Avery Holmes
A trecut o saptamana de cand ajunsesem in Irlanda.
Totul decurgea normal.Ne trezeam dimineata, mancam micul dejun ce consta in clatite, iar zilele le petreceam cu familia sa, sau cu mica noastra familie.Dupa-amiaza, era Derby sau un joc de carti, iar seara, Niall imi citea diferite date despre case, gasite pe net.
"...si are tot trei dormitoare.Poate ar trebui sa luam una cu patru, totusi, sau e prea mult?" A intrebat, muscandu-si buza, uitandu-se cand la mine, sau la ecranul laptop-ului.Eram in pat, printre paturi, cu soarele de dimineatea, trecand prin fereastra.
"Pentru ce-am folosi atatea camere?" am intrebat.
"O camera pentru noi, una pentru Aimee, o camera de joaca pentru Aimee si....nu stiu." A oftat, ciufulindu-si parul."Asta la care ma uit acum, are si o curte draguta.Ce zici de-un catel?"
Am ras, impleticindu-mi picioarele cu ale sale.Nu era nici macar 10 dimineata, iar noi deja ne planuiam viitorul, cand tot ce voiam era o cafea.Exact asta facea Ni seara trecuta la 11, cand eu incercam sa dorm.
"Nu te stresa." am spus."Cand vom gasi casa potrivita, restul va veni de la sine.Suntem aici de-abea de-o saptamana." A aprobat, frecandu-si tamplele, inainte sa-mi lase un sarut scurt pe buze, coborand din pat.
Am luat niste pantaloni de trening peste si un mic halat peste pijamale, inainte sa-mi trasnesc usor degetele.Patul in care dormea deobicei Aimee era nefacut si bineinteles neocupat.Se trezea mai devreme, inaintea noastra si cobora jos sa se uita la televizor.Gasise chiar programul cu desenul ei preferat, uitandu-se pana cand se trezea si Theo.
Am intalnit-o si pe mama lui Theo, Denise, de cateva ori.Era o femeie foarte de treaba, ce lucra la birou.Mai trecuse de cateva ori, sa bem o cafea ca fetele, sau la cina cu restul familiei, dar deobicei, doar Greg venea cu Theo, pentru ca lucra in constructii si nu avea vreun proiect in zilele astea.
"Buna dimineata, draga!" mi-a zambit Maura."Aimee si cu mine, tocmai ce luam micul de jun."
"Multumesc." am spus, recunoscatoare."Imi pare bine ca va treziti in acelasi timp.N-am mai dormit asa bine, de multi ani." era adevarat, de cand se nascuse Aimee, ma trezeam mereu dimineata devreme.Dar, de cand Maura se trezea in acelasi timp, s-a oferit s-o supravegheze pe Aimee.
"Deci...cum merge vanatul caselor?" A intrebat, in timp ce ma rezemasem de blat.Am dat din umeri, dandu-i lui Aimee un pupic de dimineata, in timp ce ea era preocupata cu cerealele."Ceva?"
"Niall este interesat de cateva case.Am avut cateva contraziceri legat de platit....nu stiu." am mormait."Cred ca nu prea am acordat interes, pentru ca ma simt nasol.M-am oferit sa contribui la plata, iar el nici macar nu vrea s-auda."
Maura mi-a zambit, luand o muscatura dintr-un baton granola.
"Nu prea are nevoie de ajutor, in privinta asta.Te intalnesti cu un adolescent milionar.Daca te-ai pune in locul lui, nu te-ai simti nasol ca iubita ta sa contribuie, cand tu poti plati totul cat ai clipi?"
"Dar totusi, ma simt vinovata." i-am marturisit."Ma simt de parca l-as folosi pentru bani, bineinteles n-as face asta niciodata, doar ca simt asta, si, chiar asa vrea sa se opreasca."am marait.
Muara a ras usor.
"Cred ca art trebui sa nu te mai consumi.Asa e Niall, si nu se va opri pana cand nu obtine ce vrea." a spus in final.Am aprobat, mucandu-mi buza.
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanficMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...