18

1K 46 9
                                    

POV. Harry

De bel gaat.Snel spring ik op, waardoor Louis van de bank valt.'o, sorry schat' zeg ik, waarna ik Louis een kus geef en de deur open maak.Eva loopt met een big smile, maar tegelijkertijd ook zenuwachtige blik naar binnen.'hey' zegt ze vrolijk.Ik begroet haar en samen lopen we de woonkamer in, waar Louis nog steeds op de grond ligt.'eh hoi Lou' zegt Eva verbaast.'hey Eef' zegt Louis blij, waarna hij Eva een knuffel geeft en op de bank gaat zitten.Ik sprint de keuken in en even later kom ik terug met drie glazen cola.'jongens ik moet iets vertellen.ik ben heel blij, maar ook zenuwachtig' begint Eva.'ben je zwanger?!' Vraagt Louis enthousiast.Eva schiet in de lach.'Ik heb toch helemaal geen vriend!' Grinnikt Eva.'ja, maar je weet het nooit' zegt Louis.Eva knikt.'wat is het dan?' Vraag ik nieuwsgierig.Op het moment dat Eva het wil gaan zeggen, gaat de bel.Ik loop naar de deur en maak hem open.voor me staat Sophie.'hey' zeg ik vrolijk.Ik ken Sophie niet echt, maar ze lijkt me aardig en ze is nu een soort van familie van Louis, dus ik moet aardig zijn.'hoi, ik moest dit aan Louis geven ofzo' zegt Sophie ongeïnteresseerd terwijl ze een plastic zak omhoog houd.'kom binnen' zeg ik en we lopen de woonkamer in.'hoi' zegt Louis een beetje verbaast.'ik moest dit komen brengen van je moeder' zegt Sophie.Louis pakt de tas van Sophie over en kijkt er in.even later haalt hij er eten en een briefje uit.

"Lieve Louis,

Hierbij de ingrediënten voor je lievelings eten!

Xx je moeder"

Leest Louis voor.'dat wordt koken vanavond!' Zegt Eva.Louis knikt.'spinazie omelet!' Zegt hij blij.'wij kennen elkaar nog niet' zegt Eva tegen Sophie.'Sophie' zegt ze vrolijk tegen Eva.dit is de eerste keer dat ik Sophie zie glimlachen.'Eva, ik ben de beste vriendin van Harry' zegt Eva.'stiefzus van Louis' zegt Sophie.Eva kijkt verbaast.We leggen het hele verhaal uit.'ik wist niet dat je hier samen woonde met Harry' zegt Sophie.'nu dus wel!' Zegt Louis.'gaaf huis! Ik zou ook wel op mezelf willen wonen, maar mijn vader is een beetje overbezorgd' zegt Sophie.Ik begin Sophie steeds meer te leren kennen en eigenlijk lijken zij en Louis best veel op elkaar qua karakter.

~*~

Sophie is net weg gegaan en ik zit weer met Eva en Louis op de bank.'wat wilde je nou vertellen?' Vraag ik aan Eva.'ik heb morgen een date' zegt Eva blij.'holie Harry, super!' Zegt Louis.Ik en Eva schieten in de lach om zijn woord keuze.'holie Harry?' Giert Eva.Louis knikt serieus.'vertel me alles!' Zeg ik.'nou hij heeft het gisteravond gevraagd na het werk en morgen haalt hij me om 13:00 uur op en dan heeft hij een verrassing en daarna gaan we uit eten' legt Eva uit.'super! Maar wie is het dan?' Vraag ik.'liam' bloost Eva.'omg té geweldig!' Roep ik.Eva lacht en al snel vlieg ik haar om haar hals.'mijn kindje wordt groot' grijns ik.'Harry, ik ben 18!' Lacht Eva.'dus' zeg ik droog.Louis grinnikt.'omg ik heb een geweldig idee!!' Zegt Eva blij.'vertel' zegt Louis.'jullie doen mijn make up, haren en kleding!' Zegt Eva blij.Meteen knik ik.inderdaad een geweldig idee.

~*~

We zitten op Eva's kamer.Louis doorzoekt Eva's make up, Eva haalt haar haar spullen tevoorschijn en ik doorzoek haar kleding kast.'weet je wat voor soort kleren je aan moet?' Vraag ik.'eerst gewoon iets leuks en dan neem ik mijn kleren voor het etentje mee.dan kleed ik me bij Liam om' legt Eva uit.Ik knik en Na een tijdje heb ik de outfits uitgezocht.Ik begin een beetje te experimenteren met Eva's haren en Louis met haar make up.Ik weet dat Eva helemaal niet van de make up is, dus ik hoop voor haar dat Louis een beetje rustig aan doet.Na ongeveer een uurtje is Eva helemaal klaar.'morgen komen we terug om je haar en make up te doen!' Zeg ik blij.Eva knikt.'bedankt jongens' zegt ze blij.We geven haar allebei nog een knuffel en verlaten dan het huis.

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu