27

845 39 11
                                    

POV. Liam

Wow... Die zoen was zo...zo fantastisch! 'Eh dat...dat was eh' stamelt Eva.Ik pak Eva's hand vast en trek haar mee op bed.

'Eef ik vind je echt heel leuk en ik wil duidelijkheid.Ik kan niet de hele tijd achter je aanlopen en je zoenen met de smoes dat ik je help met je zelfvertrouwen.Ik wil je zoenen als je vriendje, niet als een vriend' zucht ik.Eva knikt en kijkt naar haar voeten.'ik snap het Li.Het spijt me dat ik je zo aan het lijntje houd' zucht ze.Wat?! Zij zegt sorry? 'Nee Eef, je moet geen sorry zeggen.Ik had meteen duidelijk moeten zijn' zeg ik.'wat doen we nu?' Vraagt Eva.'ik weet het niet.Ik wil je heel graag mijn vriendin kunnen noemen, maar wat wil jij?' Vraag ik.Eva pakt langzaam mijn hand vast.

'ik wil heel graag je vriendin zijn!'

~*~

POV. Harry

De bel gaat en snel maak ik de deur open.Niall, Sarah, Zayn en Perrie lopen glimlachend naar binnen.Weer gaat de bel en Liam en Eva lopen hand in hand naar binnen.'zijn jullie nu samen?' Vraag ik.Eva en Liam knikken blij, waarna Liam een kus op Eva's wang drukt.Ik trek Eva in een dikke knuffel.'hou mijn meisje nog wel heel hè!' Zegt Liam lachend.Ik laat Eva los, waarna we met z'n alle naar de woonkamer lopen.Louis zit op de bank met Liv op schoot.Liv trekt een Louis' haar, maar stopt daar meteen mee, als ze iedereen ziet.Iedereen gaat zitten.Liv gaat bij mij op schoot zitten en ik begin vlechtjes in haar haren te maken.'Jongens dit is Olivia, maar noem haar maar Liv' zegt Louis.'ze is onze dochter.we hebben haar geadopteerd' leg ik uit.Meteen springt Eva op en komt naast me op de bank zitten.Liv klimt op Eva's schoot.'Volgens mij vindt ze je wel leuk!' zegt louis.Eva glimlacht en gaat samen met Liv weer naast Liam zitten.Louis gaat dichter tegen me aan zitten en knijpt zacht in mijn arm.Ik druk een kus op zijn wang en kijk trots naar Liv die met iedereen kennis maakt.

~*~

Ik lig op de bank en scroll een beetje door twitter en instagram, tot ik een berichtje van Niall krijg.

hey guys, morgen een mannendag?

hey Nialler, ja goed plan! om 13:00 uur bij mij?

is goed! zie je morgen!

tot morgen!

hey crazy taco's! sorry dat de hoofdstukken de laatste tijd best kort zijn :( het spijt me.

de vraag: wat is jullie favoriete quote?

mijn antwoord: "i want to paint my room the color of your eyes, so that i never have to miss them"

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu