Avery Holmes
"Da, sunt." a spus Harry ranjind.Am putut vedea ca incerca din greu sa nu rada de emotionarea mamei mele.
"Avery, de ce esti in autobuz cu Harry Styles?" mama a intrebat, uitandu-se la mine."Stai o clipa..." ochii mamei s-au dus catre Niall, studiindu-i fata, iar el a rosit."Deasta te stiu!" a pus toate piesele impreuna, realizand ca Niall si Harry erau faimosi.
"Nu mai fii morcov, mama." am chicotit."Restul trupei sunt in spate.Te voi prezenta in curand si lor."Mama a aprobat, incercand sa nu fie prea emotionata, dar mi-am dat seama ca in interiorul ei tipa.Mama a fost mereu tipul de fana disperata, si odata ce esti asa, nu e cale de refacere.
"Si avem alte lucruri de care trebuie sa ne facem griji." a spus Sam, luand o gura din sucul sau."Acum...este 19:40.Ceea ce inseamna ca avem in jur de o ora si 20 de minute sa ne distantam de Kate si Jake.Ma duc sa-i aduc si pe ceilalti."
A mers in spate si m-am uitat la mama, care a luat o gura mare de aer si baut din sticla sa de apa.Am zambit doar, nevrand sa rad de ea.
Aimee s-a urcat pe canapea langa mine cu o fata somnoroasa.Am luat-o in brate, stiind ca parintii mei ne priveau.Au pierdut multe-am putut spune cu adevarat acum ca am facut totul pentru fiica mea si inca fac asta.
"Vrei sa te intinzi inapoi, iubito?" a intrebat-o Niall.Si-a scuturat capul,vrand foarte mult sa fie inclusa in conversatia noastra.
"Vreau sa stau la tati." a spus Aimee.Am inghetat si m-am uitat la parintii mei, si dupa fetele lor, se pare ca o auzise.M-am intrebat cum arata familia noastra cam terminata din afara.Parintii mei probabil credeau ca suntem nebuni.
Restul grupului care era in spatele autobuzului, au intrat incet, unul cate unul.Louis, Zayn si Liam au spus buna catre parintii mei inainte sa se aseze.Darcy urmata de Harry au intrat, tinandu-se de mana.Unul cate unul, ne-am stabilit in camera mica, incercand sa ne acomodam spatiului.
"Deci, care-i planul?" l-a intrebat Zayn pe Sam,incrucisandu-si bratele tatuate la piept.
"Acum, trebuie sa gasim un hotel in California.Suntem pe drum, si cat de curand ne distantam de Kate si Jake ne vom opri.Asigurati-va ca tine-ti ferestrele acoperite, nu vrem sa fim descoperiti de nimeni."
"Bine ca nu suntem cu autobuzul 1D." a chicotit Louis.
"Cum ramane cu parintii mei?" am intrebat."Stiu ca nu sunt in siguranta cu noi, dar nu sunt in siguranta nici acasa la ei deloc." Umerii mei au cazut-pusesem pe toata lumea in pericol.
"Daca este in regula, domnule si doamna Holmes, o sa va locam undeva pentru o vreme.Un hotel dragut in Cali, serviu in camera si bodyguarzi.Nu va abandonam undeva sau ceva.Si apoi, o data ce lamurim lucrurile, va puteti intoarce acasa."
"Am o slujba"a vorbit tata in final."Dar nu prea conteaza,insa sotia mea , lucreaza la birou.Ce facem in legatura cu asta?"
"Ne vom gandi la ceva, domnule Holmes." i-a promis Sam, sprancenele fiindu-i incruntate."Veti fi pe maini bune, si siguranta voastra e ceea ce conteaza acum."si-a umezit buzele si s-a intors spre grup.
"Cat despre restul, dupa ce stam putin in Cali, o sa trebuiasca sa ne mutam.Mai devreme, am crezut ca Jake si Kate stiau despre Motel 6, dar se pare ca nu aveau asta in locatiile lor.Va vom duce pe restul acolo,asta daca nu vreti altundeva."
Aproape am zambit-era rau daca voiam sa merg inapoi acolo?Era ca un refugiu pentru mine.
"Cum ramane cu munca?Tocmai ce-am terminat turneul,dar tot mai avem de lucrat la album." a oftat Harry.
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...