Jake Yoder
"Si acum ce?" m-am intrebat cu voce tare, cu o tigare intre degete.Stateam cu Kate intr-o alee goala in New York cu gluga hanoracului pe cap.
"Relaxeaza-te." a spus Kate."Marcus e probabil mort pana acum, deci nu poate sa spuna ceva.Stim ca Niall si restul baietilor vor fi undeva prin New York cu Avery, asta ne stramteaza orizonturile.O sa-i gasim."
Cateodata ma intrebam cum reusea Kate sa fie asa calma cu tot ce se intampla.Acum, practic toata lumea era pe urmele noastre, si niciodata nu si-a pierdut cumpatul.Era mereu asa dura si fara emotii, ma gandeam daca cumva avea vreun fel de emotie.
Stateam in liniste, ascultand traficul si agitatia.Mirosul fumului a umplut micul spatiu si umbrele cladirilor ne inghitea cu totul practic.Era greu pentru mine sa stiu ca oamenii sunt pe urmele mele.
Kate deja mi-a spus de un milion de ori ca nimeni nu se va uita in alee.Dupa o vreme am acceptat ca nu vom gasi un loc mai bun sa ne ascundem, si o sa stam aici la noapte.Era riscant, dar n-aveam alte optiuni.
"Hei, Jake?" a vorbit Kate in final.
"Mm?" am mormait incercand sa ma fac comfortabil pe ciment.
"De ce inca o mai vrei?" a intrebat Kate, ochii sai fiind plini de curiozitate."Adica, fata asta clar a trecut peste si nici nu merita.Nu poti sa vezi cata durere ti-a cauzat?Am vazut-o, s-o ia dracu, e gunoi."Kate a inceput sa rada de parca era ceva amuzant.
"Nu o mai iubesc deloc, nu." am recunoscut cu un zambet mic."Dar nu vreau sa treaca mai departe.Nu ii este permis.I-am spus ca nu se va intoarce la el, si cumva a reusit asta, asa ca am schimbat strategia."
Sprancenele lui Kate s-au ridicat, asteptand sa continui.
"Cand o sa pun mana pe ea, o sa o ucid pe ea si baiatul."
Avery Holmes
"Nu pot sa cred." am ras, fiind absolut socata cand am coborat din autobuz.
Era chiar la Motel 6.Parea un loc complet diferit fata de acum cateva luni.Dar, uite-ma aici in acelasi loc, era vacant.Ma intrebam cum nu il inchideau, pentru ca nu cred ca avea prea multi clienti.
"Ne-am intors, iubito." a chicotit Niall, aplecandu-se sa-mi sarite obrazul, cauzandu-mi o roseata in ei.Chiar si acum ma putea face sa rosesc la aceste lucruri marunte.
"Pentru asta suneti voi copii asa entuziasmati?"a intrebat Louis."Pun pariu ca nici n-are piscina!"
"Da, dar are amintiri." i-am reamintit, tinandu-i mana lui Aimee, in timp ce mergeam spre birou.Ultima data cand m-am cazat aici viata mea era un cosmar absolut.Sa cred ca atat de mult a trecut de-atunci, mi se parea imposibil
Unul cate unul, am intrat in hol spre birou.Niall si Aimee au fost ultimii.Toata lumea statea in hol in timp ce Shirley se grabea catre noi cu tigarea in mana la fel ca prima data.
"Haideti, da-tii lui Shirley o imbratisare!" a spus, punandu-si bratul in jurul nostru.Nu o stiam pe Shirley prea bine, dar era unul din oamenii aceia care erau draguti cu toata lumea si pun pariu ca nu avea vreun pic de rautate in ea.
"Shirley, astia sunt Liam, Harry, Louis,Darcy, Zayn, parintii lui Avery si Sam." i-am introdus pe toti."Oliie e inca in autobuz, e cam de aceeasi varsta cu tine.
"Stati toti aici?" a intrebat Shirley."Nu am mai avut atatia oameni de ani de zile!"
"Toti in afara de mine si sotul meu." a spus mama.Asta a fost unul din lucrurile pe care le-am discutat azi-dimineata.Parintii mei se vor intoarce in Nevada sa-si continue munca cu un bodyguard care sa-i supravegheze.Sa fiu sincera, m-a intristat dar stiam ca vor veni sa ne viziteze oricand.
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...