30 dk sonra Seijin gözlerini açtı.
Seijin'in ağzından
Ben : Ahhhh başım çok ağrıyor. Nerdeyim ben.
dedim Türkçe
Baekhyun : İnanmıyorum yaşıyorsun.
dedi ve bana sarıldı. Bu arada az önce ne dedin.Nece konuştun.
Ben : Ahhh ben mi heee Türkçe konuştum dimi pardon.Bu arada sen az önce bana sarildi mi.
dedim Baekhyun'a.
Baekhyun : Hayal görmüşsün sen bence.
dedi ve kızardı.
Ben : Kizardin ama.
dedim ve güldüm.
Baekhyun : Suna bak ya ölümden döndün ama hala gulebiliyorsun.
Ben : Aishh Baekhyun. Ne oldu bana.Basim çok ağrıyor.
Baekhyun : O adi şerefsiz seni vurdu. Hatirlamiyormusun
Tao:Baekhyun da seni isirdi artık bizden birisin.
Ben : Ne ısırdın mı nasil yani sizden biriyim. Basım ağrıyor dedim .Alıştıra alıştıra anlatın şunu.
Baekhyun : Bak biz kurtuz.Seni ölüme terk edemezdim bende seni isirarak seni bir kurt'a dönüştürdüm.
Ben : Kurt mu sen ciddi misin kafa mi buluyorsun benimle.
Baekhyun : Hayir son derece ciddiyim.
dedi ve ayaga kalkmama yardim etti.
Ben : Tamam ben bir kurtum.Ne güzell .Bunu babama nasıl söyleyeceğim peki.
Baekhyun : Baban bizi biliyor zaten senide beraber söyleriz.Anlayisla karsilayacagindan eminim.Bak her kurtun özel güçleri vardir.Mesela ben insanlarin aklından geçenleri okuyabilirim.
Ben : Demek o yüzden mis.dedim ve gülümsedim.Eve götürebilir misin beni Baek.
Hepsi : Vaoow Baek hadi evine götür kızı.
Baekhyun : Hemen fesatlasin zaten.Gel hadi Seijin eve gidelim.
Dedi ve beni kolumdan tutarak yürümeme yardım etti.
Eve gelene kadar bana diğer çocukların özel güçlerinden bahsetti.Eve geldik ve içeri girdim ama Baekhyun içeri girmedi.
Ben : Içeri girsene Baek
Baekhyun : Sorun olmaz dimi.
Ben : Sen benim hayatımı kurtardin tabikide sorun olmaz.
dedim ve kolundan tutarak eve soktum onu.Odama girdik ve kendimi yatağıma attım.
Ben : Ahhhh acıyor .
Baekhyun : Neren aciyor.
Ben : Göğsümde bir ağrı var.Off .
Baekhyun yanima yatti ve ikimizde duvara baktık.
Ben : Gerçekten de bir kurt oldum haa buna alisabilir miyim acaba .
Baekhyun : Merak etme alisicaksin ben sana yardim edicem.
Ben : Saol Baek
Baekhyun : Bana Baek deme .
Ben : Ama çok güzel bence. Yakışıyor sana.
Baekhyun : Evet heheee.
Ben : Hemen bir havalara gir zaten.
Baekhyun : Tamam en önemli kurt olma kısmına gelelim.Asla ama asla sinirlenme eğer sinirlenirsen birisini öldürebilirsin.
Ben : Peki sen birini öldürdün mü
Baekhyun : O şerefsizin adamlarini ve kendisini öldürdüm ya.
Ben : Evet doğru benim için.
dedim ve gülümsedim.Yatakta dogruldum ve oturur pozisyona geldim.Baekhyun'da aynı şekilde yanima oturdu.
Baekhyun : Benim gitmem lazım.
Ben : Tamam görüşürüz bye.
Baekhyun odamdan çıktı. Evde tek başıma kaldım. Bu kurt olma işine alışmaya calisiyordum. Dışarı çıktım ve kosmaya başladım. Acayip hızlı kosuyordum.Ve her sesi duyabiliyordum.Bu gerçekten de süperdi. Eve geldim babamla yemek yedik.Ona bu kurt olma meselesini daha söylemek istemiyorum.Ya benden korkarsa offf çok stresli bu iş. Yemeği yedikten sonra odama çıktım. Çok yorulmustum hemen uykuya daldim.Sabah kalkinca kahvaltimi yaptım.Hemen okuka gitmek istiyordum nedense Okula gidince sinifa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir