POV. Harry
TRING...TRING...TRING Kreunend druk ik mijn wekker uit en rol me in de dekens.helaas-zo klungelig als ik ben-val ik uit mijn bed,op de harde koude vloer.ik sta mopperend op en ga even met mijn hand door mijn bruine krullen, die door het slapen helemaal door elkaar zitten.ik trek een strakke zwarte broek aan met een wit los shirt erop en mijn witte afgetrapte Allstars. Ik loop naar de badkamer en begin met mijn dagelijkse ochtend routine, die niet zoveel voorstelt.
**
Ik schrik op van luid getoeter.Daar zou je Niall hebben! Niall is mijn beste vriend en komt me iedere ochtend ophalen voor het werk.Ik werk samen met mijn drie beste vrienden Liam, Niall en Zayn in een restaurantje midden in het centrum.Ook werken er mijn beste vriendin 'Eva' en de beste vriendin van Niall 'Sarah'. Ik prop mijn iPhone in mijn zak, trek mijn jas aan en loop naar buiten.Ik stap in de zwarte Range Rover en begroet Niall, die glimlacht en weg rijd.
**
We komen aan bij het restaurant.Niall parkeert zijn auto en samen lopen we naar binnen.Liam en Zayn begroeten ons, waarna ze weer verder gaan met waar ze mee bezig waren.Sarah rent op Niall af en vliegt hem om zijn hals.'Nialler!' Roept ze blij.'Saartje!' Roept Niall.ik lach.Sarah en Niall zijn echt leuk samen.Eva loopt op me af en drukt een kus op mijn wang.'Hey Hazza!' Zegt ze blij.'hey Eefje!' Zeg ik.Eva trekt me mee naar een hoekje van het restaurant.'Hazza, gisteren heeft iemand een sollicitatie bij me gedaan' zegt ze vrolijk.'mooi! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd' zegt ik enthousiast, ookal weet ik niet zo goed wat haar punt is.'hij heet Louis Tomlinson, is heel aardig, bruin haar, blauwe ogen en is zeker niet lelijk' vertelt Eva.Ik snap nog steeds niet helemaal waar ze naartoe wil.'hij zou echt iets voor jou zijn Haz!jullie moeten echt een keer op date gaan' Zegt ze vrolijk.'Eef, ik ken hem niet eens' zeg ik lachend.'jullie zouden een perfect koppel zijn' zegt Eva, mijn zin negerend.Eva is de enige die weet dat ik op jongens val.Ik durf het eigenlijk tegen niemand anders te vertellen.Ik heb nog nooit een relatie met een jongen gehad.voorheen waren het alleen maar meisjes, tot ik er achter kwam dat ik eigenlijk niks voor ze voelde.Eva is de enige die het weet, simpelweg gewoon omdat ik zeker wist dat zij het zou accepteren.Niet dat ik de jongens niet vertrouw, maar ik weet niet hoe ze zullen reageren.Ze maken er wel eens grapjes over, wat me nog banger maakt om het te vertellen.Iedere keer als ik lang voor de spiegel sta of zeg dat ik pijn heb, krijg ik die ene zin te horen."stel je niet aan mietje, je bent toch geen homo!" Niet dat ze het gemeen bedoelen, maar het maakt me toch onzeker.'yo tortelduifjes, komen jullie nog?!' Roept Zayn.De jongens denken dat ik en Eva een relatie hebben, nouja relatie, we vinden elkaar meer dan gewoon leuk, volgens hun.we plagen ze er wel eens mee.gewoon door elkaars hand vast te houden of elkaar een kus te geven.Wij hebben daar geen problemen mee.
**
Eindelijk zit de dag erop.Ik ben kapot.Het was druk vandaag ik het restaurant.Niall zet me thuis af.Ik bedankt hem zoals gewoonlijk voor de lift en loop naar binnen.Ik gooi mijn jas onder de kapstok en slof de kamer in.Ik heb geen honger, dus zet ik de tv aan en plof op de bank.Op deze momenten verlang ik wel naar een vriend.Gewoon iemand waarmee je kan praten, knuffelen en zoenen.iemand die er voor je is, waardoor je jezelf niet alleen voelt.
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanfictionLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?