06

1.4K 56 5
                                    

A/N: hey lieve lezertjes!! Ik ben terug van vakantie!! We hadden wel WIFI, maar die was heel slecht, dus kon in niet updaten :( ik heb wel geschreven! Dus hier komt een hoofdstuk!!

*een paar weken later*

POV. Harry

Het is vakantie! Zayn gaat over een paar dagen samen met Perrie naar Ibiza, Liam gaat morgen naar Spanje met zijn familie en ik ga vandaag samen met Niall, Sarah, Eva en Louis naar Turkije.Ik ben nog nooit in Turkije geweest, maar Eva wel.Het is zegmaar het vakantie land van haar familie en ze gaat er al naartoe sinds dat ze een paar maanden oud is.We gaan naar een hotel waar Eva al ooit is geweest.Het moet blijkbaar heel luxe zijn.Eva's ouders zijn heel rijk en daarom kan ze de vakantie voor ons allemaal betalen.ik heb er echt heel veel zin in en ze zeggen dat het de komende tijd tussen de 28 tot 31 graden gaat worden.Lekker warm! In deze paar weken hebben ik en Louis een hele hechte band opgebouwd.We vertellen bijna alles tegen elkaar en kunnen samen goed lachen.Meestal gaan onze gesprekken echt nergens over.Ik heb Louis nog niet verteld dat ik homo ben en ik weet ook nog steeds niet waarom Louis op zichzelf is gaan wonen.Ik wil het graag weten, maar wil me ook niet opdringen.

De bel gaat.Ik laat Eva, Niall, Sarah en Louis binnen.Ik geef ze allemaal een knuffel.'moeten we nu meteen gaan?' Vraag ik.'nee we moeten over ongeveer een uurtje op het vliegveld zijn en het is maar 5 minuutjes rijden vanaf hier, dus we hebben de tijd' legt Eva uit.Ik loop naar de keuken, schenk 5 glazen cola in en vul een bak met paprika chips.Het is 11:00 uur, dus misschien een beetje vroeg voor chips, maar boeiend! Ik loop de woonkamer weer in en zet alles op tafel.Sarah en Niall vallen meteen aan op de chips en Eva neemt een slok van haar cola.'heb je er zin in Lou?' Vraag ik.Louis knikt uitbundig, waardoor we allebei in de lach schieten.'ik ook!' Zeg ik als we klaar zijn met lachen.Ik neem een paar chipjes en neem een slok van mijn cola.

**

'Jongens, we moeten gaan!' Zegt Eva.iedereen staat op behalve Sarah.'waarom blijf je zitten Saar?' Vraagt Niall.'ik ben geen jongen!' Zegt Sarah.'kleuter' grinnikt Niall, terwijl hij Sarah optilt.We lopen naar de auto.Ik zet mijn koffer achterin en gaat in de auto zitten.ik zit op de achterbank tussen Eva en Louis.Niall rijd en Sarah zit op de stoel naast Niall.Niall geeft gas en even later zijn we bij het vliegveld.We checken in en geven onze koffers af.'we vertrekken over anderhalf uur!' Zegt Eva.'zullen we naar Starbucks gaan?' Vraagt Louis.we stemmen allemaal in en even later zitten ik, Eva en Louis aan een Frappuccino caramel, Niall aan een chocolademelk en Sarah aan een munt thee.

**

We gaan door de douanen, doen alle andere dingen die je moet doen als je met het vliegtuig gaat en stappen het vliegtuig in.'waar zitten we?' Vraag ik aan Louis die de tickets vast heeft.'op rij 32 de eerste twee stoelen en op rij 33 alle drie de stoelen' zegt Louis.Ik ga op zoek naar de rijen en even later zitten we.Ik zit bij het raam, naast me zit Eva, daarnaast Louis en op de rij voor ons zitten Niall, Sarah en een dikke man.We doen onze gordels om, luisteren naar de uitleg en daarna stijgen we op.Als het vliegtuig een kleine schok maakt grijp ik in een reflex eva's hand vast.Ik heb al vrij vaak gevlogen, maar ik blijf het eng vinden.Eva wrijft met haar duim over de rug van mijn hand om me rustig te krijgen.het helpt! Na een tijdje laat ik Eva's hand los en druk mijn neus als een klein kindje tegen het raam.het uitzicht is prachtig! Ik ga na een tijdje recht zitten en Eva legt haar hoofd om mijn borst.Ik streel door haar haren en zo vallen we in slaap.

**

We zijn veilig geland, hebben de koffers gehaald, ingecheckt en al die shit en zijn naar onze aangewezen bus gelopen.'welk hotel?' Probeert de buschauffeur in het Engels te vragen, wat hem duidelijk niet makkelijk afgaat.Eva begint in het Turks tegen de man te praten.Ik versta er niks van!

POV. Eva

'u kunt gewoon Turks praten, dat versta ik ook!' Zeg ik. (A/N: ik schrijf alles gewoon in het Nederlands :) ) 'oké fijn!' Zegt de buschauffeur.'we moeten naar Concorde de Luxe' zeg ik.de buschauffeur knikt en helpt ons instappen.Na een tijdje vertrekken we naar ons hotel.

**

POV. Harry

We komen aan in ons hotel en checken in, waarna we naar onze kamer vertrekken.We slapen in één grote familie kamer, die 3 tweepersoons kamers heeft en 3 badkamers.'wie gaat bij wie slapen?' Vraag ik.'eh mij maakt het niks uit' zegt Eva.'zullen wij samen op een kamer Eef?' Vraagt Sarah.Eva knikt.'gaan jij en Niall maar samen Hazza! Dan slaap ik wel alleen' zegt Louis.'vind je dat niet erg?' Vraag ik.Louis schudt zijn hoofd.We vertrekken naar onze kamers en pakken onze spullen uit.

**

We lopen met z'n alle over het resort.we hebben net gegeten.Het is hier echt prachtig! Ze hebben een super groot zwembad, een jacuzzi,bubbelbad, relax pool, een extra zwembad met glijbanen, super veel restaurants, een Spa, een super mooi strand en nog veel meer! 'Het is hier geweldig Eef!' Zeg ik terwijl ik mijn arm om Eva heen sla.Eva glimlacht en knikt.

**

We lopen onze hotelkamer in en ploffen op de bank.het is 02:00 uur en we zijn net terug van de schuim/blacklight party.'ik ga slapen' zeg ik.de rest knikt en we staan allemaal op.'trusten!'.

POV. Eva

Ik loop samen met Sarah de kamer in.We kleden ons om en ploffen op bed.'eef' begint Sarah.Ik knik om aan te geven dat ze verder mag praten.'hebben jij en Harry nu iets?' Vraagt Sarah.Ik lach zenuwachtig.Ik moet oppassen dat ik nu niets verkeerds zeg.Sarah mag niet weten dat Harry homo is! Ik schud mijn hoofd.'we zijn beste vrienden meer niet'.'voel je wel iets voor hem?'.'nee, Harry vindt mij toch niet leuk op die manier en dat zou onze vriendschap verpesten' zeg ik.'en jij en Niall?' Vraag ik.Sarah haalt haar schouders op.'ik weet het niet.het is nogal ingewikkeld'.'wat bedoel je?'.'we hebben gezoend, maar ik weet eigenlijk niet of we nu iets hebben' zucht Sarah.je kan duidelijk zien dat ze smoorverliefd is.'kan je het hem dan niet vragen?' Stel ik voor.'ik weet het niet, misschien zoent hij me alleen maar voor het zoenen, maar vindt hij me helemaal niet leuk, snap je?' 'Saar, je bent super en Niall is gek als hij dat niet ziet! Iedereen praat over jullie twee.Iedereen wil dat jullie een stel worden inclusief jij en ik weet zeker Niall ook' zeg ik.'dankje Eva, je bent een schat!' 'Ah dankje, jij ook!!'.

POV. Harry

'En, hoe zit het nou tussen jou en Sarah?' Vraag ik aan Niall terwijl we op bed ploffen.Niall haalt zijn schouders op.'ik vind haar heel leuk en we hebben ook gezoend, maar ik weet niet of Sarah hetzelfde voelt' zegt Niall.'hebben jullie gezoend?!' Vraag ik blij.Niall begint te blozen en verteld: 'we hadden pauze en jullie waren allemaal in het restaurant bezig, dus gingen we naar de achtertuin en toen hebben we gezoend'. Ik grijns.'hoe was het?' 'Hazz!' 'Haha sorry, ik wil het gewoon weten' zeg ik.'het was geweldig! Haar lippen zijn zo zacht!' 'En, tong?!' 'Ja!' 'Haha, Nialler is in love!' 'Klopt! Maar niet tegen haar zeggen! Dat verpest onze vriendschap!' 'Ik zeg niks!' 'Oké, dankje Hazza!' 'Geen probleem Nialler' 'truste' 'trustuh'.

A/N: wat vinden jullie? Comments? Xx Eva

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu