[54] Visiting Marcus

3.8K 219 21
                                    

Avery Holmes

Urmatoarea zi, ne-am hotarat sa-l vizitam pe Marcus.Era la spital, care era cam la o jumatate de ora distanta, si simteam nevoia sa-i multumesc, in ciuda faptului ca fusesem inamici odata.

"Aimeee, parul tau e incurcat astazi." am oftat, vrand sa-l pieptan.Ea era foarte incruntata si mainile mele transpirate au lovit-o.

"Doar pregateste-te, il voi face eu cand ajungem in autobuz." a spus Harry care a trecut pe langa, cautand prin bagajul lui Niall.Fara cuvinte, am cazut deacord si am mers sa ma spal pe dinti.

"Iubito mi-ai vazut tricoul cu Derby?'a strigat Niall, venind in dormitor fara tricou.Nu as fi zis cu voce tare, dar ar trebui sa stea mai mereu fara tricou.

"Um, da in dulap pe umeras." am spus, punand periuta inapoi pe chiuveta."E toata lumea gata de plecare?"

"Majoritatea urca in autobuz acum." a spus Niall, imbracand tricoul."Arati minunat, acum putem merge?" a spus in timp ce a luat-o pe Aimee si a pus-o pe spatele sau, facandu-o sa tipe de fericire.

"Da." am oftat, verificand camera sa fiu sigura ca erau toate luminile stinse, inainte sa-i urmez pe iubitul si fiica mea pe scari.

Niall avea dreptate, restul erau deja in autobuz.Am incercat mereu sa fiu pornita in majoritatea lucrurilor, dar se pare ca in dimineata asta esuam cu mare stil.M-am trezit tarziu din nou, am trezit-o pe Aimee tarziu si acum normal ca intarziasem.Am dat vina pe Niall,el m-a tinut captiva in pat cand am vrut sa ies.

"Uite cine s-a decis s-apara!" ne-a tachinat Louis.I-am dat o privire in timp ce m-am asezat pe canapeaua de piele langa Harry si Darcy, apoi Niall a pus-o pe Aimee in poala sa langa mine.Am vazut cum Sam s-a urcat si am pornit.

"Da-mi-o pe Aimee." a spus Harry, intinzandu-si mainile.Am ridicat o spranceana."Vreau sa-i fac parul."

Am luat-o pe Aimee din poala lui Niall si i-am dat-o lui Harry, vazand cum isi trasneste degetele inainte sa se apuce de treaba.Eram pe cale sa intreb cum il va face, cand el uita sa si-l aranjeze si pe-al sau, dar am decis sa nu, cand am vazut ca i-a prins parul intr-o coada micuta, cu un elastic de pe incheietura sa.

"Hally nu-mi face parul ca mami." a spus Aimee, ranjind catre mine.Mi-am dat ochii peste cap si am zambit in timp ce el  i-a pus o bentita verde si i-a pus-o in jurul capului,facandu-i parul cret sa arate similar cu al sau.

"Oh doamne, asta-i de neuitat." a ras Liam."Asteapta, sa fac o poza." si-a scos telefonul si am ascultat clinchetul camerei de cateva ori.Avea dreptate era ceva de neuitat.

"Hei Harry, poti sa-mi dai revista aia de-acolo?" am intrebat aratand spre revista care era langa el.Cand m-a auzit, incremenise.

"Sunt minciuni oricum, nu vrei sa citesti." a zambit slab.

"Si? Sunt plictisita." am dat din umeri.

"Atunci ar trebui sa faci altceva."a spus, incepand sa-mi trimita o vibratie ciudata.Dar din nou, Harry era cam ciudat uneori.

"Dar vreau s-o citesc." m-am plans.

"Cititul e pentru ratati, Avery." a incercat sa para a gluma."si-apoi, o sa ajungem in curand." a arata spre spital si am oftat in retragere.Castigase de data asta, totusi nu intelegeam care era treaba.

"Sunt inca obosit de-aseara." a recunoscut Niall."Tot ce-mi amintesc e ca l-am vazut pe Zayn incercand sa se pise pe un ficus."

"Eram la sectiunea VIP, nimeni nu ar fi observat" a dat Zayn din umeri."Baile erau prea aglomerate si mi se pare ciudat sa fac pipi in fata altora."

Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum