POV. Harry
Ik heb pauze en "toevallig" Louis ook.Ik weet dat Eva dit expres heeft gedaan.Ze doet er alles voor om mij met Louis te koppelen.Ik loop naar de open plek achter het restaurant.Als ik pauze heb ga ik hier altijd naartoe.Ik ga op een laag muurtje zitten en pak mijn iPhone uit mijn zak.
*1 nieuw bericht*
Ik open het berichtje en zie dat die van Eva is.Hoe kan het ook anders?!
~hey Hazz! Al met Louis gepraat? Of zaten jullie lippen al meteen tegen elkaar geplakt?:p ly xx Eef
Ik grinnik en stuur iets terug.
~hey Eef! Nee we hebben nog niet gepraat en al zeker niet gezoend! Verwacht er maar niet te veel van! Ly xx Hazz
Al snel krijg ik weer een berichtje.
~Ik zie toch hoe je naar hem kijkt?! Hazza is hoteldebotel verlieft!! Larry Stylinson in tha houseeeee!! :p ly xx Eef
Ik grinnik.Eva is echt een hyper sukkeltje, maar wel MIJN hypere sukkeltje! Wat een gek zeg! Ze heeft zelfs al een naam bedacht. Larry Stylinson. Hoe komt ze er op?!
Ik schrik op van iemand die naast me komt zitten.Ik kijk op en zie Louis.'heyy' zeg ik.Louis glimlacht en duwt een appel in mijn hand.Ik bedank hem en neem een hap.'Harry toch?' Vraagt Louis na een tijdje.ik knik en neem weer een hap van mijn appel.er valt een stilte.Ik moet nu echt iets zeggen! 'Vertel eens iets over jezelf!' Zeg ik dan maar.Louis twijfelt zichtbaar, maar begint dan toch te vertellen.'nou, ik ben Louis.Ik ben 20 jaar oud en Ik woon alleen in een appartement hier in de buurt.' Ik knik en laat alles even tot me bezinken.'waarom ben je hier komen werken?' Vraag ik.'ik woon nog niet zo heel lang alleen en ik moet toch mijn geld zien te verdienen' vertelt Louis.Ik knik om aan te geven dat ik het begrijp.'waarom ben je alleen gaan wonen?' Vraag ik.'er waren wat problemen' reageert louis kortaf 'en nu moet jij iets vertellen' zegt hij om aan te geven dat hij het liever niet over zijn thuis situatie heeft.'ik ben dus Harry.Ik ben 19 jaar oud en ik woon alleen.Ik werk hier sinds het is opgericht.Ik heb vroeger in een bakkerij gewerkt en ik merkte dat ik dit soort dingen niet kan missen.Ik ben samen met Niall, Liam en Zayn dit restaurant begonnen en even later kwamen daar Eva en Sarah bij' vertel ik.'hebben Sarah en Niall iets?' Vraagt Louis.de vraag kwam erg onverwachts, maar dat vind ik wel leuk.'nee, ik dacht dat eerst ook.Ze zouden een leuk stel zijn!' Zeg ik.Louis knikt.'vind ik ook!' O gelukkig hij vind het ook! Ik had verwacht dat hij Sarah misschien leuk zou vinden.Wacht waarom denk ik dit? Ben ik verliefd? Nee dat kan niet! Ik ken hem amper! 'En Eva?' Vraagt Louis.Ik schrik op uit mijn gedachten.'eh wat?' Vraag ik.'of dat Eva een relatie met een van jullie heeft' zegt Louis lachend.'nee, de jongens denken met mij, maar dat is niet zo' zeg ik.Louis knikt.'en de rest?' 'Wat bedoel je?' Vraag ik.'heeft de rest een relatie?' Vraagt Louis.'Niall ik en Liam niet.Zayn wel.met Perrie.' Leg ik uit.ik voel mijn mobiel trillen en kijk.
*1 nieuw bericht*
~ en, is het gezellig? Ly xx Eef
Ik grinnik en stuur snel iets terug.
~ ja het is gezellig! We hebben het over relaties. Ly xx Hazz
~ over JULLIE relatie? Ly xx Eef
~ haha nee, over ons allemaal! Ly xx Hazz
~ o, Liam zegt dat jullie pauze voorbij is. Srry xx Eef
~ okii, we komen er aan! Xx Hazz
'Louis, we moeten weer naar binnen' zeg ik.Louis knikt en samen lopen we het restaurant weer in.Louis loopt naar Zayn toe en Eva komt meteen naar mij.'en?' 'Wat en?' Grinnik ik.'geen afscheids kus?' Grijnst Eva.'haha wat zijn we weer grappig' lach ik en snel begin ik met mijn werk.Hoofdschuddend en grinnikend was ik een paar glazen af.eva is echt gek!
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanfictionLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?