[8] The Whale & the Shark

6.3K 371 136
                                    

Jake Yoder

3 saptamani mai tarziu

Cu o bere intr-o mana si cu telefonul in cealalta, nervos i-am inchis mamei lui Avery, care locuia in Nebraska.Am anuntat-o ca Avery m-a parasit,si cand a intrebat de ce, i-am spus ca am crezut ca era deoarece lucram prea mult.Nici nu aveam de gand sa ii spun de ce m-a parasit.

In mintea mea, planuiam cum o voi gasi, ce ii voi face cand o voi gasi.Nu va mai fi capabila sa paraseasca casa deloc, asta era sigur.Cand o voi gasi voi baga frica in ea, ca sa nu mai indrazneasca sa ma paraseasca.

Si Aimee.Nu ma interesa deloc, era doar o belea oricum.O greseala.Dar stiam ca Aimee era cheia pentru a o aduce pe Avery inapoi la mine, Aimee era persoana de care lui Avery ii pasa cu adevarat, dar nici nu stiam de ce.Am vrut sa o abandonez, dar Avery nu m-a lasat niciodata.

Am luat o gura din bere, sticla fiind aproape goala.Apartamentul era distrus, si au trecut doua saptamani fara ea, dar nu am facut curat dupa mine, am aruncat tot ce prindeam pe mana, o lampa, cesti, laptopul lui Avery.Chiar si animalul ala din plus Suzie Pescarusul, sau ceva de genul, ce fusese al lui Aimee, i-am rupt capul.

Incercand sa imi limpezesc mintea, am decis sa vad ceva noutati.Cautand prin cateva articole, unele fara sens, despre cum sa pierzi greutatea mai rapid, diferite crime de care nu imi pasa, mi-a atras atentia totusi, una.

"Kate Winters, 21 a atentat la o posibila crima a unuia din membrii trupei One Direction, Niall Horan."


Foarte rapid, am luat telefonul, laptopul din poala aproape cazand pe podea.Kate Winters a fost una dintre colaboratorii mei, cu care am avut de aface acum un an, si a fost ceva intre noi.Avery nu avea nicio idee, totusi, nu avusese habar.

Dupa ce am format numarul, am asteptat parca o eternitate.Stiam ca Kate era un criminal inspirat, si cand voia sa gaseasca oameni, ii gasea.

"Alo?" o voce feminina a raspuns la capatul celalalt al firului.Am ranjit.

"Kate, sunt Jake." am spus seductic." Am o propunere pentru tine."

Am auzit un chicotit usor, intr-un final, Kate mereu chicotea.Stia ca am un copil si o iubita, dar nu a oprit-o sa vina dupa mine sau invers.S-a mutat in Pennsylvenia doar 6 luni, in timpul "prieteniei noastre cu beneficii", acum 6 luni.

"Bine" a spus."Sa inteleg ca are legatura cu scandalul de acum?Sunt una dintre cele mai dorite din lume, de catre imaturii astia de preadolescenti."

Am chicotit."Cam asa ceva.Iti amintesti de iubita mea, Avery?M-a parasit acum 2 saptamani.Asa ca vreau sa iti propun o idee, o idee care sa ne duca la iubita mea si la starul tau pop."

"Deci spui ca , tu ma ajuti sa il gasesc pe Niall Horan, atat timp cat eu te ajut sa iti gasesti mica ta iubita."?Puteam spune ca dupa tonul vocii sale , ca ideea asta avea sens.

"Exact." mi-am muscat buza

"Bine, ai atentia mea.O voi face."

Am ranjit,apropand mandru cam m-am gandit la ceva care ar putea decurge bine.

"Realizezi ca nu vor fi oriunde in apropiere unul de altul, nu ?Probabil ca l-au ascuns pe Niall Horan pe o insula privata sau ceva.In nici un caz nu vor fi undeva aproape unul de celalalt, deci trebuie sa te abati de la drumul tau."

"Nu-mi pasa, ma bag.O sa imi iau curva inapoi."

 

Niall Horan

Au trecut 3 saptamani cu Avery si Aimee, si ne-am obisnuit cu ideea ca locuim impreuna.Bineinteles, erau momente cand voiam toti 3 la baie dimineata,fiind un spatiu restrans, dar ne descurcam.

Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum