hey crazy taco's! ik heb een instagram account gemaakt voor mijn boeken, waarop je kan zien wanneer ik update of andere informatie.Als jullie winnen kunnen jullie me volgen @crazytaco_x
POV. Eva
Ik weet niet wat het is, maar ik heb zo'n gevoel dat het niet goed komt met Harry.Snel whatsapp ik Louis.
hey lou, is Hazz al thuis?x
hey eef, nee hij is er nog niet, hzo?x
Shit, hij is er nog niet! Ik besluit om niet meer te reageren.Ik wil Louis niet ongerust maken.Ik ren mijn huis uit en stap op mijn fiets.Vijf minuten later rijd ik de straat van Harry en Louis in.De straat is afgezet en er staat een ambulance en politie.Er staan veel mensen rondom het rood met witte lint en een zenuwachtig gevoel bekruipt me.'wat sonde van die jonge jongen' zegt een vrouw die hoofdschuddend weg loopt.Tranen springen in mijn ogen.Zou ze het over harry hebben? ik dring me door de menigte om te zien wat er gebeurt.De tranen stromen over mijn wangen, als ik de lijkwitte bebloede jongen op de grond zie liggen...Harry.Ik duw iedereen aan de kant en wurm me onder het lint door.Een politie man houdt me tegen.Helemaal in paniek probeer ik me los te wringen, maar de man is te sterk.'mevrouw, u moet achter het lint blijven' zegt hij.'laat me los!' schreeuw ik overstuur.'ik moet naar hem toe!'.'laat dat meisje naar haar vriend gaan!' schreeuwt een jongen, vanachter het lint.'kent u het slachtoffer?' vraagt de man.'ja hij is mijn beste vriend'.'oke u mag naar hem toe' zegt de man.Ik zucht opgelucht en glimlach dankbaar naar de jongen achter het lint.'maar kunt u eerst een paar vragen beantwoorden?' ik knik.'wat is de naam van het slachtoffer? hoe oud is hij? zijn er nog mensen die we moeten inlichten?' 'zijn naam is Harry Styles, hij is 20 jaar en u moet zijn vriend inlichten' zeg ik.'weet u waar ik zijn vriend kan bereiken?' 'hij woont daar op nummer 24' 'oké bedankt'.Met stromende tranen ren ik naar Harry en kniel bij hem neer.'o Harry, alsjeblieft zeg iets' smeek ik.Harry blijft doodstil liggen.Ik voel aan zijn pols en gelukkig voel ik zijn hart kloppen.Louis rent huilend naar buiten en valt naast me neer op de grond.'Hazz laat me niet in de steek.' Smeekt hij.Ik sla mijn arm om Louis heen en samen huilen we verder.'meneer, mevrouw we moeten gaan' zegt een ambulance broeder.Harry wordt op een brancard gelegd en in de ambulance gereden.'er mag een iemand mee' zegt de ambulance broeder.'ga jij maar.ik kom zo met Liv en licht de rest ook in' zeg ik tegen Louis.Hij glimlacht dankbaar en stapt bij Harry in de ambulance, waarna die weg rijd.De drukte sterft af en snel loop ik naar het huis van Harry en Louis, waar Liv op de bank zit.Niets vermoedend speelt ze met haar barbies.'eef!' Zegt ze vrolijk als ze mij ziet.Ik glimlach zwak en Whatsapp Liam, Niall, Sarah, Zayn en Perrie.
Harry heeft een ongeluk gehad.Hij is net afgevoerd naar het ziekenhuis.Louis is bij Harry en ik ben hier bij Liv.
wat? Harry een ongeluk?Leg het straks maar uit! We komen er meteen aan! x Zayn, Perrie, Niall en Sarah.
Ik kom je halen babe x
Na een paar minuten wordt er getoeterd.Ik til Liv op en ren naar buiten.Liam staat met zijn auto voor de deur.Ik snap snel in en we rijden aan.De hele weg blijft het stil, maar ik vind het wel fijn.Na vijf minuten zijn we bij het ziekenhuis.we rennen naar binnen en treffen Zayn, Perrie, Niall en Sarah aan.Ze springen op en rennen naar de balie.'weet u waar Harry Styles ligt?' Vraag ik.'kamer 425' zegt de vrouw achter de balie als ze op haar computer heeft gekeken.We rennen naar de 4e verdieping en gaan opzoek naar kamer 425.Louis zit huilend op de gang.We gaan naast hem zitten.'is er al nieuws?' Vraagt ik, terwijl ik Liv op mijn schoot trek.'nee' snikt Louis.Op dat moment komt er een dokter op ons afgelopen.'vrienden en familie van meneer Styles?' Vraagt hij.We knikken.'Meneer Styles is aangereden en heeft een klap tegen zijn hoofd gehad.Hij heeft geen hersenschudding, maar wel een flinke wond, die net gehecht is.Zijn ribben zijn gekneusd, waardoor zijn longen weinig ruimte hebben.Hij ligt nu aan de beademing en zou binnen nu en een kwartier wakker worden als het goed is.Hij heeft geluk gehad, maar de komende tijd zou hij nog moeite hebben met ademen en zijn ribben zullen altijd gevoelig blijven' legt de dokter uit.'er mogen twee mensen naar binnen'.'louis en Eva' zegt iedereen.Liam drukt een kus op mijn wang.'succes schat'.ik knik en loop samen met Louis de kamer in.Harry ligt doodstil in een van de bedden.Hij heeft allemaal slangetjes aan zijn lichaam en een mondkapje voor de zuurstof op.We gaan op twee stoelen zitten pakken allebei een hand van Harry vast.'Hazz word alsjeblieft wakker' smeek ik.Er rollen weer tranen over mijn wangen.Louis zit helemaal te trillen.Ik pak een glas water en geef die aan Louis.Hij knikt dankbaar en neemt een slok.'hazz, laat ons niet in de steek' fluistert Louis, waarna hij een kus op Harry's voorhoofd geeft.'ik laat jullie wel even alleen' zeg ik, waarna ik de kamer verlaat.Huilend ga ik op een van de stoelen zitten en Liam trekt me meteen in een snuffel.Zelf heeft hij ook tranen in zijn ogen, net als iedereen hier.
POV. Louis
'Harry, alsjeblieft wordt wakker.Je mag en kan ons niet achterlaten.We kunnen niet zonder je Hazz.Ik kan niet zonder je.Eva kan niet zonder je.Liv kan niet zonder je.Niemand kan zonder je.Zonder jou heeft het leven voor mij ook geen nut meer.Als we gaan, gaan we samen, maar we mogen nog niet gaan Hazz.We kunnen het niet.Je mag niet opgeven.Ik ben er voor je.Waarschijnlijk hoor je me niet eens, maar ik wil dat je weet dat ik zielsveel van je hou en ik echt niet zonder je kan.i'm half a heart without you.'
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanfictionLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?