[1]Escape

12.1K 594 22
                                    

Avery Holmes

‘’ Avery Holmes , vei merge cu mine la bal?" A intrebat Jake, parul sau ,ca deobicei dat pe spate , o suvita fiind rasleata si venind in fata.Am chicotit, Jake era cineva ce era mereu siropos si adorabil in acelasi timp.

            Mi-a fost asa de frica ca nu o sa fiu iinvitata la bal.Nici macar nu stiu de ce ,dar de fiecare  care eram intrebata imi dadea incredere in mine. Atunci cand a intrebat, nu am ezitat sa spun accept. Si apoi mi-a sarutat obrazul spuanndu-mi ca mama lui ma va lua cu dubita lui.

            Nici macar nu imi pasa ca voi aparea intr-o dubita pentru ca Jake Yoder va fi partenerul meu. Fetele ma vor vedea cu el si imediat ma vor uri, pentru ca aveam dreptul la el ,ceea nu trebuia sa ma faca ametita,dar ma facea.

             Acesta a fost inceputul .

‘’ Uite, Aimee, trebuie sa porti o camasa.’’ Am oftat ,spre fiica mea de 3 ani. Avea aproape aceeasi incapatanare ca mine, ceea ce facea incredibil de dificil sa fac si lucrurile simple cu ea. Si-a scuturat  viguros capul in semn de protest.

            ‘’Dar de ce tati se duce in pat fara camasa?’’ Imi raspunde bosumflata. Vrea sa stie totusi de ce baietii puteau umbla prin imprejurimi fara camasa si fetele nu. Am incercat din nou  si din nou sa ii spun, dar in fiecare dimineata venea si ma trezea fara camasa pe ea.Ori de cate ori ii spuneam, venea cu aceeasi scuza :’’Mie prea cald in camasa!”

            M-am dat batuta deoarece deja trecuse ora de culcare.Jake nu era inca acasa,si nu eram sigura daca e un lucru bun sau rau.Insemna doua lucruri: iesea cu prietenii sau bea cu prietenii. Speram sa fie ultima dar era o mare incertitudine.

            M-am urcat in patul lui Aimee ,langa ea si am luat-o in brate. Micul pat a scartait si a gemut ca deobicei si Aimee radea. Credea ca e cel mai amuzant lucru din lume modul in care patul sau “vorbea’.Nu i-am spus niciodata ca tatal ei e prea zgarcit sa ii cumpere un pat bun si puternic.

             “Te iubesc pana la luna “Mi-a soptit Aimee ,sarutandu-mi obrazul si ingropandu-si fata in pieptul meu .

            “Te iubesc pana la luna si inapoi” am spus cufundandu-ma in perna.

            Pentru majoritatea oamenilor eram o familie fericita .

            Dar cu siguranta nu eram asa.

“Va fi amuzant!” Se smiorcai Jake tragand de incheietura mea. Am gemut si mi-am scuturat capul incercand sa ma eliberez de el .Tigrii, echipa scolii noastre a castigat un alt joc ; mentinandu-ne de neinvins. Trebuia sa fie o petrecere dupa la cineva acasa, si stiam ca mama va fi furioasa daca as fi mers.

Jake a trecut de la iubitul adorabil la un monstru incontrolabil.

“Serios, sunt obosita.” Am mintit , adaugand un cascat fals ca sa sune mai credibil.

Si-a dat ochii peste si m-a condus pana la Chevrollet care mirosea a Doritos(o marca de chipsuri) Am tacut,usurata ca nu trebuia sa fiu presata sa merg la petrecere.Stia cat de mult uram petrecerile.

“Esti un copil “. A gemut ,introducand cheile in contact.M-am incruntat ,tinandu-mi ochii pe obiecte intamplatoare in afara ferestrei ,cand am simtit bratele sale infasurate in jurul taliei mele ,buzele presate de gatul meu. “ Nu vrei sa ma supar , nu-i asa ? E doar o petrecere. “

Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum