Sabah uyandigimda cam açıktı. Allah allah camı açık mi biramistim ben. Neyse giyinip okula gittim.Yolda giderken kendime ve Baekhyun'a ve ne olur ne olmaz diye fazladan bir tane daha poğaça aldim.Okula geldim ve sinifa girdim.
Ben : Sana poğaça aldım .
Baekhyun : Saol
Ben : Dün gece cami sen gittikten sonra kapatmistim ama sabah uyaninca cam açıkti çok garip.
Baekhyun : Seyyyy o bendim.
Ben : Yaaa gece yatarken beni mi izledin.Ayy garip hareket etmemisimdir inşallah.
Baekhyun : Yok yatarken çok tatliydin.
Ben : Yaaa genede öyle gece yatarken izleme kötü gozukurum.Aishh rezil oldum yaa.
dedim ve ellerimle yüzümü kapattim . Baekhyun ellerimi tuttu ve yüzümden çekti.
Baekhyun : Yaa Seijin hadi poğaçandan ye.
dedi ve elindeki parçayı ağzıma koydu.Bende güldüm. Tam o sırada içeri Chanyeol girdi.
Chanyeol : Baekhyun'a poğaça mi aldın Seijin.
Ben : Yok canım .Fazladan almıştım.Al bunu da sen ye.
dedim ve elimdeki poğaçayi ona uzattım. İçimden az kalsın yakalaniyorduk dedim ki Baekhyun duysun.Dedigimi duymuscasina kafasını salladi ve siritti.
Dersler böylece geçti. Baekhyun'la aramizdaki ilişkiyi onun grubu öğrenmesin diye doğru düzgün konuşamadim bile. Bütün gün Gyu Won ve Ha Ni ile birlikteydim.Tenefuste bahçeye çıktık ve Baekhyun da ordaydi.Tam yanima gelicekti ki Chanyeol ve diğerleri ona seslendiler ve o da onların yanına gitmek zorunda kaldi.Biz kızlarla bankta oturuyorduk onlarda ilerde ama tam karşımızda ayakta duruyolardi.Surekli gözüm Baekhyundaydi.O da sürekli bana bakıyordu. Onun yanına gidememek çok koyuyordu.Dersler bitmişti. Eve gittim.Baekhyun mesaj attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir