19

1.1K 45 7
                                    

VERGEET GEEN VRAGEN TE STELLEN VOOR Q&A!!!!

HET MAG OVER MIJ GAAN, MAAR JE MAG OOK VRAGEN STELLEN AAN DE PERSONAGES IN DIT VERHAAL XX

POV. Eva

Ik spring uit mijn bed en meteen krijg ik een glimlach op mijn gezicht.Vandaag het ik een date met Liam! Snel spring ik onder de douche, waarna ik ontbijt, mijn tanden poets en mijn haren kam.Ik kijk op de klok en zie dat het al 11:00 uur is dus trek ik de kleren aan die Harry heeft uitgekozen.het is een skinny jeans, een wit shirt met zwarte tekst, een leren jasje, rode Jordans en een pijltjes piercing in mijn oor.De bel gaat.Snel ren ik naar beneden om de deur open te doen.Harry en Louis lopen vrolijk het huis binnen.We vertrekken naar mijn slaapkamer en Louis begint meteen met mijn make up.Het is, gelukkig, niet veel of heftig.gewoon lichte oogschaduw, eyeliner en een beetje mascara.Als dat klaar is begint Harry aan mijn haar.Hij hoeft er eigenlijk niet veel aan te doen.Gewoon een beetje in model brengen met zijn handen en dan los laten hangen, zodat mijn krullen te zien zijn.'dankje jongens!' Zeg ik blij als ik mezelf in de spiegel bekijk.'graag gedaan' zeggen Harry en Louis in koor.Ik glimlach.

~*~

De bel gaat.Snel loop ik naar beneden, met Harry en Louis achter me aan.De zenuwen gieren door mijn lijf.Ik maak de deur open en kijk meteen in de kastanje bruine puppy ogen van Liam.Ik glimlach.'je bent prachtig' zegt Liam en ik voel dat ik bloos.'jij ziet er ook niet verkeerd uit!' Zeg ik.nu is het Liam's beurt om te blozen.Ik geef Louis en Harry nog een knuffel, waarna ik samen met Liam in zijn auto stap.

~*~

We komen aan bij een groot park.We stappen uit en Liam trekt me meteen mee naar de ijskraam.'wat wil jij?' Vraagt Liam als we aan de beurt zijn.'witte stracciatella' zeg ik.Liam bestelt de ijsjes en daarna trekt hij me mee naar een bankje.Ik lik aan mijn ijsje en schuur met mijn voeten over het grind.'liam, mag ik iets vragen?' Vraag ik, ookal was dat al een vraag :) 'Tuurlijk!' Zegt hij.'we kennen elkaar al best wel lang, dus waarom vraag je me nu opeens mee uit?' 'Ik vind je al leuk sinds dat ik je ken, maar ik dacht altijd dat jij en Harry iets hadden.Toen ik hoorde dat Harry homo is twijfelde ik heel erg of ik je mee uit zou vragen en dat heb ik nu dus gedaan!' Zegt Liam met een glimlach.Ik glimlach terug en we genieten van ons ijsje.

~*~

We hebben de ijsjes op en lopen nu over het strand.Het is hier prachtig.Het geluid van de golven maakt me rustig.Liam gaat dichter tegen me aan lopen en pakt voorzichtig mijn hand vast.Er gaat een tinteling door me heen.We lopen nog een tijdje totdat Liam opeens stil blijft staan.Hij slaat zijn handen voor mijn ogen en duwt me vooruit.Na een tijdje haalt hij zijn handen voor mijn ogen weg en ik kijk neer op een groot kleed vol met Oreo's, gummy beertjes en skittles.We gaan zitten en Liam geeft me een blikje coca cola vanilla.Ik glimlach en geniet van het eten.

~*~

Liam maakt de deur open en onzeker stap ik naar binnen.Ik wist niet dat Liam zo'n groot huis had! 'Eh, waar kan ik me omkleden?' Vraag ik.'kom maar mee' ik loop achter Liam aan naar boven.Liam maakt een deur open.zo te zien is het de badkamer.'ga je gang en als je klaar bent, kom maar naar mijn kamer hier tegenover' zegt Liam.Ik bedank hem en doe de badkamer deur op slot.Ik kleed me uit, totdat ik alleen nog in mijn ondergoed sta.Ik kijk in de spiegel en bijt op mijn lip.Ik vind het heel ongemakkelijk en confronterend om zo voor de spiegel te staan.Nou is voor de spiegel staan sowieso niet mijn favorieten bezigheid, maar alleen in ondergoed is het nog erger.Snel haal ik mijn jurk en schoenen uit mijn tas.Het jurkje is zwart en aan de bovenkant is het van gebloemd kant.Ik draag eigenlijk nooit jurkjes, maar voor deze keer kan het wel.Ik trek mijn schoenen aan.Het zijn zwarte pumps en de hak zit vol zilveren spikes.Ik heb geen flauw idee hoe ik hier op ga kunnen lopen, maar gympen onder een jurk is nou niet bepaalt charmant.Ik ga nog even met mijn hand door mijn haar en check mijn make up, waarna ik de badkamer verlaat en aanklop bij de kamer van Liam.'kom maar binnen' hoor ik Liam zeggen.Ik maak de deur open en loop naar binnen.Liam staat in alleen een broek, waardoor ik goed uitzicht heb op zijn gespierde bovenlichaam.Hij trekt zijn shirt aan en loopt grijnzend naar me toe.'je ziet er prachtig uit' ik heb het gevoel dat ik nu zo rood ben als een tomaat.Ik ben sowieso al onzeker, maar in een jurk is het nog erger.Samen lopen we naar beneden.Liam maakt de deur voor me open en ik loop naar buiten.Liam maakt de auto deur open, zodat ik kan instappen.Even later rijden we de parkeerplaats van het restaurant op.We stappen uit en lopen naar de ingang.'welkom, had u gereserveerd?' Vraagt een man in pak aan Liam.'ja op Payne' zegt Liam.We worden naar een tafel geleid.Liam schuift mijn stoel naar achter, zodat ik kan gaan zitten.Ik glimlach en wacht tot dat Liam ook zit.'wat willen jullie drinken?' Vraagt een ober.'een cola alstublieft' zeg ik.'een biertje' zegt Liam.De ober knikt en knipoogt naar mij.Liam kijkt vuil naar hem, maar de ober doet alsof hij niets merkt en loopt verder.'eikel' sist Liam.Ik glimlach, waardoor Liam dat ook weer doet.onzeker legt Liam zijn hand op die van mij, waardoor ik bloos.gelukkig doet Liam dat ook.

~*~

Liam heeft net betaald en we staan op.Als we een stukje hebben gelopen loopt de ober op ons af en geeft een tik op mijn kont.Liam pakt snel mijn hand vast en kijkt boos naar de ober.'o ben je nou boos? Mag ik niet aan je meisje zitten?' Zegt de ober tegen Liam.Liam kijkt woest en wil uithalen, maar ik hou hem tegen.'hij is het niet waard' zeg ik en we verlaten het restaurant.'hey Liam, ik vind hem niet leuk!' Zeg ik, omdat ik bang ben dat Liam dat denkt.'weet ik.ik weet gewoon niet wat er met me is.ik kan er gewoon niet tegen als een jongen aan je zit.en dat is heel stom, want ik ben je vriendje niet' zucht Liam.'li, ik vind het wel schattig' zeg ik.Liam bloost.We gaan in de auto zitten.Liam legt zijn hand op mijn been en rijd weg.

~*~

We zijn bij mijn huis aan gekomen en staan voor de voordeur.'ik vond het heel leuk' zeg ik.'ik ook babe' zegt Liam.Ik krijgt vlinders in mijn buik bij het woordje "babe".Liam pakt mijn handen vast en drukt een kus op mijn wang.'was het leuk genoeg voor een tweede date?' Vraagt hij.Ik glimlach en knik.Liam bloost en geeft me een knuffel.'tot morgen op het werk' zegt hij.Ik knik.We laten elkaar los en ik loop mijn huis in.Dit was geweldig!

~*~

Ik lig in bed en zie dat ik 3 berichtjes heb.

Sarah: hey sweetie, hoe was je date?xx

Harry: hey Eef, hoe was het? Hebben jullie gezoend?x

Liam: ik vond het heel erg leuk vandaag! Moeten we snel weer doen! Xx

Snel reageer ik op de berichtjes.

~ Hey Saartje! Het was geweldig! We zijn een ijsje gaan eten, naar het strand geweest en uit eten!x

~ Hey Hazza, het was super! Nee we hebben niet gezoend, maar er komt een tweede date!xx

~ Hey Li, ik vond het ook super! Moeten we zeker weer doen! Xx

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu