Avery Holmes
"Treci aici." a tipat Jake, apucandu-mi bratul.Am scancit, ochii mei fiind plini de teama.Era beat din nou, dar asta era prima data in putinele timpuri. Fusese violent cu mine inainte, dar de fiecare data se simtea ca prima data.
"Jake , te rog spune-mi ce-am facut," am pledat." Nu am facut nimic, iti jur!"
"Taci din gura!" a tipat, incercand sa ma loveasca.Am incercat sa ma feresc si am reusit.
"Opreste-te."am icnit."Jake orice am facut, imi pare rau... nu stiu despre ce vorbesti..." am banguit, departandu-ma de perete.Nu voiam sa o trezeasca pe fetita noastra, Aimee, asa ca am vorbit in soapta.
Jake a chicotit, ingrozindu-ma si mai tare.
"Esti o mincinoasa!" a urlat, apucand un ghiveci cu flori, trantindu-l pe jos, unele bucati ajung sa ma loveasca.
"Te rog nu face asta, nu este bine pentru Aimee." am spus, ducand-ma sa iau matura sa curat, dar pe la jumatea drumului, m-a luat de brat si m-a tras inapoi in living.
"Este casa mea! Regulile mele!" mi-a scuipat in fata.Din camera cealalta am putut auzi un planset slab al copilului nostru.Lacrimi scurgandu-se pe fata mea, incercand sa ma eliberez,dar inca ma tinea strans.
"Te rog o superi pe Aimee." am plans, buza de jos tremurand incontrolabil.
"Aimee nici macar nu conteaza." si-a dat ochii peste cap , ducandu-se in bucatarie.Am suspinat usurata, pentru ca s-a linistit pe moment.
Deodata, cand Jake s-a intors spre mine, fata s-a schimbat, devenind altcineva.M-a trantit la pamant, maxilarul meu, izbindu-se cu putere de podea.O secunda in urma era iubitul meu, acum era Niall.
S-a dat un pas inapoi, si apoi a inceput sa ma loveasca.
"Niall!" am tipat."Nu face asta, nu face asta..."
M-am trezit transpirata, si acum , in loc de casa mea, eram intr-o camera intunecoasa.Mi-a luat cateva secunde sa realizez ca eram in camera lui Niall, si eram in siguranta.Langa mine era Aimee, strangand la piept micuta testoasa.
Am simtit ceva in stomac, si m-am ridicat imediat.Nu-mi putea da seama daca chiar imi era rau, sau imi era rau din cazua visului nebunesc pe care l-am avut.A fost ciudat, jumate amintiri, jumate vis urat.
M-am uitat la Niall, care parea linistit.Nu voiam sa il trezesc, dar chiar voiam sa vorbesc cu el.Era miezul noptii, si imi era frica ca in starea asta somnoroasa,as putea spune accidental ceva ce nu vreau sa stie.
Ca Jake, spre exemplu.Niciodata, vreodata nu as vrea sa ii spun ceva despre Jake.Voiam sa il las in trecut.
Mi-am luat telefonul, si m-am uitat la mesajele recente, toate erau de la Jake bineinteles.Ar trebui sa ma uit , sau sa le sterg ca deobicei?
M-am decis sa ma uit si apoi sa le sterg.M-am uitat la unul de ieri.
From:Jake
'Iubito, imi pare rau, m-am purtat ca un nemernic, iarta-ma.
Incruntandu-ma l-am sters, si am trecut la urmatorul.
From:Jake
'Nu stiu cum te astepti sa supravietuiesti fara mine.Ti-am dat totul, si tu tot te plangi de mine.'
Scuturandu-mi capul, l-am sters si pe asta.
From:Jake
'Esti asa de proasta.Daca as fi tu as veni acasa acum, inainte sa intri intr-un bucluc.'
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...