[31] Doctor

4.6K 276 39
                                    

Niall Horan

Ma simteam nasol pentru parintii lui Avery, foarte.Nu le spusesem despre atacurile de panica ale lui Aimee pentru ca nu avusese decat unul si nu cred ca se mai astepta cineva la altul.Privirea de pe fata lui Tom, tatal lui Avery era sfasietoare.

"O sa rezolvam asta." l-am linistit."Doctorul vine cat de repede poate." m-am uitat la Ave si Aim.Avery o tinea pe fiica noastra aproape de pieptul ei, soptindu-i lucruri la ureche pentru a o mai calma.

"De cate ori s-a mai intamplat inainte?" m-a intrebat Tom.Eram in partea cealalta a camerei, deci femeile nu ne puteau auzi.

"Doar o data." am recunoscut."Am crezut ca va fi ultima data."

"Si asta este de cand iubitul lui Avery..." s-a oprit, cuvintele fiind spuse cu un mare dezgust.Uram sa ma gandesc la cineva care sa raneasca doua fete care erau lumea mea,totul.

"Le-a batut."am terminat pentru el."E groaznic." mi-am lasat mintea sa se duca intr-un loc in care nu indraznea sa patrunda, gandindu-ma de cate ori Jake le ranise.Erau fara aparare,si nu se putea salva de el in toti anii astia.Am sughitat, simtind cum ochii mi se umezesc.

"Sunt asa fericit ca te are pe tine." a spus Tom, surprinzandu-ma."Chiar ma bucur...si pot spune ca voi doi chiar va iubiti cu adevarat.Daca as putea alege pe cineva pentru fiica mea, nici n-as clipi alegandu-te."Am simtit cum inima mi s-a topit.

"De ce?" am intrebat."Nu ca nu sunt de acord, doar vreau sa stiu de ce." am rosit.

"Pot sa vad ca, chiar iti pasa de fiica mea si nu ai rani-o.Si tii pasul cu Aimee si o ajuti.Esti ca tatal ei si te si porti ca unul.Esti perfect pentru ele." Tom a chicotit."Ai binecuvantarea mea."

"Multumesc." am spus."Apreciez mult.Dar acum, nu cred ca ne vom casatori.Totusi, o sa-i schimbam numele lui Aimee cu al meu in loc de a lui Jake." Tom a aprobat, procesandu-mi cuvintele.

"Sper ca nenorocitul ala sa mearga la inchisoare." si-a scuturat capul."Daca crima era legala, l-as fi impuscat pana acum.Apropo, asta ramane intre noi." am ras si am aprobat.

Deodata, a fost o bataie in usa camerei de la hotel.Am suspinat, usurat ca doctorul a ajuns in final.Nu va fi acelasi doctor, dar speram ca nu avea alte suspiciuni sau griji legat de Aimee.Aveam atatea lucruri deja, nu stiam daca mai puteam accepta si altele.

Tom a raspuns la usa si un barbat inalt si slab cu ochelari a intrat.Avea parul usor cret si arata extrem de tocilar.Am putut spune ca, atunci cand s-a uitat la mine ma recunoscuse imediat, dar incerca sa fie profesional.

"Buna, sunt doctorul Franklin.La telefon spuneati ceva de atacuri de panica...?" s-a oprit, strangandu-mi mana ferm.Am aprobat si m-am uitat spre Aimee, care era inca in bratele lui Avery.

"Fiica noastra a avut cateva atacuri de panica si am vrea sa o ajutam cat de curand posibil."l-am informat."Este a doua oara si am vrea sa oprim asta."

"Domnul Franklin a aprobat si a notat ceva pe clipboard-ul pe care il tinea.A mers catre Aimee care s-a uitat la el cu ochi mari si speriati.El a zambit la ea si s-a asezat pe un scaun langa ea.

"Tu esti Aimee?" a intrebat cu o voce mica.Ea a aprobat, mana s-a tremurand furios.Spune aici ca are SSTP.Pot sa te intreb despre ce este vorba?"

Avery s-a uitat la mine, dar am zambit incercand sa o linistesc.Ea a oftat si a aprobat.

"Am fost amandoua puse intr-o situatie abuziva." a spus Avery, incercand sa fie cat mai profesionala.Doctorul a aprobat si a notat ceva pe clipboard.

"Pot sa te intreb ce s-a intamplat mai exact?" a intrebat, dintr-o data cu mai mult interes.

"Iubitul meu dinainte...uh ne ranea pe mine si pe fiica mea.Recent l-am parasit, dar ultimul doctor ne-a spus ca are SSTP...probabil din cauza asta." Am putut spune ca Avery era cam incomfortabila, dar stiam ca nu puteam sa o acopar pentru ca trebuia sa se stie adevarul.

Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum