Avery Holmes
M-am trezit in sunetul unui tipat.Nu tipatul orisicui, chiar al meu.Repede m-am redus la tacere,pieptul meu ridicandu-se, si scazand repede.Camera era intunecata si terifianta, si nu voiam sa fiu singura.Apoi am realizat, cateva momente mai tarziu cand Niall s-a grabit spre mine, ca nu eram singura.
"Iubito." a spus, bagandu-se langa mine in pat."Shh, sunt aici." m-am indepartat putin ca sa-i fac mai mult loc, mainile mele tremurand teribil.Nu eram sigura de ce plangeam in asa hal, totul parea foarte confuz.
"Sunt aici acum."Niall si-a lipit buzele calde de fruntea mea rece.L-am simtit cum m-a tras mai aproape si am oftat, relaxandu-ma in stransoarea sa.Mirosea foarte bine, ceva ce-mi lipsea cand fusesem rapita de Jake si mica lui gasca.
"Unde sunt Aimee si restu?" am intrebat, ridicandu-ma putin.Niall a incercat sa ma impinga inapoi in pat gentil si m-am supus.
"Vizavi, la hotel."mi-a spus Niall, trecandu-si degetele prin parul meu incurcat.Cred ca era miezul noptii ceva pentru ca era foarte intuneric, si ma speria foarte tare.
"Cat de mult?" am intrebat."Cat de mult trebuie sa mai stau aici?"
"Pai." l-am putut vedea umezindu-si buzele."De cand esti aici practic de vreo 2 zile, doctorii nu cred ca e ceva in neregula cu tine." am simtit o mangaiere pe cap,"O sa incerc sa trag niste sfori ca sa iesi azi."
"Cat e ceasul acum?"
"Cam 4." a spus Niall."Si ai nevoie de odihna.Maine o sa fie o zi mare."Mi-am ridicat o spranceana, mai treaza putin acum.De fapt, nici nu mai eram sigura daca pot sa mai dorm acum.
"De ce?"
"Pentru ca." chiar daca era intuneric, puteam vedea o urma de ranjet pe fata sa."Mergem intr-o excursie." am marait , trantindu-ma in perna, chestia aia stupida care imi monitoriza bataile inimii, facand un zgomot ciudat.Niall s-a uitat la mine ingrijorat, asta doar pentru ca era cam prapastios.
"Nu vreau sa merg iar la drum." m-am plans."Si cu autobuzul?"
"La fel.Doar ca este negru si are alt design.Vor sa luam altul pentru ca intr-un fel sau altul oamenii stiau de cel curent."si-a scuturat capul."Dar iti promit ca va fi amuzant."am ridicat o spranceana.
"Cum poti fii atat de sigur, Horan?" am chicotit, lacrimile de pe obraji, fiind de mult uscate.
"Pentru ca." ranjetul ala molipsitor din nou."Ne intoarcem la Motel 6."
Am ras si l-am imbratisat strans.Motel 6 era singurul loc in care ma simteam complet in siguranta, locul in care l-am intalnit pe baiatul pe care-l iubesc.Era cam ciudat, pentru ca Motel 6 era un loc asa neingrijit si nu te-ai fi asteptat niciodata sa fie vreun refugiu.Dar,asa cum se spune, soarta a luat curs si a decis ca Motel 6 era locul unde venam pentru dragoste.
"Deci Jake si Kate nu au aflat nicioata de Motel 6."am zambit."Sunt fericita de asta."
"Si eu." a aprobat Niall."Baietii nu inteleg de ce iubesc locul ala asa de mult,dar sunt asa multe amintiri, stii?" am aprobat, facandu-ma comoda la pieptul sau, prea fericita sa ma mai gandesc la somn.
"Va fi dragut s-o revad pe Shirley din nou." m-am gandit cu voce tare.
"Si-ti amintesti masa aia cu mancare dezgustatoare?" Niall s-a uitat la mine."Cu sendviciuri?"
"Aimee iubea prajiturile alea totusi." i-am reamintit."Nu sunt sigura de ce.Si masina cu jucarii!" Niall a inceput sa rada, in timp ce amintirile ne inconjurau.
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...