A/N: vergeet me niet te volgen op instagram als je wilt! @crazytaco_x
POV. Harry
met mijn rugzak vol met zware boeken slof ik het schoolplein op.Het schoolplein waar ik als het goed is 6 jaar overheen loop.Het schoolplein van de middelbare school, waar ik vandaag voor het eerst naartoe ga.Ik duw mijn bril wat verder omhoog en loop met trillende benen de school in.Overal staan groepjes kinderen.Kinderen die hier al op school zitten en kinderen die net als ik nieuw zijn.Ik haal mijn rooster op en zie dat ik over 10 minuten mijn eerste les heb.Wiskunde.Ik besluit om maar vast het lokaal te gaan zoeken.lokaal 315.Ik sleur mijn zware tas de trap op naar de derde verdieping.lokaal 310, 311, 312, 313, 314,315! Ik ga met mijn hand door mijn krullen en stap het lokaal in.er is nog niemand, dus ik ga vooraan aan een tafel zitten en begin alvast mijn wiskunde boek in te kijken.Na vijf minuten begint de klas langzaam vol te stromen met eerste klassers.ik krijg een paar vuile blikken naar me toe geworpen, maar ik negeer ze.Ik hoor achter me gefluister.'die nerd daar is homo, hij zat bij me op school' hoor ik iemand zeggen.Ik weet echt wel dat ze het over mij hebben, maar ik negeer het.Opeens voel ik dat er iemand aan mijn krullen trekt.'hey nicht' grinnikt een jongen, waarna hij een mijn buitenboord beugel trekt.Als een lopend vuurtje gaat het verhaal dat ik homo ben door de klas en iedereen begint me uit te schelden.Ik voel tranen in mijn ogen branden en ren de klas uit.Hoe ga ik dit jaar overleven?
ik voel dat er een traan over mijn wang rolt.Die periode van mijn leven was echt een hel en opeens zie ik het weer als een film voor me.'hazz hoor je me?' hoor ik een vage stem zeggen.Louis! Ik probeer mijn ogen open te doen, maar het kost me te veel moeite.Ik probeer te bewegen en krijg een klein knijpje uit mijn hand die louis vast heeft.'Hazz, wordt alsjeblieft wakker' smeekt louis.Ik probeer mijn ogen weer te openen.Het lukt! een fel licht schijnt in mijn ogen, waardoor ik ze weer sluit.'Harry je bent wakker!' zegt louis blij.Ik open mijn ogen weer en kijk in het betraande gezicht van Louis.Ik probeer te praten, maar er komt geen woord uit mijn mond.Mijn mond is te droog.Langzaam helpt Louis me omhoog en geeft me een slok water.Ik glimlach zwak en laat het vocht door mijn keel glijden.'wat is er gebeurt?' vraag ik na een tijdje, terwijl ik wat rechter ga zitten, maar ik val al meteen terug in mijn kussen door een pijnlijke steek in mijn rib.'je hebt een ongeluk gehad en je ribben gekneust' snikt louis.'je had een grote wond op je hoofd, maar die is gehecht.Je longen hebben klem gezeten, waardoor je bijna niet meer kon ademen.' ik laat alles even tot me binnen dringen.Een dokter loopt de kamer in.'a meneer styles u bent wakker!' zegt hij, waarna hij een paar testjes doet en de kamer weer verlaat.Na een tijdje lopen Niall, Sarah, Liam, eva, Zayn, perrie en liv naar binnen.'o harry het spijt me zo, ik had je nooit die drank mogen geven' snikt niall.'nee het is mijn schuld, ik had je nooit alleen naar huis mogen laten gaan' snikt eva.'jongens het is niet jullie schuld' zeg ik geruststellend.Iedereen geeft me een knuffel en Liv wordt op mijn bed gezet.'papa' zegt ze met traan oogjes.Ik trek haar in een knuffel en druk een kus op haar wang.'het komt goed prinses' fluister ik in haar oor.Ik pak eva's hand vast en druk ook een kus op haar wang.'wij laten jullie wel even alleen' zegt liam tegen mij en eva.iedereen verlaat de kamer en ik blijf samen met eva achter.Ze barst in tranen uit.'hazz ik was zo bang.ik dacht dat je dood ging' snikt ze.'ah lieverd, niet huilen ik ben wakker' zeg ik.'dankje hazz, je bent echt heel speciaal voor me' zegt ze, terwijl ze haar tranen weg veegt.'jij ook voor mij lieverd' zeg ik.Eva glimlacht en verlaat de kamer.louis loopt de kamer in.meteen drukt hij een kus op mijn lippen.'dit had ik gemist' grijnst hij.'ik ook lou' glimlach ik, waarna ik hem lang en vol passie zoen.Na onze kus vullen mijn ogen me spontaan met tranen.Ik kan niet begrijpen dat ik na mijn rot jeugd vol pesterijen toch de ware heb gevonden.'lou ik hou echt heel veel van je' zeg ik.'ik ook van jou hazz' glimlacht louis.opeens begin ik zwaarder te ademen.mijn longen en ribben doen verschrikkelijk pijn.In mijn ooghoeken verschijnen zwarte wazen en na nog geen twee seconden zie ik niets meer, waarna ik ook mijn bewustzijn verlies.Ben ik nu dood?
hey crazy taco's! sorry dat ik een paar dagen niets van me heb laten horen.het spijt me! ik ben heel druk met school en heb veel feesten, dus het schrijven staat nu een beetje op de tweede plek en daar baal ik van.Ik probeer vanaf nu weer vaker te updaten!
de vraag: hebben jullie verkering of zijn jullie verliefd?
mijn antwoord: ik heb al best lang een heel lief vriendje en daar ben ik heel gelukkig mee! love you jilles🌹
JE LEEST
Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}
FanficLouis is de nieuwe medewerker in het restaurant van Harry en zijn beste vrienden.Harry begint gevoelens voor Louis te krijgen,maar valt Louis ook op jongens?