Niall Horan
"Chiar trebuie sa fiu scoasa pe scaun cu rotile?" s-a plans Avery.Eu ii impingeam scaunul cu rotile la 4 dimineata, in timp ce ea era cam drogata, simtindu-se amuzata de la toata medicamentatia.
"Te vom scoate de aici, ok iubire?" am spus.Ea a mormait ceva, iar eu urmam grupul care avea bagajele.
Ne-am decis sa plecam la 4 dimineata ca sa nu cauzam prea mult deranj.Acolo in parcare era autobuzul inchirat, gata pentru drumul spre Motel 6.Sam voia sa stam acolo, pentru ca stia ca era in afara orasului si nu vom fii prea deranjati.
Marcus era inca in conditii proaste.Cand ne-am dat seama ca era in acelasi spital cu noi, a fost mutat la altul cam la o ora si jumatate distanta de Motel 6, unde eu si Avery trebuia sa trecem pentru tratamentul ei.Sam ne-a spus ca dimineata il vom vizita, si toti eram constienti ca puteam muri.
Avery parea sa accepte cel mai greu.Cred ca ea credea ca este vina ei, dar chiar nu era.Am asigurat-o ca totul va fi in regula cu el si nu i-am spus cat de rau este de fapt.A plans mult si a cerut mai multe medicamente, si cum era foarte molesita si nu prea stabila.
"Hally!" Aimee a tipat in linistea din spital.Harry i-a acoperit repede gura.
"Trebuie sa facem liniste, sunt alti pacienti care dorm." i-a soptit."Odata ce iesim din spital putem vorbi, ok?Dar acum trebuie sa ne folosim vocile interioare."
Am chicotit.Harry chiar avea metodele sale cu copii.Parea ca toata lumea il placea, chiar.
"In regula, in parcare, dupa usile astea este autobuzul."a inceput Sam, uitandu-se in jur sa vada daca toata lumea este prezenta.Era intuneric in holul spitalului."Ceilalti membrii ai escortei o sa va ia bagajele cat voi va urcati in autobuz.
Fara vreo vorba, am mers in fata si am ajutat-o pe Avery sa se ridice.Tratamentul o facea asa molesita, si era in punctul in care vorbea fara sens, asa ca am rezemat-o de mine ca sa stea in picioare.Era asa hilar.
"Pot sa vorbesc acum?" a intrebat Aimee, o data ce era afara in aerul cald.
"Da, poti." a spus Harry."Te ingreunezi, Aims.Ce mananci?"
"Rulouri cu scortisoara." a raspuns Aimee.Mi-am dat capul pe spate de ras, in timp ce o sprijineam pe Avery de mine, in drumul spre autobuz.Exteriorul era negru si avea o marime destul de decenta.
"Vino aici, Ave." am spus, ajutand-o sa urce.Genele ei cadeau si nu a spus nimic in timp ce ne urcam in noul autobuz in care vom sta.
In fata erau niste canapele din piele, o bucatarie mica si masa la fel.Am vazut o usa in hol care presupun ca ducea spre baia si apoi randuri de cusete.Era un mic dormitor in spate si speram ca eu Avery si Aimee sa stam in el.
"Dragut." l-am auzit pe Zayn din spate."Eu iau ultima cuseta."
"Bun, pentru ca eu o vreau pe prima." a ras Louis.
A durat cam 5 minute sa ne puna bagajele , apoi am plecat.Mama lui Avery, venise la mine cu o privire ingrijorata pe fata, si singurul lucru care-mi trecea prin minte era'Aw rahat, ce naiba am facut?" dar cuvintele ei m-au surprins.
"Stiu ca Avery o sa aiba nevoie de cineva ca sa aiba grija, asa ca daca vreti dormitorul din spate, e-n regula." a zambit, bland, uitandu-se la fiica sa."Am incredere in tine.Doar striga-ma daca e nevoie de ceva,"
"Bineinteles, doamna Holmes." am spus, rosind putin.
"Spune-mi Sandy, Niall.Doamna Holmes, ma face batrana."
CITEȘTI
Motel 6 [Niall Horan] (Tradusa)
FanfictionMotelul 6 - unde poti gasi gandaci la dusuri,mancare discutabila din automat,si poate,putina dragoste de-a lungul drumului. Se spune ca nu trebuie sa fugi de problemele tale,dar Avery Holmes si Niall Horan tocmai asta fac. Ei se gasesc, ironic fugin...