POV. Eva
Ik kijk trots naar het stapeltje kleren die op bed ligt.Harry heeft het uitgezocht voor mijn date en het ziet er prachtig uit! Liam komt me over een uurtje halen en dan gaan we zwemmen.Ik pak het stapeltje kleren op en vertrek naar de badkamer.Ik trek mijn kleren uit en mijn bikini aan.Het is een smaragd groene.Het topje is zonder bandjes en heeft franjes.Ik voel me altijd heel ongemakkelijk in bikini, dus trek snel een bloemetjes short en een witte croptop aan, waarna mijn witte lage Allstars volgen.Ik laat mijn haren los hangen en bekijk mezelf in de spiegel.Het kan er mee door.Ik loop mijn slaapkamer weer in, waar ik mijn zwarte leren rugzak vol prop met een handdoek en schoon ondergoed.'je ziet er prachtig uit' zegt Harry.Ik voel mijn wangen steeds warmer worden, dus kijk snel naar de grond.De bel gaat.Ik loop zenuwachtig naar beneden en open de deur.Liam staat glimlachend voor me.'ben je er klaar voor?' Vraagt hij.Ik knik, pak mijn tas en zet mijn zonnebril op.'veel plezier' zegt Harry.Ik glimlach en stap dan bij Liam in de auto.
~*~
We komen aan bij Liam's huis.Hij maakt de auto deur open en helpt me uitstappen.Samen lopen we naar binnen en Liam leid me naar zijn binnen zwembad.'ik ga me even omkleden dan kan jij dat hier doen' zegt Liam.Ik knik en Liam verlaat de ruimte.Ik trek mijn schoenen, croptop en shortje uit en ga op een stoel zitten.Liam komt na een tijdje de ruimte weer in.Zijn gespierde bovenlichaam is zo perfect! 'Kan je het zien?' Grinnikt Liam.Ik voel mijn wangen rood worden en bijt op mijn lip.'sorry ik, je eh' stotter ik.'geef maar toe dat ik een goddelijk lichaam heb' grijnst Liam.ik trek mijn wenkbrauwen op.'nee grapje' grinnik Liam.Ik schud lachend mijn hoofd en sta op van de stoel.Meteen sla ik mijn armen voor mijn buik, zodat die niet meer zichtbaar ik.Met mijn ogen op de grond gericht loop ik op Liam af.Ik voel zijn warme vingers onder mijn kin, zodat ik mijn hoofd moet optillen.Ik kijk in zijn mooie bruine ogen en moet mijn best doen om niet te gaan staren.Liam laat zijn ogen over mijn lichaam gaan, waardoor ik mijn armen nog strakker om mijn buik heen span.'niet zo onzeker zijn babe' zegt Liam terwijl hij achter me gaat staan.Langzaam legt hij zijn handen op die van mij en trekt mijn armen bij mijn buik weg.Ik wil ze meteen weer om me heen slaan, maar Liam is veel te sterk.Met een rood hoofd staar ik naar mijn voeten.Liam gaat weer voor me staan, maar hij houd mijn armen nog steeds strak vast en bekijkt me weer.'je bent prachtig Eef' zegt hij en hij bijt op zijn lip.Ik voel mijn wangen warm worden.'zullen we gaan zwemmen?' Vraag ik om onder deze situatie uit te komen.Liam knikt en laat mijn armen los.Meteen sla ik ze weer om mijn buik.Liam kijkt me nep boos aan.'niet doen!' Zegt hij, terwijl hij mijn armen weer weg trekt.Ik rol met mijn ogen en stap het zwembad in.Liam gaat ook het water in en gaat voor me staan.'niet zo onzeker zijn Eef' zegt hij.'sorry, ik kan er niets aan doen' 'je bent echt niet tevreden met jezelf he?' Vraagt Liam.Ik schud langzaam mijn hoofd en voel tranen in mijn ogen branden.'ik ga zorgen dat je meer van jezelf gaat houden!' Zegt Liam trots en hij drukt een kus op mijn wang.Er gaat een tinteling door me heen.Zou Liam me écht kunnen helpen?
A/N: sorry beetje kort :(
De vraag van dit hoofdstuk:
Op welke beroemdheid zouden jullie willen lijken qua uiterlijk?
Ik op Camila van Fifth Harmony of Eleanor Calder :)
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanfictionLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?