Avery Holmes
Am fugit pana cand plamanii cerseau aer, dar nu m-am oprit.Nu mai era timp de plans, de bucurie, pentru ca acum eram in misiune.Incercand sa-mi amintesc directiile date de Marcus, m-am fortat sa alerg, in ciuda durerii care ma ardea.
M-am intors si m-am asigurat ca nimeni nu ma urmarea.Ce a facut Marcus, a fost foarte curajos, dar oare ce i se va intampla?Eram terifiata ca va fi impuscat, dar acum ma concentram pe salvarea mea.
Lumini stralucitoare se vedeau si am citit 'The Reef' si stiam ca reusisem.The Reef era hotelul unde eu si Niall am stat acum cateva saptamani, dar pareau ani.Parea ani, timpul petrecut cu Niall.
Strada era aglomerata si singura sursa de lumina erau lampile.Unii oameni se uitau la mine de parca scapasem de la nebuni-cu parul salbatic, vanatai, murdara, pun pariu ca ma incadram de minune.
"Scuzati-ma!" am tipat, dand lumea din calea mea fugind spre hol.Am vazut cum oamenii imi dadeau priviri ciudate, in timp ce-l cautam pe managerul cu care vorbise Niall cand statusem aici.Cand l-am gasit, aproape am plans.
Practic m-am aruncat pe birou, incercand sa-mi capat respiratia.Managerul, Smith si-a ajustat ochelarii si s-a uitat la mine.
"Avery Holmes?" a soptit.Parea sa fie in soc complet.
"Trebuie sa sun la 911, acum te rog."a fost tot ce-am spus, pentru ca am cedat.
Restul era in ceata.
Erau sirene si politie, ambulanta si nu aveam de ales decat sa fiu dusa la spital, cu lacrimi noi pe obraji.Strada era aglomerata, fete care imi faceau poze, Dumnezeu stie de ce.Eram speriata si voiam la Niall.
"Doar ce i-am dat twit acum 5 minute!" striga o fata.M-am incruntat si apoi mi-am dat seama ca vorbea de Niall, fetele astea erau fanele lui.Dar cum stiau ca ne intalneam?Porbabil, se specula, dar cum naiba?
"Stai cu noi, domnisoara Holmes." un om cu voce blanda a spus.Am auzit '1,2 3' si apoi am fost ridicata si bagat in ambulanta.Voiam sa le spun sa-l anunte pe Niall, doar ca mi-am dat seama ca deja il anuntase.
"Pana acum, vad doar niste vanatai, dar trebuie sa-i facem totusi niste teste." am auzit pe cineva spunand, si mi-am dat seama ca era un doctor.In spatele lor era un ofiter de politie care parca incerca sa ma citeasca.
"Scumpo." o voce blanda a spus si m-am uitat intr-o parte si am vazut o femeie roscata care avea in jur de 50 de ani, avand in mana un burete."Hai sa te curatam umpic, da?" am aprobat si mi-am inchis ochii, in timp ce-mi stergea fata.
Cand mi-am deschis ochii, nu stiam daca adormisem sau nu.Totul parea sa fie un vis ciudat sau o transa din care nu puteam iesi.Era cam incomfortabil, chiar.M-am uitat in jur si am vazut niste gheata pe stomacul meu, probabil pentru a-mi ameliora vanataile.
"Domnisoara Holmes."Ofiterul de langa mine a spus in final.M-am intors spre el.Era un timp urias cu par saten si o mustata.Mi-a zambit bland si si-a muscat buza.
"Sunt ofiterul Brown"
"Buna." am reusit sa spun, vocea mea fiind slaba si ragusita.
"Stiu ca e cam de vreme sa te intreb si poate si incomfortabil, dar trebuie.A facut o pauza si apoi am vazut cum doctorul s-a uitat urat la el."Cine ti-a facut asta, Avery?"
Barbia a inceput sa-mi tremure si am respirat adanc.Trebuia sa ma astept la asta, zic.
"Fostul." am recunoscut."J-Jake si o femeie pe nume Kate."
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...