24

1K 44 10
                                    

A/N: in dit hoofdstuk komen seksuele dingen voor.Ik vind dit best wel moeilijk en gênant om te schrijven, maar het hoort gewoon een beetje in dit boek! Ik ga proberen om het zo goed mogelijk te schrijven, maar ik ben hier echt totaal niet goed in, dus alvast sorry xx

POV. Harry

We zijn al weer een paar dagen in London en hebben al veel gezien.Ik lig met mijn laptop op bed en Louis is aan het douchen.mijn mobiel gaat en meteen neem ik op als ik zie dat het Eva is.'hey Eef!' Zeg ik vrolijk.'hey Hazza!' 'Hoe is ie?' 'Super! Met jou?' 'Ook super!' 'Hoe is het in London?' 'Geweldig! Het is hier zo mooi' zeg ik vrolijk.'ik mis je wel hoor' 'ah ik jou ook Eef!' 'Skypen?' 'Tuurlijk!'.ik hang op.Als ik mijn Skype opstart krijg ik meteen een verzoek van Eva.Ik accepteer het en al snel verschijnt Eva's gezicht in beeld.Meteen springen Liam, Zayn, Niall en Sarah in beeld.

(A/N: ik ga even zo schrijven, sorry als je het vervelend vind)

Harry: hey guys!

Eva: Hey!

Sarah: hoi!

Zayn: jo!

Niall: hello

Liam: jo gast

Sarah: is het leuk in Londen?

Harry: ja super! Het is hier prachtig en de mensen hier zijn zo aardig!

Zayn: fijn om te horen!

Ik hoor hoe de badkamer deur open gaat en Louis loopt met alleen een handdoek om de kamer in.'lou, ik ben aan het skypen' zeg ik zacht.Meteen schiet Louis in zijn kleren en komt naast me op bed zitten.

Eva: hey Lou!

Louis: jo!

Louis slaat zijn armen om me heen en ik leg mijn hand op zijn bovenbeen.

Zayn: al een wilde nacht gehad?

Harry: Zayn!

Zayn: het is gewoon een vraag!

Harry: ik vraag toch ook niks over de nachten van jou en Perrie

Liam: ooeeee Zayn je bent gedist!

Niall: ik ben ook wel benieuwt

Sarah: ik ook

Eva: ik ook wel sorry

Louis: nee we hebben nog niks gedaan

Harry: maar wie zegt dat dat niet gaat gebeuren!

Zayn: ooeeee Harry heeft plannen

Eva: als dit weer seks talk word ben ik weg!

Louis: nee niet gaan Eef! Wij willen ook wel weten hoe het zit tussen jou en li

Eva en Liam worden allebei rood.

Liam: we...eh...we

Sarah: ze hebben niets, maar zitten wel de hele tijd aan elkaar vast geplakt!

Zayn: klopt, om gek van te worden!

Sarah: Niall en Zayn kunnen ze heel goed na doen!

Harry: zien!

Niall: babe, ik wil een knuffel!

Zayn: kom al li!

Zayn en Niall trekken elkaar in een knuffel.Niall begint kusjes op Zayn's gezicht te geven en Zayn giechelt.Ik ga helemaal stuk en rol bijna van het bed door het lachen.Niall drukt een kus op Zayn's lippen.

Sarah: echte liefde toch?!

Harry: echt wel!

Liam: guys, we hebben geen relatie! Ik help Eva alleen met haar zelfvertrouwen

Zayn: en daarom moet je haar de hele tijd zoenen en bijnamen geven?

Liam: ik wil me inleven!

Niall: dat doe je goed! Pas maar op Eef, voor je het weet heeft hij je uitgekleed en bewondert hij je lichaam, waardoor hij een stijve krijgt!

Eva: Niall!

Eva gooit een kussen naar Niall's hoofd.

Zayn: voor je het weet zit hij in je!

Liam: jongens!

Ik en Louis grinniken.

Sarah: jullie zoenen 24/7

Louis: laat zien! Ik wil wel weten hoe jullie tekeer gaan!

Eva en Liam worden rood.

Eva: jongens we hebben niks!

Harry: duss

Liam zucht en gaat naast Eva zitten.Al snel zitten hun lippen op elkaar geplakt en ik heb het idee dat het niet alleen lippen zijn.

Sarah: oke zo is het wel genoeg!

Liam en Eva stoppen en kijken weer naar het beeldscherm.

Louis: guys wij gaan

Liam: okii!

Eva: veel plezier nog!

Sarah: have fun!

Zayn: niet te hard he!

Niall: sucseks vannacht!

Ik sluit Skype af en grinnik naar Louis.'die twee krijgen echt wel iets!' Zegt Louis.'echt wel!' 'Maar eh Haz' 'ja Lou?' 'Wat bedoelde je met "maar wie zegt dat dat niet gaat gebeuren!"?' 'Nou eh ik weet niet' 'wil je?' 'Ik denk het' zeg ik met een rood hoofd.'ik ook'.Kriebels vullen mijn buik.Louis grijnst en duwt me op bed.Hij gaat op mijn heupen zitten en drukt zijn lippen op die van mij.Al snel liggen onze kleren op de grond.Ik ga met mijn hand langs Louis' sixpack en kom aan bij zijn, al stijve,'geval'.Ik laat mijn vingers er langzaam overheen gaan, waardoor Louis zijn spieren aanspant en zijn nagels ik mijn huid drukt.Ik geef kusjes in Louis' nek en hij kreunt zacht.

~*~

Ik laat me uitgeput van Louis afrollen en sla de dekens over me heen.'dat was geweldig Hazz!' 'Echt wel Lou!'

A/N: Ik voel me zo akward nu!

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu