A/N: hey lieverds! ik ben terug uit London! het was echt geweldig! en hoe lief is het als je vriendje je als verrassing staat op te wachten op het vliegveld als je terug komt?!
Toen ik in de metro zat, zaten er twee jongens voor me, ze waren homo, en de een lag super schattig met zijn hoofd op de ander zijn schouder te slapen en ze waren zo damn lief samen! Ze deden me echt denken aan Harry en Louis :)
POV. Louis
Ongerust zit ik op de bank.Toen ik vanochtend wakker werd was Harry weg.Het is nu al weer een paar uur later en hij is nog steeds niet terug.Ik heb al een aantal keer gebeld en hem Whatsapp'jes gestuurd, maar ik krijg geen reactie.ik ben bezorgt.Misschien is er iets gebeurt of is hij weg gegaan, omdat hij me haat.Zuchtend en met tranen in mijn ogen staar ik voor me uit.Tot ik de voordeur open hoor gaan.Ik blijf op de bank zitten en wacht tot de persoon, die hoop ik Harry is, de kamer in komt.Na een tijdje gaat de deur open en stapt Harry naar binnen.Meteen spring ik op en omhels hem.'o Hazz ik was zo bezorgt! Waar was je nou? Waarom nam je je telefoon niet op? En waarom reageerde je niet op mijn berichtjes?' Ratel ik.Harry slaat zijn armen om me heen en drukt een kus op mijn hoofd.'het spijt me, maar ik moest iets doen en mijn mobiel stond uit' zegt hij.'waar was je dan?' Vraag ik.Harry laat me los en drukt een envelop in mijn handen.'ik was dit regelen' zegt hij.Ik maak de envelop open en bekijk de inhoud.Mijn ogen worden groot van verbazing.'gaan we naar London?' Vraag ik vol ongeloof.Harry knikt trots.Meteen trek ik hem weer in een knuffel.'dit is zo geweldig! Wanneer gaan we?' 'Vannacht!'
~*~
We zitten in het vliegtuig.Harry had online ingecheckt, dus we hoefde alleen nog maar door de douanen en paspoort controle.De stewardessen leggen alles uit, maar ik luister niet echt.Harry zit geïnteresseerd naar een van de stewardessen te kijken en ik grinnik.'je vindt haar wel hot he?' Glimlach ik.Harry grijnst.'echt wel! Ik zou haar zo nemen' grapt hij.'o, dus ik ben niet genoeg voor je?' Zeg ik nep beledigt.'ah natuurlijk wel schatje.Ik hou alleen van jou' zegt Harry, waarna hij en kus op mijn wang drukt.
~*~
'Lou, we zijn er' Zegt Harry terwijl hij kleine kusjes op mijn gezicht drukt.Langzaam open ik mijn ogen en glimlach.Blijkbaar was ik in slaap gevallen.We staan op, pakken onze spullen en verlaten het vliegtuig.
~*~
We zitten in de bus opweg naar het hotel.Harry slaapt en ik kijk naar een meisje die naast ons zit.Ze is ongeveer 6 jaar en heeft super mooie rode krullen en groene ogen.Ik wil ook zo'n kind! (A/N: ik wil echt zo'n kind! Wie nog meer?) De bus stopt en Harry schiet wakker.We stappen uit, pakken onze koffers en lopen naar ons hotel.
~*~
We zitten in de metro en hebben net alles geregeld in het hotel.We zijn opweg naar M&M's world! Er zit een meisje tegenover ons.Ze glimlacht naar ons, waardoor ik terug glimlach.Ik leg mijn hoofd op Harry's schouder en sluit mijn ogen.Ik voel nog net hoe Harry mijn hand vast pakt, voor ik in slaap val.
A/N: sorry het spijt me voor dit korte hoofdstuk! Xx
De vraag: wat is jullie lievelings eten?
Mijne taco's en tappas :)
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanfictionLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?