Sehun: Baekhyun hepimizden daha hızlı ve güçlü olduğunu söyledi.
dedi bana.
Lay: Sacmalamayin aramizdaki en güçlü Xiumin ve o gerçektende güçlü. Ondan daha güçlu olduğunu sanmam.
Chanyeol : Aynen ayrica biz çok hizliyiz bizi geçemezsin.
Ben : Emin misin Chanyeol. Isterseniz bunu bir test edelim bugün.
Suho : Bence de bugün ormana gidelim ve bunu test edelim.
Baekhyun : Bence boşuna gidicez benim sevgilim hepinizden daha güçlü çünkü.
Chanyeol : Hadi ordan .Tamam okulu asiyoruz çocuklar. Hadi ormana gidelim.
Ormana varmistik genis bir alan bulduk.
Suho : Tamam herkes sirayla Seijin'le dövüşücek ona göre kim daha güçlü karar vericez.
Tao:Ilk ben başlıcam.
dedi ve hızlı bir şekilde atağa geçti. Onu kolaylikla savusturdum.Ve onu kandirarak yere devirdim.Tao kalkti ve geri çekildi. Sira Luhan'daydi.
Luhan : Bu güzel yüzüne yazik olucak tatlım.
Ben : Kendine fazla guveniyorsun.
Arkadan Baekhyun bağırdı.
Baekhyun : Eğer bir daha benim sevgilime tatlım dersen seni gebertirim!!
Luhan hemen atağa geçti. Onu kolaylikla savusturdum.Ve yerden buldugum uzun bir sopayla ayaklarını yerden kestim.Luhan yere düştü ve Tao onu ayağa kaldırdı. Böylece hepsini yere devirdim.
Ben : Eeee bana bir özür borçlu değil misiniz???
Baekhyun : Evet dalga geçiyordunuz benim sevgilimle haa ne oldu aha böyle yeri boylarsiniz işte.dedi ve gülmeye başladık.
Chanyeol : Haklısınız sana bir özür borçluyuz Seijin sen hepimizden daha güçlusun. dedi belini tutarak.Sonra hepsi benden özur diledi.Gittigimiz ormanda bir kafe vardi oraya gittik ve bir şeyler içtik. Baekhyun ayağa kalkti ve beni elimden tutarak.
Baekhyun : Şeyy biz biraz gezicez.
Chanyeol : Tabiii gidin gezin bakalim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir