Avery Holmes
"A fost in ''starea de mama' in ultimele doua zile." l-am auzit pe Harry explicandu-i lui Zayn.Stateau in living, in camera lui Harry, crezand ca eu dorm."Si Niall, cum e ?" l-am auzit pe Zayn, intreband.
"Nu prea bine, dupa cum pare." a suspinat Harry."Am vorbit cu el o data si tot ce-a facut a fost sa planga, a stat inchis in camera de-atunci.E confuz."
"Si eu as fi confuz." a spus Zayn."Dar inteleg de ce Avery si-a luat spatiu.Niall a facut la fel acum cateva luni cand Marcus a sarutat-o."
"Da." a spus Harry."Ea si Aimee ar trebui sa se trezeasca, poate ar trebui sa pleci.O sa creada ca vorbim despre ea, daca te vede aici." M-am simtit cam nasol ca trasesem cu urechea, dar era despre mine.
Am auzit usa deschizandu-se si apoi trantindu-se, trezind-o pe fiica mea.A scancit apoi a inceput sa planga fiind trezita brusc, ghemuindu-se langa mine.Parul sau era transpirat de la somn si ochii sai erau obositi.
"E aproape timpul pentru cina, iubito.Trebuie sa ne trezim."
"Nu." mi-a raspuns.
"Bine, atunci vei pierde cina." am tachinat-o."L-am auzit pe Sam ca face niste pui si chili diseara." speram ca o pot mitui cu mancarea ei favorita, deobicei mergea.
"Vreau la tati." s-a plans."De ce nu pot sa-l vad?"
A intrebat de Niall tot timpul.Au trecut doar 2 zile, dar nu intelegea de ce aveam nevoie de spatiu.Imi era greu sa-i explic, trebuia doar sa fiu ceva timp singura, dar din nou, o fata de varsta ei n-ar intelege.
"O sa-l vedem curand." i-am promis."O sa vorbesc cu el diseara."
"Pot sa vin?" practic m-a implorat.
"Discutie de adulti." i-am explicat."Poti sa te joci cu automatul de jucarii,sunt sigur ca Louis vrea sa incerce din nou.Poate o sa-i arati cum sa faca."
Ea a oftat si si-a pus capul in palme, si ma intrebam ce era acum in mintea ei.Trebuia sa fie dificil pentru o fata de varsta ei sa fie inconjurata de atata drama din cauza relatiilor intre oameni.Mi-as fi dorit doar sa nu treaca prin chestii de genul asta atat de devreme.
Aimee a sarit din pat si l-am auzit pe Harry intampinand-o, cand a intrat in living.Am oftat si mi-am prins parul intr-o coada, sperand sa nu arat prea teribil.Zilele astea, aratasem ca o epava.
"Imi pare bine sa te vad." a spus Harry, sarutandu-mi obrazul."Darcy a sunat si a spus ca a reusit sa prinda zborul."
Darcy a plecat astazi.A urmat o sesiune de lacrimi intre ea si Harry, amandoi promitandu-si ca o sa sune cat mai repede.El nu se putea opri din a o saruta si sa-i spuna sa ajunga in siguranta, iar asta sincera sa fiu, ma enerva, stiind situatia in care eram cu iubitul meu.
"Bine." am zambit."Cat de lung e zborul?"
"Cateva ore." a dat din umeri"Mi-e deja dor de ea."
"Haide, nu fa pe emotionalul cu mine." am chicotit.Stia bineinteles ca-l tachinam.Aveam o relatie de prietenie foarte speciala si parea ca ne intelegeam reciproc.Era dragut sa am asa ceva, considerand situatia in care eram.
"Sam a spus ca vom lua cina jos, de cand nu e nimeni aici." a zambit Harry."Ar trebui sa vii, Niall nu cred ca va aparea."
"Am sa vorbesc cu el diseara." am spus din senin, uitandu-ma la Aimee care ocupata cu T.V."Trebuie doar sa gasesc cuvintele potrivite si sa ma asigur ca ochii nu sunt prea rosii."
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...