İmla hataları düzeltilmiştir
Sm den içeri girip babamın ofisine çıktık.Babamı görünce ona sıkıca sarıldım.Baekhyun ve Chanyeol gitmişlerdi.
''Seni çok özledim baba.''dedim ayrılınca ondan.
''Bende seni prenses.''Babamla biraz konuştuktan sonra beni eve yolladı. sabah olunca babam yeni okulumun kayıtlarını yaptığını söyledi ve okulun formasını bana verdi.Formayı giydim ve babam beni arabayla yeni okulumun önüne bıraktı.Okuldan içeri girdim.Ögretmenler odasına girdim ve gördüğüm bir öğretmene kayıt formumu verdim.
''Transfer öğrenci sensin demek gel seni sınıfına götüreyim bende zaten şimdi oraya gidecektim.''dedi öğretmen bana.Öğretmenin pesinden bir sınıfa girdim.
''Evet çocuklar bu yeni transfer öğrencimiz.Kendini tanıt lütfen.''dedi öğretmen bana.
''Merhaba benim adım Lee Seijin. Türkiye den geldim buraya.Babam Sm Town'un başkanı Lee Soo-Man'dır.''Herkes vooaw demeye başladı.Sınıfa şöyle bir bakınca Baekhyun ve Chanyeol'ü gördüm.
''Seijin tamam boş bir yere otur. Bugün ders işlemicem boşsunuz.Bu arada Baekhyun Seijin'e okulu gezdir.''diyince öğretmen herkes sevindi ders boş diye.Sınıfta bir tek Baekhyun'un yani boştu bende onun yanına geçtim.
''Selam Baekhyun'du dimi bende Seijin hatırladın mı beni?''dedim yanına oturunca.
''Evet.Her neyse.''dedi ve sınıftan çıktı.Bu da neydi?Chanyeol yanıma geldi daha sonra.
''Takma kafana sen onu.''dediğinde olumlu anlamında kafamı salladım.Daha sonra tanışmak için yanıma iki kız geldi.
''Selam ben Park Gyu Won tanıştığımıza memnun oldum.''dedi gülümseyerek.
''Bende Oh Ha Ni.''
''Tanıştığımıza memnun oldum.''dedim onlara.
''Şey Baekhyun'u tanıyor musunuz?''diye devam ettim sözüme.
''Evet hiç konuşmaz çok soğuk birisidir ama ne garip ki sesi çok güzel. Bu arada baban gerçekten Sm in başkanı mı?
''Evet.''
'' Vaoow gerçekten de harika.''dedi Gyu Won.Kızlarla biraz konuştuktan sonra Baekhyun sınıfa geldi ve yanıma oturdu.
''Bana okulu gezdirmen lazım.''dediğimde gözlerini devirdi.
''Tamam gel hadi.''deyip ayağa kalktık ve sınıftan çıktık.Okulu gezerken hiç konuşmadık. Sonra bahçede bir grup erkek gördüm. Tam olarak 11 kişilerdi. İçlerinde Chanyeol'da vardı. Baekhyun onların yanına doğru gitmeye başladı. Herhalde bunlar Exo grubuydu. Yanlarına gittiğimde bana selam verdiler ve tek tek kendilerini tanıttılar. Chen,Kai,Kris,Chanyeol, Lay,Kyungsoo,Sehun,Suho,Xiumin,Tao ve Luhan'di.Luhan bana göz kırptı bende ona gülümsedim.
''Tamam hadi git artık sen sınıfa.''dedi Baekhyun bunu fark edince.
''Ne sen gelmicek misin.?''diye sordum ona.
''Hayır git işte ne kadar bas belasısın.''deyip beni başından savmaya çalıştı.
''Offf tamam be. Bu arada tanıştığımıza memnun oldum.''
''Bir ara gene gel yanımıza.''dedi Luhan gülümseyerek.
''Tabi gelirim.''dedim aynı şekilde gülümseyerek ona.
Baekhyun'un ağzından
'' Aishh bu kız tam bir baş belası.''diye yakındım çocuklara.
''Bence çok sevimli.''diye atladı Luhan.
''Hemen yavşama sende.''diye cevap verdim.
''Sonuçta sen onunla ilgilenmiyorsun değil mi?''diye bana sorunca sinirlendim ister istemez.
''Tabikide hayır.''
'' O zaman benim ilgilenmem de bir sakınca yok değil mi?''diye sordu bana.
''Herneyse.Ben sınıfa gidiyorum.''deyip yanlarından ayrıldım.
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir