Bölüm 13

2.1K 191 5
                                    

Saçlarımı yaptirdkitan sonra babami aradım.

Babam : Hadi kızım herkes geldi bir sen eksiksin.

Ben : Tamam baba hemen geliyorum dedim.

Bir taksiye atlayip babamin arkadaşının klubune gittim. İçeri girdim ama isiklar kapaliydi.Elimle duvarda lambanin düğmesini aradim. Açınca herkes saklandığı yerden firlayip SÜRPRIZ diye bağırdılar.Babam elindeki pastayla yanıma geldi ve doğum günü şarkısını söylediler. Mumlari ufledim.Herkes sırayla bana hediyelerini verdi.Ilk hediye babamdandi bana bir araba anahtari uzattı.

Babam: Dikkatli sür tatlım.

Ben : Ciddi misin sen.

Babam : Hadi dışarı çık.

Hep beraber dışarı çıktık. Arabayi gorunce gozlerime inanamadim .Son model audi tt vardı üstelik en sevdiğim kırmızı rengiydi.Babama sarildim ve teşekkür ederim dedim.Tekrar içeri girdik.Herkes hediyelerini verdi.Luhan bana bir kolye almıştı hemen boynuma taktı. Herkes vermişti ama Baekhyun vermedi. Baekhyun'a doğru

Ben : Eee benim hediyem nerde.

Baekhyun : Sana vereceğim hediye sürpriz.Gece 10 da vericem.

Pastami yedik dans ettik sarki soyledik ve acayip eğlendik. En sonunda babam yoruldu ve eve gitti.Baekhyun elimi tuttu ve dışarı çıktık Baekhyun : Cocuklar bizi beklemeyin diye bağırdı içeri.

Ben : Nerey gidicez.

Baekhyun : Sürpriz gidince anlarsin.

Beni bir sahile getirdi.Saat 10'du.Gozlerimi kapattı ve beni yönlendirdi.

Ben : Baekhyun ne yapıyorsun.

Baekhyun : Biraz daha sabret.Tamam şimdi yavaşça gozlerini aç. Tamam mi.dedi

Gözlerimi yavaşça açtım.Gözlerimi açtığımda havada havaifiseklerin patladığını gördüm.

Baekhyun : SÜRPRIZ. Dogum gunun kutlu olsun Seijin.

Gozlerim yasardi ve gozumden bir damla yas akti.

Baekhyun:Aishh ben sana bunu ağla diye mi hazırladım canım.

Baekhyun'a sarildim o da buna biraz şaşırmıştı ama bana o da sarıldı. Ona sarilirken

Ben:Teşekkür ederim.

Kumsala oturduk.Deniz kokusunu icime cektim. BAEKHYUN'a dondum. Caktirmadan ona baktim. O da Havafiseklere bakiyordu. Kahverengi saclari karanlikta siyah gozukuyordu. Bakislarim istemsiz olarak dudaklarina kaydi.

Baekhyun'un yuzunden bir gulumseme gecti. Aklimdakileri hemen uzaklastirdim.Yeniden Havaifiseklere bakmaya basladim. Aslinda ne kadar guzel gozuktuklerini farkettim bulutsuz karanlik gokyuzunde rengarenk cicekler gibi aciliyorlardi. Bir sure sonra Baekhyun'un bana baktigini gordum hatta beni izliyordu. Ona donme cesaretini buldugumda gozleri gozlerimi yakaladi. Bakislarimi kaciramadim. Orda oylece birbirimize bakmaya basladik. Sonra yavasca sanki kacip gitmemden korkarcasina kafasini egip dudaklarini bana yaklasatirdi. O dudaklari istiyordum.Dudaklarimi araladim. Dudaklarimiz sonunda birlestiginde havaifiseklerin gokyuzunde mi yoksa icimde mi patladigini anlayamadım.Ellerini belime sardi bende kendiminkileri onun boynuna.Dudaklari sicak ve yumuşakti.Kontrol ondaydi.Bu ani sonsuza kadar yasayabilirdim. Yillar gibi gelen bir sure sonra ayrildik. Aslinda ondan ve o dudaklarindan ayrılmak istemiyordum.

I'm a WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin