POV. Harry
We liggen met z'n alle aan het zwembad.Sarah en Niall zijn aan het zwemmen.nouja zwemmen, het is meer elkaar onder water duwen.Ik grinnik en ga op mijn buik liggen.opeens voel ik dat iemand op mijn rug gaat zitten.'Eva?' Gok ik.'zou je willen.' Grinnikt Louis.'hey Lou!' Zeg ik vrolijk.Ik draai me op mijn rug zodat Louis op mijn buik zit.Ik kijk in zijn mooie blauwe ogen.Ik weet het nu echt zeker.Ik ben verliefd op Louis! Maar hij natuurlijk niet op mij.Hij is gewoon hetero.
POV. Louis
Harry draait zich om zodat ik op zijn buik zit.Ik kijk in zijn mooie groene ogen.Ik heb nagedacht en ik denk dat ik verliefd op Harry ben.Ik weet al vanaf mijn 12e dat ik op jongens val, maar Harry natuurlijk niet.Hij is gewoon hetero en het zou me niks verbazen als Eva en Harry deze vakantie nog iets krijgen.Ik slik.Waarom is alles zo ingewikkeld? Ik verlies mijn evenwicht en val voorover op Harry.Ik voel dat ik rood word.
POV. Harry
Louis valt voorover op me.Nu moet ik het doen.Ik moet hem nu zoenen.Ik kom steeds dichterbij en na een tijdje zitten onze lippen tegen elkaar.damn! Zijn lippen zijn echt zacht! ik zoen hem wat wilder, maar al snel merk ik dat hij niet mee zoent, dus laat ik los.Ik voel dat ik rood word.'eh...Sorry...dat had ik niet moeten doen.je bent gewoon hetero' stotter ik.'eh...Harry...b-ben j-jij homo?' Vraagt Louis.Ik knik voorzichtig.'i-ik ook' zegt Louis.'maar je vindt mij gewoon niet leuk, want je zoende niet terug' zeg ik.'jawel Hazza, ik vind je super leuk! Het kwam alleen een beetje onverwachts.als je het de volgende keer even zegt' zegt Louis.Mijn hart maakt een sprongetje van blijdschap.Louis vindt me leuk! 'Doe dan' zegt Louis.'eh oké, Louis let op ik ga je nu zoenen!' Zeg ik.Louis grijnst en duwt zijn lippen op die van mij.Dit voelt zo goed! Ik vraag tongtoestemming die ik meteen krijg.ik bijt zacht op Louis' onderlip wat hem laat kreunen.'eh jongens' we schrikken op en zien Niall, Sarah en Eva voor ons staan.'jullie hebben gezoend!!' Eva klapt in haar handen.'Zijn jullie homo?' Vraagt Niall.We knikken.Eva staat blij te springen.'wist jij dit?' Vraagt Sarah aan Eva.Eva knikt.Je kan duidelijk aan Niall zien dat hij niet weet wat hij moet zeggen.'eh...Niall?' Begint Louis.'super!' Zegt Niall na een tijdje en hij geeft ons alle twee een knuffel.gelukkig! Niall vindt het leuk!
**
Ik zit samen met Louis in het bubbelbad.Louis zit op mijn schoot.'eh Lou?' Begin ik.'wat is er Hazz?' Vraagt Louis.'ik wil je iets vragen' zeg ik.Louis gaat recht zitten en laat zijn benen aan de zijkant hangen zodat hij me aan kan kijken.'lou, ik vind je heel leuk en ik zou je graag my love willen noemen, dus wil je mijn vriendje zijn?' Vraag ik.Louis knikt en drukt zijn lippen op die van mij!
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
Fiksi PenggemarLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?