[40] Brave

3.6K 248 31
                                    

Avery Holmes

A fost urmatoare zi cand s-a intamplat.

Cred ca totul mergea bine, fata de tot ceea se intampla, mi-am lasat garda jos.O lasasem mai moale si incercam sa ma distrez, si pentru o data in mult timp, nu ma ingrijoram despre toata chestia numita Jake si Kate.Mare greseala.

"Hei, iubito, ia o capsuna!" a spus vocea blanda a lui Darcy, dandu-i ficei mele o capsuna.Eram in bucatarie cu ea, mancand niste capsuni pe care le cumparase Oliver de la magazin.

"Deci, am niste vesti bune." a spus Darcy, cu un zambet mare pe fata."De cand esti practic cea mai apropiata prietena si iubitul tau este unul dinte cavalerii de onoare ai viitorului meu sot, voiam sa te intreb daca ai vrea sa fii domnisoara mea de onoare!" si-a batut palmele, fericita.

"Serios!?" am spus surprinsa."Vrei sa fiu domnisoara de onoare?"Asta-i...o doamne multumesc!" am imbratisat-o, punand jos capsuna pe care o aveam in mana."Nu am mai fost la vreo nunta inainte, abia astept!"

"Pai, acum o sa fii practic o parte foarte importanta a nuntii si a petrecerii.Si ma mai intrebam daca Aimee ar vrea sa fie fata cu florile." Darcy s-a uitat spre Aimee care avea mainile pline de suc de capsuni.

"Da! Vreau!"a aplaudat."Si o rochie!Una draguta!"

"Bineinteles, scumpo." i-a promis Darcy."O rochie mica si draguta."

Am zambit si am iesit din bucatarie stergandu-mi mainile pe blugi.Apartamentul era tacut, majoritatea erau la piscina.M-am dus in dormitor, am incuiat usa si m-am dus in baie pentru un dus de dimineata.

Inca nu puteam crede ca Darcy avea de gand sa ma faca domnisoara de onoare.Parea asa de nebunesc, dar acum gandindu-ma la rece era cea mai apropiata prietena.Cred ca devenisem mult mai apropiate de cand impartisem camera o vreme.Oricum, eram incantata,

Punandu-mi mainile pe solduri, m-am incruntat cautandu-mi peria de par.Stiam ca o pusesem pe dulap acum cateva secunde, unde disparuse?

"Cauti asta?" a voce din spatele meu a spus.Stiam vocea aia groasa si intimidanta-Marcus.M-am intors, cu ochii plini de frica.Statea in usa baii, ranjind.

"Marcus, iesi." l-am avertizat."Credeam ca am trecut prin asta?"

"Oh, crede-ma nu." a ras."Si nu as face pe desteapta cu mine, sunt deja nervos ca m-ai lovit.Nu as incerca sa fiu prea indrazneata daca as fi tu.El te-ar putea rani mai rau decat mine."

"El?"am intrebat ridicand o spranceana."Despre ce naiba vorbesti?"

Marcus a zambit, rezemandu-se de usa.Stiam ca aratam speriata, si ma deranja ca-i dadusem satisfactia asta.Incercand sa nu arat vreo emotie, am stat dreapta, neexprimand vreun fel de emotie.

"Ce vrei?" am izbugnit."Spune-mi ce vrei!"

"De fapt, ma cam bucura asta.Vrei sa stai jos?Se pare ca mana ta cam tremura." a chicotit, uitandu-se la mana mea.Fata mea s-a inrosit, dar imi era chiar frica de el.Imi amintea atat de mult de Jake incat ma terifia.

"In regula, cred ca ajunge." a spus Marcus."Sunt sigur ca-ti amintesti de Jake, nu?Iubitul tau?"

"Nu mai e iubitul meu deloc." am marait.

"Pai, asta crezi tu." a ras Marcus, de parca stia ceva ce eu nu.Eram foarte confuza."Vezi tu, lucrez pentru iubitul tau Jake.Motivul pentru care sunt aici este sa te duc inapoi la el, si fac asta chiar acum."

Sangele mi s-a oprit, nu aveam cuvinte, ganduri, nimic.

"Asta-i o gluma proasta, nu?" am spus, dezgustata."Ma duc chiar acum la Sam si-" Cand am ajuns la usa, Marcus a scos o arma din buzunar , facandu-ma sa incremenesc."N-ai face-o."

Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum