Avery Holmes
"Deci, managerul meu vrea sa fim precauti acum, pana ajung bodyguarzii."Mi-a explicat Niall cu un ranjet mare pe fata.Nici macar nu putea sta intr-un loc, fiind foarte emotionat.Am ras si m-am ridicat, tragandu-l dupa mine in bucatarie.
"Ce facem?" m-a intrebat.
"Pai, daca o sa prinda primul zbor spre noi, probabil le vor fi foame cand vor ajunge aici.Asta bineinteles daca sunt catine." am ranjit la el, in timp ce el zambea la mine.
"Nu suntem in hotel degeaba, Ave, vom comanda o gramada de briose sau ceva si le vor aduce aici.Plus ca sunt praf la gatit.Si cand zic praf, ma refer la foarte foarte prost."Si-a incrucisat bratele la piept si am oftat, dandu-ma batuta.
"Dar, nu le putem spune ca le-am luat de la serviciul in camera." am spus.El a aprobat, asezandu-se pe canapeaua rosie langa mine."Crezi ca ar trebui sa o trezesc pe Aimee?E 6 ceasul."
"Ai pus-o la culcare acum o jumatate de ora, Ave.Nu face asta." a spus.Am aprobat schimband televizorul pe diferite canale."Opreste-te!Stai!" a spus Niall luandu-mi telecomanda din mana.M-am uitat la el cu o privire sarcastica, atunci cand a dat inapoi la fotbal.
"Serios?" am ras.
"E derby!" a spus, asezandu-se langa mine."Ai vazut vreodata un meci de fotbal live?Lucrurile astea nu poti sa le pierzi." m-a asigurat.Am oftat si m-am ghemuit langa el, simtind mainile sale in jurul umerilor.Voi admite,tinandu-ma asa se simtea foarte comfortabil.
Ne-am uitat la meci pentru 15 minute fara vreo pauza, inafara de fazele cand Niall injura sau zicand ceva de genul' a ratat un gol!".Nu stiam ca era asa concentrat in timp ce se uita la meci, era foarte amuzant sa-l privesti.
"Ai vazut aia?!" am spus."Daca el ar fi pasat inapoi la celalalt tip, putea sa suteze foarte usor." mi-am scutura capul simtindu-ma putin nervoasa.M-am lasat pe spatarul canapelei si am realizat ca Niall ma privea, cu un zambet larg.
M-am intors cu fata spre el, varful nasului meu aproape ciocnindu-se cu al sau.Spre surprinderea mea nu am rosit, doar mi-am ridicat o spranceana.
"Po sa te ajut?" am glumit.
"Chiar incepi sa intelegi jocul.E foarte dragut, chiar." a spus.De data asta roseata m-a lovit si mi-am ascuns capul in umarul sau.A ras, apoi mi-a frecat usor spatele cu mana care era in jurul meu.Se simtea asa dragut, sincer si corect.Dar daca Niall ar sti vreodata de Jake...
Mi-am intors atentia la meci, si chiar atunci s-a dat un gol.Amandoi ne-am ridicat si inceput sa strigam 'gooool' ura' si nu m-am putut abtine sa nu rad.Ne-am asezat jos si ne-m intors la pozitia pe care o aveam inainte, din nou se simtea bine.
Cum de lucrurile astea nu se intamplau cu Jake?
Ne-am uitat in liniste, pentru alte 15 minute si apoi nu m-am mai putut abtine.Ma ingrijoram inauntrul meu, pentru ca stiam , cu fiecare clipa trecuta, prietenii lui erau aprope de noi.Si eram al naibii de speriata.
"Niall."am suspinat uitandu-ma in poala."Daca nu ma plac?"
Cu coltul ochiului, l-am putut simti cu se uita la mine.
"De ce nu?" a intrebat."Adica, hai sa fim seriosi, eu te plac.Ei de ce nu te-ar placea?"
"Pentru ca," muscandu-mi buza."Pentru ca am o fata si am doar 19 ani."
"Aproape 20." a intervenit.
"Da." am oftat."Dar faptul ca tu ma placi, e doar un noroc chior.Adica, esti genul de persoana care place pe toata lumea.Nu ai ura fata de nimeni, nici macar un singur os de rautate in tine." am subliniat.
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...