14

1.1K 48 6
                                    

POV. Harry

Ik sta achter de bar en was een paar glazen af.'hazz' roept Liam vanuit de keuken.Ik loop naar hem toe.'wat is er?' Vraag ik.'je telefoon gaat' 'ik heb geen pauze, dus ik kan niet opnemen' 'van mij mag het! Het is toch niet druk' zegt Liam.Ik haal mijn schouders op en pak mijn mobiel.Het verbaast me dat de beller nog niet heeft opgehangen, want het duurde volgens mij best lang voordat ik opnam.

H: hallo met Harry

J: hallo Harold

H: o hallo Johannah

J: jij stuurt NU Louis naar huis!

H: Johannah, u hebt hem pijn gedaan en hij wil bij mij blijven.Ik kan hem niet zomaar wegsturen

J: maar ik heb zo veel spijt

H: daar had u dan eerder aan moeten denken

J: ik weet het, maar ik wil een goede moeder zijn

H: als u echt een goede moeder wil zijn, laat hem dan bij mij blijven

J: maar ik hou van hem!

H: laat hem dan met rust! U zit hem de hele tijd te pushen.Als hij naar huis wil komt hij zelf wel! Die jongen wordt gek van u.Hij slaapt al nachten niet meer, hij huilt vaak en hij is gewoon helemaal kapot! Bij mij voelt hij zich goed, dus laat hem bij mij blijven! Dan bent u een goede moeder, dan laat u zien dat u van hem houd en dan komt Louis misschien wel een keer naar huis.

POV. Louis

Ik zet een koffie op de tafel en draai me om naar de bar, verwachtend dat Harry daar staat met zijn mooie twinkelende ogen en zijn lieve glimlach, maar hij staat er niet.Ik loop naar de keuken.'li weet jij waar ha-' ik word afgekapt door Liam die een "stil zijn" gebaar maakt.Nu zie ik pas dat Harry in een hoekje staat te bellen.' als u echt een goede moeder wil zijn, laat hem dan bij mij blijven' hoor ik Harry zeggen.Is hij met mijn moeder aan het bellen? Die vrouw laat mij ook nooit met rust! 'laat hem dan met rust! U zit hem de hele tijd te pushen.Als hij naar huis wil komt hij zelf wel! Die jongen wordt gek van u.Hij slaapt al nachten niet meer, hij huilt vaak en hij is gewoon helemaal kapot! Bij mij voelt hij zich goed, dus laat hem bij mij blijven! Dan bent u een goede moeder, dan laat u zien dat u van hem houd en dan komt Louis misschien wel een keer naar huis.' Zegt Harry.De tranen prikken in mijn ogen.'laat hem bij mij blijven alstublieft.Ik kan niet zonder hem' smeekt Harry.De tranen stromen over mijn wangen.Harry is de liefde van mijn leven en mijn moeder verpest dat! 'Oké dag' Harry hangt op.Nu ziet hij mij pas.Liam verlaat de keuken en ik ga op het aanrecht zitten.'lou, waarom huil je?' Vraagt Harry, terwijl hij naast me komt zitten en een arm om me heen slaat.'i-ik w-wil je niet k-kwijt Harry.Mijn moeder, z-ze blijft z-zeuren, m-maar ik wil n-niet weg bij je.Ik kan niet z-zonder je' snik ik.'o schatje toch' Harry trekt me nog dichter tegen zich aan en wrijft door mijn haar.'je raakt me niet kwijt, daar zorg ik voor' stelt Harry me gerust.Zacht begint hij "half A heart" te zingen.(A/N: one direction bestaat niet in dit verhaal, maar ik vond het wel een gepast lied) Harry zingt zo mooi.het is net een engel en zijn stem stelt me gerust.Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten.'ik hou van je Harry' zeg ik.'ik ook van jou Lou' zegt Harry.Ik druk een kus op Harry's lippen en ga daarna weer aan het werk.Harry heeft me gerust gesteld en ik hoop dat hij gelijk heeft.Zonder hem ben ik niks!

~*~

'Eten!' Roep ik.Harry snelt de keuken in en gaat aan tafel zitten.Ik zet een bord met taco's neer.Ik weet dat het Harry's favoriete eten is.Harry valt aan en al snel is zijn bord leeg.Op het gebied van taco's is Harry nog erger dat Niall!

~*~

De bel gaat en ik doe open.Niall komt glimlachend binnen.We gaan op de bank zitten, waar Harry al zit.Niall en Harry begroeten elkaar en daarna beginnen we te praten over van alles en nog wat.Dit gebeurt zo'n beetje elke dag."rond zeven uur komt Niall langs en dan beginnen we te praten.We hebben eigenlijk nooit iets nuttigs te zeggen, dus er komt regelmatig geneuzel uit". Ik kijk naar Harry die met zijn hand door zijn haar gaat, waardoor zijn krullen weer perfect in model zitten.Ik snap niet hoe dat kan, maar met mijn haar valt ook gewoon niets te bereiken.

A/N: comments? X

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu