[37] Temporary Separation

3.6K 240 22
                                    

Avery Holmes 

Am fugit pe hol, cautandu-l pe Niall.Pentru un baiat care manca atat de mult, era foarte rapid.

"Niall!" am strigat.Era clar ca nu era aici, dar unde era?Inca nu puteam crede ca l-am lasat pe Marcus sa ma atinga si sa ma sarute, doar gandindu-ma ma facea sa-mi dau una.Mi-am sters ochii cu maneca si am iesit pe hol.

Ar trebui sa verific fiecare usa? M-am incruntat si am incercat majoritatea usilor, dar erau incuiate.Am mers catre alta, rotind manerul nervosoasa.

In final, am reusit.Usa mare de lemn s-a deschis, aratand un balcon, mult mai mare ca cel din New York.Era un gratar si o piscina, mult mai mica decat cea de pe acoperis.

"Niall," am oftat, vazandul jos.Statea in stil indian, imbratisandu-si genunchii,cu fata ingropata in ei."Niall, te rog....nu stiam."

"Nu mai conteaza." a pufnit."De ce mereu mi se intampla asta, mie tocmai mie?"

"Nu intelegi." m-am contrazis, vocea mea cedand."Ai inteles gresit, lasa-ma sa-ti explic."

L-am auzit pe Niall cum a inceput sa rada amar, facandu-ma sa ma simt rau.Eram terifiata,ca nu ma va ierta niciodata.Eram speriata ca voi fi fortata sa plec, si Niall nu va mai fi in viata mea deloc.Ce-ar fi viata mea fara Niall?

"Culmea." a spus Niall.Asta a spus si Tiff cand am prins-o.Ca voia sa-mi explice, ca-i pare rau, si tot rahatul."Cuvintele lui dureau, ca o tona de intepaturi de albina.

"Dar nu sunt ea, Niall! Asta-i treaba, nu sunt ea.!" practic am tipat.

"Cum poti sa spui asta?" a spus, ridicandu-se, inrosindu-se de nervi."Cum poti sa spui asta cand ai facut exact ce a facut si ea?Si stii ce-i mai rau?Stiai ca am mai trecut prin asta inainte si totusi m-ai ranit!"

Lacrimi curgeau deja pe fata si le-am sters rapid, nevrand sa-mi arat slabiciunea.

"Ma lasi sa-ti explic?" am intrebat, sunand absolut patetic, nasul curgandu-mi ca unui copil mic.Niall si-a trecut degetele prin par, neuitandu-se la mine.Puteam spune ca planse, dupa cum aratau ochii sai.

"Nu." s-a decis."Nu, cred ca-i mai bine ca unul dintre noi sa plece." Gura mi-a cazut instantaneu-chiar avea de gand sa faca asta?

"O-ok." am spus, picioarele tremurandu-mi nervoase, amenintandu-ma ca voi cadea in orice moment.

"Voi sta in autobuz pentru acum." s-a decis.Nu puteam crede, dupa ce a crezut ca l-am inselat, avea de gand sa-mi lase camera.Mi-am scuturat capul rapid.

"Nu, voi sta eu in autobuz.O sa-l i-au pe Oliver sa stea cu mine si Aimee."am decis cu fermitate.Ochii sai s-au marit instantaneu cand am pomenit-o pe Aimee, numele fetei pe care o numea a lui.

"Vreau sa o tin cu mine."

"Legal, este a mea." am spus."Si va sta cu mine, nu ma razgandesc."Lacrimile mi se inodau in barba, iar el statea in fata mea, neexprimand niciun fel de emotie.

"Si ai o fiica!De ce ai insela pe cineva care a facut atatea pentru tine?Am bodygurazi care au grija de tine si de fiica ta, si tu m-ai inselat.Cu o fata de 3 ani sus!" a tipat, facandu-ma sa tresar.Amintiri cu Jake mi-au venit in minte, cauzandu-mi panica.

"Nu te inselam." am mormait."Spatele meu era spre usa, am crezut ca-"

"Pastreazati-le." a spus Niall.Nu am realizat, dar el isi ridicase mana sa ma dea afara.Am pufnit, gandindu-ma ca ma va lovi.Secunde mai tarziu, a realizat ca-mi era frica de el, ca ma va lovi si ochii sai s-au imblanzit.

Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum