POV. Louis
Gapend loop in naar de badkamer om even te douchen.Het is 06:00 uur, maar ik kan niet meer verder slapen.Ik had vannacht weer een nachtmerrie.Die heb ik wel vaker de laatste tijd.Ze gaan altijd over hetzelfde.
* Ik loop door een donker bos met een plastic zak ik mijn hand.Ik die zak zit een deken.Dat is het enige wat ik nog heb.Mijn huis, mijn familie, mijn vrienden, mijn geld, mijn kleren, alles ben ik kwijt.Ik ga tegen een boom zitten.De gure wind raast langs mijn ijskoude lichaam.Met trillende handen haal ik de deken uit de zak, die ik om me heen sla.De deken is ruw en prikt tegen mijn huid.Een krassende kraai vliegt rakelings langs me af en land op een tak boven me.'homo, sukkel, nicht! Je bent niks waard! Je bent niet normaal! Je bent een mislukkeling!' Krast hij.Tranen vullen mijn ogen en rollen na nog geen seconden over mijn ijskoude wangen.*
Die droom heb ik elke avond.Ik moet mijn verhaal aan iemand kwijt! Maar aan wie? Misschien aan Harry.Ik weet het niet.
**
Ik loop aangekleed en wel de slaapkamer in en werp een blik op het bed.Daar ligt niemand.Ik zou willen dat Harry daar zou liggen.Grijnzend met zijn mooie groene ogen, maar dat is niet zo.Hij slaapt bij Niall op de kamer.Er wordt op de deur geklopt.Ik maak hem open en tref Niall en Sarah aan.'hi' zeg ik vrolijk.'wij gaan even een stukje wandelen.Eva is aan het douchen en Harry ligt nog in bed' zegt Sarah.Ik knik en wens ze veel plezier.dus nu is Harry alleen?! Ik loop de kamer uit en loop naar die van Harry en Niall.Ik heb de reserve sleutel gekregen, dus ik kan gewoon naar binnen.In de kamer aan gekomen, tref ik Harry in bed aan.Zijn bovenlichaam ontbloot.Zijn spieren zijn goed te zien.Harry ziet me en gebaart dat ik naast hem op bed moet gaan zitten.Dat doe ik en Harry slaat zijn arm om me heen.'lekker geslapen?' Vraagt Harry.'ja!' Zeg ik vrolijk.Ik heb bagger geslapen, maar ik wil Harry niet opzadelen met mijn problemen.Harry drukt een kus op mijn kruin en stapt dan uit bed.Hij trekt een zwarte strakke broek aan met een strak wit shirt, waardoor je zijn spieren goed ziet, en witte Allstars.Hij doet zijn haar en poetst zijn tanden.'Lou, we moeten gaan.Ik heb een verrassing!' Zegt Harry opeens.Ik kijk hem verbaast aan, maar sta toch op en verlaat samen met Harry de kamer.
**
Ik zit samen met Harry in een bootje midden op zee.We eten broodjes, drinken verrukkelijke sapjes en hebben heel veel lol.'dankje Hazza, bedankt dat je dit voor me hebt geregeld' zeg ik.'voor jou doe ik alles, Boo Bear'
**
We hebben al het eten op en Harry krijgt een ondeugende grijns op zijn gezicht.Opeens pakt hij me vast en duwt me in het water.Ik pak hem aan zijn arm vast en trek hem achter me aan.We schateren het uit.Ik ga onder water en zie dat de zee echt super helder is.Overal zwemmen kleurrijke vissen.Harry komt nu ook onder water en zwemt naar me toe.Ik krijg bijna geen lucht meer, dus zwem naar boven om adem te halen.Al snel voel ik een hand om mijn pols, die me weer naar beneden trekt.Ik kijk in de twinkelende ogen van Harry.Hij trekt me dicht tegen zich aan en zoent me.Mijn eerste onderwater zoen!
**
Kleddernat zitten we in het bootje.Harry heeft aan alles gedacht en dus ook aan handdoeken.Ik sla er een om me heen en ril even.Opeens moet ik enorm hard gapen en mijn ogen vallen bijna dicht, wat ook niet gek is als je maar twee uurtjes hebt geslapen.'lou, je ziet er moe uit! Heb je echt wel goed geslapen?' Vraagt Harry bezorgt.En dan houd ik het niet meer.De tranen stromen over mijn wangen.'i-ik h-heb i-iedere n-nacht dezelfde n-nachtmerrie.' Snik ik.'waar gaat die dan over?' Vraagt Harry terwijl hij me dicht tegen zich aan trekt.'over dat ik een zwerver ben die in de kou door een donker bos loopt en niks heeft' zucht ik.'weet je ook waarom je die droom hebt?' Vraagt Harry.Ik slik.Ik moet het vertellen! Nu! Ik knik.'i-ik moet je iets vertellen Hazz'.
'Ik ben uit huis gezet' Harry kijkt me het grote ogen aan.'m-maar waarom?' Vraagt hij en ik hoor een beetje woede in zijn stem.'m-mijn ouders accepteerde n-niet d-dat ik op jongens val' snik in en ik hoor de stem van mijn vader weer."mislukkeling, maak dat je weg komt!"
'WAT?!' Schreeuwt Harry, zo hard dat ik me moet vastgrijpen aan de boot om niet te vallen.'Ze wilde een "normaal" kind.Gewoon een zoon die met een meisje thuis zou komen, vader zou worden en zou gaan trouwen' zucht ik en als ik het zo zeg merk ik pas hoe belachelijk het is! Ik kan zo ook gelukkig zijn! Ik kan gewoon met mijn vriend thuis komen, met Harry, Ik kan gewoon gaan samen wonen, trouwen en we kunnen een kind adopteren of opzoek gaan naar een draag moeder.'wat belachelijk!' Zegt Harry.Ik bijt op mijn lip om mijn tranen binnen te houden.'sorry, Ik weet dat het je ouders zijn, maar wat een gemene mensen! Ze gunnen je gewoon niet het geluk die je wil!' Harry pakt mijn hand vast.'waarom heb je dit nooit verteld?' Vraagt hij.'i-ik wilde je niet lastig vallen met mijn problemen' zeg ik zacht.'mij lastig vallen?! Lou dat doe je nooit' zegt Harry.Ik sla mijn armen om zijn middel en duw mijn gezicht in zijn shirt.'sorry Harry' snik in.'het geeft niet Lou'.
A/N: sorry! Ik weet dat de ouders van Louis echt niet zo zouden doen in het echt! Maar er moet toch een beetje drama in dit boek zitten! Het is gewoon fantasie, dus please wordt niet boos, omdat ik zo over de ouders van Louis praat xx Eva
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanficLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?