26

899 38 25
                                    

POV. Eva

~ hey guys, we willen jullie aan iemand voorstellen! X Harry en Louis

Meteen stuur ik een sms naar Liam.

~ hey li, zou ik naar jou toe komen, zodat we samen naar Louis en Harry kunnen gaan?x

~ Hey babe, ja is goed! Zie je zo x

Ik trek mijn jas aan, pak mijn sleutels en mobiel en vertrek dan naar buiten.Liam woont niet zo ver van me af, dus ik kan makkelijk lopen.Als ik er bijna ben stuur ik nog even een berichtje naar Liam.

~ ben er bijna!x

~ oké prinses, kom maar gewoon naar binnen! Je weet waar de reserve sleutel ligt :) x

Ik loop Liam's straat in en begroet een vrouw die haar hond aan het uitlaten is.Ik loop het pad van Liam's huis op en maak met de reserve sleutel onder de bloempot de deur open.'hey li!' Roep ik door het huis.'hey babe, kom maar naar boven!' Roept Liam.Ik loop de trap op en ga opzoek naar Liam's kamer.Dit huis is echt mega groot en ik ben hier nog niet zo vaak geweest.Na een tijdje heb ik de bekende slaapkamer deur gevonden en loop ik naar binnen.Liam is zich aan het opdrukken.Zijn lijf is ontbloot, wat er super sexy uit ziet.Ik geef toe Liam is hot.'lukt het?' Vraag ik.Liam glimlacht naar me.'kom me motivatie geven babe'.Ik kijk hem niet begrijpend aan.'kom onder me liggen' beveelt Liam.Ik doe wat hij zegt en Liam gaat door met opdrukken.Steeds als hij laag gaat drukt hij een kusje op mijn lippen.Ik giechel en voel dat mijn wangen rood kleuren.Ik en Liam hebben geen relatie, maar damn wat kan hij goed zoenen! Na een tijdje is Liam klaar.Hij staat op en trekt me mee omhoog.Ik ga op zijn bed zitten, terwijl Liam deodorant opspuit en een shirt aantrekt.Eigenlijk had ik verwacht dat hij zou gaan douchen na dat sporten, maar ja zijn keuze.'ik weet wat je denkt' zegt Liam.ik kijk hem verbaast aan.'ik moet eigenlijk gaan douchen'.Ik glimlach.'maar dat wil ik niet, want dan moet ik jou weer achter laten'.Mijn wangen worden langzaam rood.Ik weet niet hoe, maar Liam doet iets met me wat een andere jongen nog nooit heeft gedaan.'weet jij aan wie Lou en Hazz ons willen voorstellen?' Vraag ik.Liam haalt zijn schouders op.Hij pakt mijn hand vast en trekt me omhoog.Ik val tegen hem aan, maar kan mezelf nog net tegen houden.We staan nu heel dicht tegen elkaar aan.Liam buigt steeds verder naar voren en ik doe hetzelfde.Onze lippen raken elkaar.Ze bewegen langzaam en teder langs elkaar af.Liam legt zijn handen op mijn heupen en trekt me nog dichter tegen zich aan.Ik sla mijn armen om zijn nek.Na een paar minuten trekt Liam terug.Wow! We hebben al vaker gezoend, maar nu was het beter.met meer passie en... Liefde.

A/N: sorry voor dit korte hoofdstuk! Het spijt me echt heel erg, maar ik wilde een beetje spanning opbouwen :)

Holi Harry wat is dat hier in Nederland?! Gisteren was het nog bloed heet en vandaag regent het alsof iemand jaren z'n gevoelens opkropt en nu alle emoties laat gaan.

De vraag is vandaag een beetje persoonlijker, omdat ik mijn lezers beter wil leren kennen: hoe zien jullie er uit? Wat is jullie karakter?

I know, twee vragen maar wat boeit het?!

Mijn antwoord: ik ben ongeveer 1.80 lang (i know best wel lang zeker voor mijn leeftijd, maar ik ben altijd al lang geweest en ook al is het niet altijd even handig, ik moet het er maar mee doen!), ik heb bruine krullen en mijn ogen veranderen steeds van kleur, dus ik heb niet echt een specifieke kleur.

Ik ben best wel onzeker, hou heel veel van lachen, muziek en dansen! Ik help mensen graag en daarom kom is zelf soms in de problemen.Ook al vinden de meeste meisjes het raar: ik haat shoppen, make up, rokjes, jurkjes en dat soort meisjes dingen.Geef mij maar een voetbal ofzo! Ik ben Directioner, logisch, en een big Larry shipper! Harry is mijn favoriet :)

Ik haat discriminatie, pesten, vooroordelen en arrogante mensen! Iedereen is gelijk mensen!

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu