Avery Holmes
Mai tarziu, in saptamana care a urmat, eram intr-un avion spre Mullingar.
Fanii au aflat toata povestea dupa ce a fost postata online si au luat-o razna.Tupa lui Niall au avut niste conferinte ca sa clarifice lucrurile si sa anunte ca lucrau la un alt album, care a facut pe toata lumea sa inebuneasca(de parca nu se intamplase deja).
Lui Niall i s-a spus ca, aveam o saptamana la dispozitie, doar pentru noi.Echipa lui chiar l-a incurajat, din cauza stresului prin care trecusem, cumparandu-ne chiar biletele.Pentru Niall, stresul era pe ultimul loc.Pentru mine insa, nervii erau foarte intinsi.
Toata saptamana am fost la limita.Deobicei se intampla cand trebuie sa ma duc la culcare-incep sa ma gandesc la moartea lui Jake si incep sa dau vina pe mine.Nu ma pot abtine.Si cand am fost interogati de politie, chiar nu m-am putut concentra.In primele 3 zile, am fost cam pe dinafara (toti de fapt), dar acum parea ca reveneam la normal.
"Nu pot sa cred ca avem propiul avion." am punctat, mergand spre platforma."Cum sunt avioanele astea !?"
"Private." a dat Niall din umeri.I-am dat o privire, iar el a ras, sarutandu-ma scurt pe buze.
"Private." Aimee a chicotit."Parti private."
"Aimee!" am atentionat-o, razand, punandu-mi apoi repede mana la gura.Eram parintele care, in loc sa-si certe copilul, radeam de comportamentul sau.Dar nu m-am putut abtine.Niall era in preajma mea, luandu-mi apoi mana, tragandu-ma prin aeroport, ajungand in locul unde ne astepta avionul.Eram surprinsa, la cum arata.
O asistenta de zbor ne-a oprit din drumul nostru, zambind larg catre noi.
"Sunt Mindy si voi avea grija de voi pe parcursul zborului."A spus, strangandu-ne mainile.Presupuneam ca era intre 40-50 de ani."Ai vrea niste stickere, micuto?" S-a aplecat la nivelul lui Aimee, intinzandu-i un pachet de stickere.Aimee a tresarit si a insfacat intreg pachetul.
"Imi pare asa rau." Am zis, incercand sa i-au pachetul de la Amee.
"Nu va faceti griji." a spus Mindy."Avem o groaza, poate sa-l pastreze."
"Aimee a zambit larg si a fugit apoi in avion.Am urmat-o cu bagajele dupa noi si am ramas uimita la cat de luxos era.Erau scaune din piele asezate in randuri si mese pentru a pune mancare, cu mici ecrane pe pereti.Parca era o casa in zbor.
"O sa fie greu sa zbor la clasa economica, dupa asta." am chicotit, asezandu-ma langa Niall, pe un loc din primele randuri.
"Nu va mai trebui sa zbori la clasa economica, deloc."
"M-as putea obijnui cu asta." am ranjit.Aimee s-a asezat langa Niall, rasfoind catalogul cu stickere.Stiam ca pana la sfarsitul zborului, toate vor disparea, dar ma bucuram ca avea cat de cat o ocupatie.
Niall a ajutat-o pe Aimee sa-si ouna centura si nu a durat mult pana am decolat.Am tinut strans mana lui Niall, in timp ce-mi tineam si respiratia, inima-mi batandu-mi nebuneste in piept.Inceputul zborului, mereu ma speria.Sentimentul ca paraseam pamantul, imi facea pielea gaina.
"Iubito, e bine." mi-a soptit.A tras bratul scaunul care era lnga noi si m-a tras mai aproape de el.Era asa de cald-mereu era.Era practic patura mea personala.
Cinsprezece minute mai tarziu, pilotul ne-a anuntat ca putem sa ne desfacem centurile.Asta a facut-o pe Aimee sa sara in sus de bucure.A inceput apoi sa se plimbe printre randuri, mieunind ca o pisica.Asta era ceva, ce facea cand eram hiperactiva.
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanficMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...