Okula giderken arkadan birileri yaklaştı ve beni kaçırdılar.Siyah giymiş bir adam eliyle benim agizimi kapatmaya çalışıyordu.Ben bagiriyordum tepiniyordum.En sonunda adam bana etil alkollü mendil koklatti ve bayildim.Uyandigimda hiç bir şey hatırlamıyorumdum. Beni bir sandalyeye bağlamışlardi ve ağzımda bir bant vardı. Adam uyandığımi fark edince bana bakarak
"Bak bak uyanmışsin süper. "
Birşeyler söylemeye calisiyordum. Adam bunu anlayınca ağzımdaki bantı sertce çekti .
Ben : Ahhhhh. Ne istiyorsunuz benden.
Adam: Senden bir şey istemiyoruz Baekhyun ve o küçük kurt sürüsünü istiyoruz.
Adam ekindeki telefonu aldı ve birini aradı. " Baekhyun ne güzel ben senin biricik düşmanin. Şu an elimde kim var tahmin et dur ben söyleyim Lee Seinji.O küçük kurt surunle buraya gel yoksa kiz ölür.
telefonu kapatti
Baekhyun'un ağzından
Şok olmustum tekefonu kapattigimda bizim çocuklar bana ne olmus diye sordular.
Ben : O pislik herif Seijin'i kaçırmış. Hemen gidip onu kurtarmaliyiz çocuklar.
Diğerleri: Evet gidip o pislige günü gösterelim.
Ben : Tamam o şerefsizin deposuna gidicez ve adamlarina allah ne verdiyse daliyoruz tamam mı. Eğer Seijin'e bir şey olursa ne yaparim ben.
Hepimiz o şerefsizin deposuna gittik.Bizi adamlariyla karşılamisti karşıda Seijin'i gördüm ağlamaktan gözleri şişmişti. Ona bakinca çok kötü oldum.
Baekhyun : Kizi hemen birak yoksa seni gebertirim. Seni şerefsiz herif.
Adam : Çok ayip Baek ne kadar kötü laflar bunlar.Neyse daha fazla oyun oynamayalim. Çocuklar dövün şunları. Adamları bize doğru saldirdilar ama kurt guclerimizle onlarin hepsini geberttik.
Adam eline bir silah aldı ve Seijin'e doğru doğrulttu silahı.
Adam : Eğer bir adım daha haraket ederseniz kızı öldürürum.
Ben : ÇOCUKLAR SAKIN KIMILDAMAYIN !!!
diye bağırdım ve herkes yerinde kaldı.
Seijin'e baktım başını hayır manasinda salliyiyordu ve bagirip ağlıyordu.
Ben : Kızı birakmazsan seni gebertirim !!
Adam : Bunlar büyük laflar Baek ama kızın hayatının sana bağlı olduğunu unutma sakın.
Dedi ve elindeki silahla Seijin'i vurdu.Seijin gogusundeki kurşunu görünce yere yığıldı. Hemen onun yanına koştum. O kadar sinirlenmistim ki o şerefsizi boğazını sıktım ve onu geberttim.Herkes Seijin'in başına toplandı.Onun başına geçtim.
Ben : Bir şeyler yapmalıyız. O. O ölemez.
Tao: Baek artık öldü yapabileceğimiz bir şey yok.
Ben : Hayır yapabileceğimiz bir şey var. Onu dönüştürelim.
Chanyeol : Baek bunu daha öncede denedik. Seijin'i öldürür bu.
Ben : Hayır bu sefer işe yarayacak.
dedim ve Seijin'i ısırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir