ze een broer had, waarmee ze kon gaan shoppen en kletsen over meiden dingen :)"
2) Harry, hoe zou jij je eerste zoon willen noemen? Dochter is duidelijk, maar zoon?
"Ik vind Austin, Aidyn en Jayden wel mooi"
3) Louis, hoe zou jij je eerste dochter noemen? Zoon weten we al
"Ik denk Sarah of Sophie"
4) Harry, wat zou jij meenemen naar een onbewoond eiland? Je mag 2 personen kiezen en 5 dingen
"Pfoe moeilijk ehm, sowieso Louis en Eva en dingen: mobiel die eeuwig opgeladen blijft, muziek, skittles en gummy beertjes want die zijn heilig en een surfbord :)"
5) Louis, wat zou je meenemen als je naar een onbewoond eiland ging? Je mag 2 personen, en 5 dingen!
"Harry, Niall, mobiel, muziek, een koelkast die altijd vol blijft, laptop (als je daar verbinden hebt enzo) en een über Coole reuze bad eend voor in de zee! :D"
6) Harry en Louis, waar zijn jullie fan van?
H: "Ed Sheeran en Louis" "L: Harry! <3"
7) Louis, waar speelde je vroeger het liefste mee?
"Met een bal"
8) Liam, wat is je lievelings film?
"intouchables en Toy Story 3"
9) Harry, wat is het kinderachtigst wat je nu nog steeds doet?
"Eten pakken van iemand anders bord! Ik ben gewoon 100% kinderachtig :) ik verstop me in kliko's, vind het fantastisch om iemand te laten schrikken en ga zo maar door"
10) Louis, waarom ben je zo gek?
"Omdat het kan :D"
11) Harry, wat doe je het liefst in je vrije tijd?
"Naakt rond lopen en met Louis knuffelen"
12) Louis, en wat doe jij het liefst in je vrije tijd?
"Met Harry zijn"
A/N: dit waren de vragen! Als jullie nog vragen hebben, stel ze! De vragen mogen ook over mij, Eva, gaan :) xoxo
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanfictionLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?