Da, stiu ca asta ar trebui sa fie la sfarsit, dar m-am gandit ca nu o citit cu toti, si da.In primul rand, nou capitol:).Va reamintim ca inca ne puteti da sugestii de tradus cam pana pe 1 august, in perioada aia o sa ne hotaram asupra uneia si oh, da:daca vreti sa aruncati un ochi si peste povestea mea, e prima pe care o scriu , e cu Zayn, e putin mai diferit de ce am vazut cu el pana acum, cel putin pe el nu l-am vazut in contextul asta.(http://www.wattpad.com/story/18690900-my-protector-zayn-malik).Cam atat, va lasam sa va delectati :*
Avery Holmes
M-am trezit in bratele lui Nial, mintea mea fiind plina cu amintirile minunate de aseara.Am incercat sa nu fac vreun zgomot, cand am vrut sa ies din stransoarea sa, dar cu cat incercam sa ma eliberez, el ma tinea mult mai strans.
Am chicotit si m-am intors in asa fel incat piepturile noastre se atingeau, uitandu-ma la fata sa somnoroasa.Parul sau blond era ciufulit si gura sa, larg deschisa.Ceva ce iubeam foarte mult la el era fata sa cand dormea.Asa de linistita...
M-am ghemuit la pieptul sau cald, inchizand ochii, ca sa dorm din nou.Eram cam tarziu acm, dar de cand aseara ne-am culcat mai tarziu, mi-am dat seama ca meritam mai mult somn.Aimee era inca sub paturi cu Timmt in bratele ei securizat.
"Mmm." a marait Niall, intorcandu-se cu mine o data, practic fiind deasupra sa.Am chicotit si l-am sarutat scurt pe buze, ochii sai deschizandu-se rapid, un ranjet copilaresc, aparandu-i pe fata.
"Cat e ceasul?' a intrebat, cu vocea sa groasa din cauza somnului.Baiatul linistit care dormea, a fost inlocuit cu un barbat cu griji si incruntaturi ce-i acopereau fruntea.
"Uh...cred ca-i 10 sau ceva de genu'." am spus.
"Aimee e treaza?" a intrebat.
"Doarme." am zambit.El a rosit si a ranjit.
"Bine."
"Bine?"
"Da, bine." a chicotit."Pentru atunci pot sa fac asta, fara audienta."
Deodata mainile sale mi-au apucat obrajii si inainte sa stiu, am fost intoarsa in asa fel , incat Niall era deasupra mea.Daca nu si-ar fi tinut si el, probabil n-as fi fost capabila sa respir sub el.
M-a sarutat si fiindca eram pe jumatate adormita, ma luase prin surprindere.Am zambit si l-am sautat inapoi, dorindu-mi sa fim singuri in camera, ca Aimee sa nu se trezeasca in curand sa ne vada in plina sesiune.
"Cred ca asta-i un record." am spus, dupa ce ne-am despartit buzele."Au trecut 5 minute de cand m-am trezit si deja ne sarutam." a ras si s-a dat jos de pe mine, tinandu-mi o mana intra sa, jucandu-se cu ea.
"Ar trebui sa spargem recordul o data, atunci." a ranjit.
"Hei, nu ma plang." am chicotit, ghemuindu-ma din nou la pieptul sau."Pari asa...stresat, e totul in ordine?"
"Bineinteles." m-a asigurat."Totul e bine."
"Esti sigur." am ridicat o spranceana, fiind neconvinsa."Pareai foarte nerabdator sa ma saurti, chiar daca ne trezisem in urma cu vreo 2 minute."
"Vreau doar sa fac amintiri." a dat din umeri.Ceva in vorbele sale suna ciudat, dar nu-mi puteam da seama ce.
"Avem foarte multi timp epntru asta, Horan." Am spus, ridicandu-ma ca sa ma intind.
"Niciodata nu esti sigur." a spus."Viitorul nu este batut in cuie, orice se poate intampla."
Chiar daca probabil isi batea gura degeaba, nu m-am putut abtine sa nu le i-au in seama.Voiam sa-mi dau seama de ce era asa de grijuliu.Noaptea trecuta, a culcat-o pe Aimee in patul nostru, apoi a inchis ferestrele, si acum spunea ceva ca nu are timp destul cu mine?
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...