05

1.3K 56 3
                                    

*een week later*

POV. Harry

De bel gaat en ik doe de deur open.Eva, Sarah en Perrie lopen vrolijk het huis in en gooien een grote tas op de bank.'wat is dat?' Vraag ik.'we gaan vandaag de stad in, maar weten niet wat we aan moeten doen en aangezien jij er altijd goed uitziet willen we je hulp' legt Eva uit.Ik grijns en begin in de tas te kijken.Al snel heb in de outfit voor Eva klaar, omdat ik weet wat haar stijl is.De outfit bestaat uit een zwarte broek met gaten, zwarte schoenen, een spijker blouse en daarover een rode baseball trui.Haar haren zitten in een schuine vlecht en ze draagt een zwarte beanie.'je make up mag je zelf doen, want als ik het doe verandert je mooie gezichtje in een clown.' Zeg ik.'aahh zo lief ' komt er uit de monden van Perrie en Sarah.Ik grinnik en begin aan hun outfits.na een tijdje zijn ze alle drie klaar.Sarah draagt een high waisted short met een rood geruite blouse, lage rode Allstars en haar haren los.Perrie draagt een zwarte skaterskirt met een LA crop top, lage witte Allstars en goude anker oorbellen.Haar haren hangen los en ze draagt een zwart hoedje.Ze zien er goed uit al zeg ik het zelf.'heel erg bedankt' zeggen Perrie en Sarah in koor.Ik glimlach en geef ze allebei een knuffel.'dankje Hazza' zegt Eva, waarna ze me een knuffel en een kus op mijn wang geeft.'voor jou doe ik alles babe' zeg ik.Eva glimlacht en Perrie en Sarah kijken vertedert.Ze denken volgens mij dat ik en Eva een "bijna relatie" hebben.ik grinnik en wens de meiden veel plezier in de stad.Eva kennende zou het wel weer weinig shoppen, veel lol en Starbucks zijn, want Eva haat shoppen.Ik sluit de deur en plof op de bank.Mijn gedachtes gaan meteen naar Louis.waarom weet ik niet, maar ik voel kriebels in mijn buik als ik aan hem denk.ben ik verliefd?

POV. Louis

Gapend val ik op de bank.Ik heb vannacht niet kunnen slapen.Ik moest de hele tijd aan iemand denken.aan Harry.Ik weet niet waarom, maar ik krijg het zo warm als ik aan hem denk.Zijn mooie bruine krullen, zijn felle groene ogen, zijn lieve lach, zijn warme stem, alles aan hem is perfect.Ik zou willen dat ik hem was.Er zijn vast duizenden meisjes verliefd op hem, maar hij kijkt nooit naar ze.Ik snap Eva niet.Waarom neemt zij geen relatie met Harry? Ze zijn super close, maar een relatie hebben ze niet.Waarom denk ik zo over Harry?

**

POV. Zayn

Het is 20:00 uur en Perrie loopt het huis in.'hey' zegt ze vrolijk.'hey babe' zeg ik.Ik sta op en trek haar tegen me aan.'zayn' zegt Perrie die me zacht van zich af duwt.'ja' mompel ik terwijl ik haar weer tegen me aan druk.'wat is er met je?' Vraagt Perrie.'wat bedoel je?' 'Nou je bent opeens zo klef' 'is dat vervelend dan?' 'Nee ik hou er van, maar zo ken ik je niet' 'ik heb je gewoon gemist'.we gaan samen op de bank zitten en ik druk mijn lippen op die van Perrie.Ik hou zo damn veel van haar.

**

'Zayn, denk jij ook dat er iets bloeit tussen Eef en Hazz?' Vraagt Perrie.ik denk even na.'nu je het zegt, ze worden wel steeds closer' zeg ik.'zullen we ze koppelen?' Grijnst Perrie.Ik knik en glimlach.dit gaat leuk worden!

A/N: sorry voor dit korte, saaie en overbodige hoofdstuk, maar anders gaat het te snel

Just Friends ~ Larry Stylinson {Completed}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu