[57] 4th Of July

3.8K 224 35
                                    

Hei dragilor!Dupa cum ati obervat am ajuns la zi cu Motel 6, si ne-am gandit sa incepem alta poveste.O singura rugaminte avem, am vrea sa va ganditi si la alte povesti, nu numai cu Niall, dar si cu ceilalti membrii ai trupei.Lasati-ne link-urile la comentarii sau pe profil, iar noi vom alege.Pana atunci, va las cu un capitol nou. -Flori

Avery Holmes

 

"Deci, Navery s-a intors, nu?" a intrebat Louis cu un ranjet pe fata.

"Ce?" a intrebat Niall confuz, incruntandu-se.Stateam pe canapea in camera lui Niall pentru ca era mai mare si aveam loc toti.

"Stii tu, Navery." Louis a dat din umeri."Numele vostru ca si cuplu ar putea fi Navery sau Aviall, si pentru ca Aviall suna ca un medicament, mergem pe Navery." am pufnit.

"Pai atunci da, Navery s-a intors." a chicotit Niall, trimitandu-i lui Louis o privire ciudata."Cum de te-ai gandi la un nume pentru noi, cand noi nici macar nu ne-am gandit la asta?Jur Louis, ai prea mult timp pe mana." l-a tachinat.

"Pai, evident." a raspuns Louis."Am fost blocati in motelul asta pentru cine stie cat timp."

"A trecut cam o saptamana." i-am reamintit.Cateodata ma amuza cat  de breaz putea fi, fara macar sa gandeasca.Era si putin plictisit cu ceea ce ii sugerasem sa faca-deja castigase ce voia din automatul de jucarii si acum venea cu nume pentru relatia noastra.

"Oricum, cred ca azi va fi o zi numai buna de lenevit." a decis Niall, dadu-si picioarele jos de pe masuta de cafea, aratandu-si sosetele nepotrivite."Cred c-o sa incerc sa ma uit la niste fotbal dupa pranz, te bagi Lou?"

"Nu, nu se baga." am vorbit inaintea lui Louis."De cand am fost certati, am cam pierdut timpul si ceea ce am palnuit astazi o sa fie ceva de bine pentru toti."

Niall si Louis au marait.

"Oh, mai taceti!E sarbatoare azi si o sa sarbatorim!"am ordonat"Pentru ca azi este 4 Iule, Sam mi-a permis sa aranjam un dineu pe terasa si o sa avem si artificii in seara asta.Decid ca azi sa fie zii festiva si e stabilit."

"Cum de e 4 Iulie?" s-a incruntat Niall, scarpinandu-si capul."Gandeste-te numai, nu am verificat data de mult.Cred ca asa se intampla cand nu-tie permis sa ai telefon."

"Chair daca e o sarbatoare americana, nu sarbatorim." a spus Louis.

"Si de ce nu?Esti in America si e sarbatoare americana si prietenul tau se intalneste cu o americana, deci o sa fii patriot si o sa sarbatoresti." l-am auzit pe Niall chicotind la cat de hotarata am fost, dar sincer voiam o zi unde puteam sa ne purtam si noi normal, si nu ne ascundeam.

"Hmm, poate pentru ca nu sunt american?Si, asta nu e o tara libera?Asta inseamna ca pot face ce vreau." a ranjit Louis.

"Pai, nu astazi." am decis din nou, pentru el."Pentru ca Sam deja a inceput sa faca gratar acum vreo 15 minute si daca nu sarbatoresti nu poti sa manaci mancare care ingrasa, ca noi americanii."am auzit un ras slab de langa noi si am zambit.

"Bine atunci." a ofta Louis."Doar, sa nu te astepti sa fac Legamantul Americii."

"Legamantul supunerii." l-am corectat."Fii gata in 15 minute, probabil atunci  vom manca cina."

Louis a mormait ceva in raspuns ce n-am auzit si nu l-am putut auzi cand si-a luat pantofii si a plecat.Deja era 19:30 si se va intueca in mai putin de-o ora.

Eram entuziastmata pentru era prima sarbatoare reala a lui Aimee pe care o tinem.Chair daca nu era asa de importanta ca si Craciunul sau Pastele, tot era o sarbatoare si voiam sa ma asigur ca era una minunata.Voiam sa-i arat cum ar trebui sa fie lucrurile cu adevarat.

Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum