Ben : Heyy ne yapıyorsun Baekhyun. Neyse tamam ben gene gelir kareografide size yardi ederim.
Dışarı çıktım Baekhyun da benim pesimden çıktı sanki beni takip ediyor gibiydi.
Baekhyun : Merak etme seni takip etmiyorum disari cikicam sadece.
Ne düşündüğümü nerden bilmisti.Neyse babami ardim ve dışarıda biraz gezicegimi söyledim. Bana eve erken gitmemi söyledi bugün eve gelemeyecekmis çünkü bir toplantısı varmis. Disarida biraz gezdim sonra yemek yedim ve eve doğru gitmeye başladım. Gece gerçektende çok korkutucu oluyordu dışarısı. Karsidan bir ses geldi ve birisi gözüktü. Tam kacicaktim ki bu kişinin Baekhyun olduğunu fark ettim. Sarhoş olmuştu. Dengesiz dengesiz yürüyordu.Hemen gittim ve onu tuttum.Sanki izleniyormusuz gibi bir hisse kapildim.Baekhyun'u bizim eve götürdüm ve onu benim odama yatirdim. Ben orda kalmicaktim tabikide bende misafir odasinda yatmıştım. Sabah erkenden uyandim ve dusumu aldım. Bornozumu üstüme giymistim.Sessisce odama girdim Baekhyun uyanmamisti daha.Sessizce dolabimdan bir kac giyisi almak için yaklastim.Elim bir şeye carpti ve Baekhyun hemen uyandi. Gözlerini fal taşı gibi açmış bana bakiyordu.
Ben : Heyy ne öyle dik dik bana bakiyorsun.
Baekhyun : Sen neden böyle çıplaksin. Ayrıca ben nerdeyim.
Ben : Çıplak değilim ustumde havlu var. Ayrica dün gece çok sarhostun bende seni bizim eve getirdim.Galiba biri seni izliyordu.
Baekhyun : Heee başım çok ağrıyor . Üstüne bir şey giy. Baban nerde evde beni görürse öldürür.
Ben : Babamin toplantısı vardi daha eve gelmedi yani bir izin verirsen ustumu degistirip sana kahve yapicaktim bende zaten.
Baekhyun : Bir dakka burasi senin odan mi ben burda mi yattim gece. Peki sen nerde yattin.
Ben :Tabikide başka bir yerde yattım salak.
Elimdeki kıyafetleri aldim ve odadan çıktım. Giyindim ve Baekhyun'a kahve yaptım. Baekhyun geldi ve kahveyi icti ve bana teşekkür edip gitti.Bende onun arkasindan evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir